וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:1 דרמטי למנצ'סטר סיטי על רדינג

מערכת וואלה! ספורט

22.12.2012 / 19:00

גארת' בארי כבש בדקה ה-93 והשאיר את האלופה במרחק סביר מהפסגה. 0:1 לארסנל על וויגאן, ליברפול הביסה את פולהאם

צילום: ספורט 2

בעוד הליגות הגדולות באירופה סופרות את השניות לפני היציאה לפגרת חג המולד, בפרמיירליג רק מתחילים להתניע. טירוף הכריסטמס, שכמיטב המסורת יכלול השנה ארבעה מחזורים בתוך 11 ימים, יצא לדרך הערב (שבת) בממלכה, עם שמונה משחקים במסגרת המחזור ה-18. מי שפתחה את היום היתה ארסנל, שהשיגה 0:1 דחוק בחוץ על וויגאן, ועלתה זמנית אל המקום השלישי. האלופה מנצ'סטר סיטי השיגה 0:1 דחוק על רדינג, משער של גארת' בארי בדקה ה-93. טוטנהאם הסתפקה ב-0:0 מול סטוק סיטי בעוד ליברפול התעללה בביתה בפולהאם עם 0:4.

שחקן ארסנל מיקל ארטטה חוגג שער. רויטרס
מתנה לחג המולד. ארטטה חוגג מול וויגאן/רויטרס

וויגאן - ארסנל 1:0

מפה לשם, אחרי לא מעט ימים קשים והחלקות, התותחנים רושמים ניצחון שלישי רצוף בליגה, כשאחרי הניצחון על ווסט ברומיץ' וה-2:5 מול רדינג במחזור הקודם, הם חזרו עם שלוש נקודות יקרות בחוץ שהעלו אותם זמנית אל המקום השלישי.

הפתיחה היתה כולה של וויגאן, שלא התרשמה מיריבתה הגדולה מלונדון, ורצתה לשבור את הרצף העגום של ארבעה משחקים ללא ניצחון. די סנטו עשה לא מעט צרות להגנה של האורחים, אבל הכדורים שהרים אל הרחבה לא מצאו רגל או ראש מסיימים. ארסנל החלה אט אט להתעורר, אבל גם היא לא השכילה לייצר הזדמנויות קורצות רבות, ואל המחצית ירדו השתיים עם תיקו מאופס.

בדקה ה-59 הצליחו האורחים סוף סוף לעלות ליתרון, כשתיאו וולקוט שפתח בחוד ספק הוכשל ברחבה, ומיקל ארטטה שלח את הכדור אל הרשת. וויגאן ניסתה ללחוץ כדי להשיג את השיוויון, והיתה צריכה לקבל פנדל בדקה ה-90 כששחקני ארסנל נגעו פעמיים בידם ברחבה, אבל השופט החליט שלא לשרוק, וארסן ונגר יוצא מסופק עם הנקודות, ספק אם מהיכולת.

מנ'צסטר סיטי - רדינג 0:1

אופי של אלופים קוראים לזה. 92 דקות ניסתה סיטי למצוא את הרשת של רדינג, שהגיע לאצטדיון איתיחאד אחרי שישה הפסדי ליגה רצופים ומהמקום האחרון בליגה. כמעט כל שחקן בתכלת תרם החמצה משלו, עד שעמוק בתוספת הזמן גארת' בארי התרומם מעל השומר שלו (וספק רכב עליו), כדי לנגוח פנימה את שער הניצחון היקר כל כך, ששומר את הסיטיזנס במרחק סביר ממנצ'סטר יונייטד המוליכה.

עוד לפני שער הניצחון הדרמטי, סיטי שלטה באופן טוטאלי, שלחה 21 כדורים לשער (רק שלושה למסגרת) והחזיקה בכדור 73 אחוזים מהזמן. אחרי ההפסד הביתי ליונייטד, שהיה הראשון באצטדיון איתיחאד בליגה מזה שנתיים, האלופה שוב לא נראתה טוב, אבל ידעה לצאת עם מלוא הנקודות ואילו רדינג ממשיכה להתרסק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גארת' בארי חוגג שער עם יאיא טורה. AP
זה לא היה פשוט בכלל, אבל סיטי חגגה בסיום. בארי וטורה מרוצים/AP

טוטנהאם - סטוק סיטי 0:0

איבוד נקודות מאכזב מאוד לתרנגולים, שלא הצליחו למצוא את הרשת של הפוטרס, אשר מצידם ממשיכים לשמור על כושר טוב וסגרו מחזור שמיני ברציפות ללא הפסד. טוטנהאם שוב לא הצליחה לנצח את סטוק סיטי, פעם רביעית ברציפות וגם נעצרה אחרי חמישה ניצחונות ביתיים בכל המסגרות. צ'לסי תוכל לברוח לטוטנהאם במאבק על המקום השלישי אם תנצח מחר את אסטון וילה.

ליברפול - פולהאם 0:4

אחרי ההפסד המשפיל מול אסטון וילה, ליברפול חזרה לעצמה, ובענק. המארחים פתחו בסערה וכבר בדקה ה-8 הם עלו ליתרון. סטיבן ג'רארד הרים כדור קרן מדוייק היישר אל מרטין שקרטל שממרכז הרחבה ירה מצויין אל הרשת. ליברפול המשיכה ללחוץ גם לאחר השער, ובדקה ה-36 היא הצליחה להכפיל את היתרון, כשמסירה נפלאה של סטוארט דאונינג מצאה את ג'רארד וזה הכניע את שווארצר כדי להוריד את המארחים ביתרון שני שערים אל המחצית.

מי שחשב שהלונדונים יעלו בצורה טובה יותר אל המחצית השניה התבדה מהר מאוד. המארחים המשיכו לשלוט, ובדקה ה-51 מצאו את השער בפעם השלישית, כשהפעם הגיע תורו של דאונינג לחגוג, אחרי טעות קשה בהגנה של ריסה. דאונינג חגג שער ראשון במדי קבוצתו הנוכחית, כשבפעם הקודמת שהוא כבש, זה היה דווקא מול ליברפול, במדי אסטון וילה. עד לסיום המשיכו המארחים לחפש את הרביעי, ושתי דקות בתוך תוספת הזמן הם מצאו אותו, כשלואיס סוארס הצטרף גם הוא לרשימת הכובשים.

שחקן ליברפול סטוארט דאונינג. Clive Brunskill, GettyImages
שוב חוגג. דאונינג/GettyImages, Clive Brunskill

במשחקים נוספים:

ניוקאסל - קווינס פארק ריינג'רס 0:1
לניוקאסל: שולה אמאובי (81)

סאות'המפטון - סנדרלנד 1:0
לסנדרלנד: סטיבן פלטשר (42)

ווסט ברומיץ' - נוריץ' 1:2
לברומיץ': זולטן גרה (43), רומלו לוקאקו (82). לנוריץ': רוברט סונדגראס (23)

ווסטהאם - אברטון 2:1
לווסטהאם: קרלטון קול (14). לאברטון: ויקטור אניצ'בה (64), סטיבן פינאר (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully