וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אם אכבוש מול יונייטד, לא אחגוג"

הפורטוגלי נרגש לקראת המפגש מול האקסית בליגת האלופות. פירסם סטטוס בו איים לתבוע את מי שיפרסם שקרים לגביו

הגרלת ליגת האלופות שנערכה אמש (חמישי) הביאה עימה לא מעט משחקים ענקיים בשלב שמינית הגמר, אבל מעל כולם מתנוסס אחד. ריאל מדריד פוגשת את מנצ'סטר יונייטד. מוריניו מול פרגוסון, רונאלדו חוזר לאולד טראפורד. תענוג.

הפורטוגלי, שהביע בעבר לא פעם את אהבתו לשדים האדומים, במסגרתם שיחק שש שנים והפך לאחד השחקנים הטובים בעולם, הבטיח: "אם אבקיע מול יונייטד, לא אחגוג את השער". האוהדים באולד טראפורד כבר מכינים לו קבלת פנים חמה ואוהבת ובכלל, המפגש הזה צפוי להיות אחד משיאי עונת הכדורגל.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הולך להיות מעניין באולד טראפורד. רונאלדו/רויטרס

עד שזה יקרה, בעוד כחודש וחצי, רונאלדו מתעסק בדברים שונים לחלוטים. לכוכב של ריאל כנראה מתחיל להימאס מהעיסוק האדיר של התקשורת בו, בקריירה שלו וגם בחיים האישיים שלו ואמש הוא הזהיר בעמוד הפייסבוק שלו שהוא יתבע את מי שיפרסם אודותיו אינפורמציה שקרית.

CR7 כתב בפורטוגזית בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו: "שוב פורסמו עלי חדשות לא נכונות. אני לא רוצה ששטויות כאלו יפורסמו, אבל זה ממשיך. אני אהיה חייב לדבר עם עורכי הדין שלי". אגב, נכון לכתיבת שורות אלו, הסטטוס של רונאלדו קיבל קרוב ל-77 אלף לייקים. לעמוד הרשמי של הכדורגלן 52 מיליון לייקים.

רונאלדו מושך תשומת לב אדירה הן על המגרש והן מחוצה לו. מאז תחילת העונה עלו דיווחים על חוסר שביעות הרצון שלו במדריד, כשחלקם טענו שהוא דרש משכורת גבוהה יותר מזו אותה הוא מקבל.

בנוסף, כששיחק במנצ'סטר יונייטד הצהובונים עקבו אחר היציאות שלו לדייטים עם דוגמניות מקומיות ובשנתיים האחרונות הוא מנהל מערכת יחסים מתוקשרת מאוד עם דוגמנית העל הרוסיה אירינה שייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully