וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסיו חתם לשנתיים בסאו פאולו

הבלם בן ה-34 ששוחרר מיובנטוס חוזר לברזיל אחרי 12 שנים באירופה. המנהל המקצועי באפטיסטה: "הוא חלום ישן שלנו"

לוסיו, קפטן נבחרת ברזיל לשעבר, חתם הערב (שלישי) לשנתיים בסאו פאולו ויוצג מחר באיצטדיון מורומבי. "שחקן עם האיכותיות והאופי שלו יוסיף בוודאות לסגל שלנו", אמר סגן נשיא סאו פאולו, ז'ואו פאולו דה חסוס לופס, באתר הרשמי של הקבוצה. הבלם בן ה-34 חוזר לברזיל לאחר 12 שנה באירופה, שם שיחק בבאייר לברקוזן, באיירן מינכן, אינטר ויובנטוס. ברזומה שלו זכייה במונדיאל ו-15 תארים אירופיים.

הבלם הברזילאי לוסיו באימון של יובנטוס. GettyImages
"שחקן עם האיכותיות והאופי שלו יוסיף בוודאות לסגל שלנו". לוסיו/GettyImages

"לוסיו הוא חלום ישן של סאו פאולו", אמר המנהל המקצועי של הקבוצה אדאלברטו באפטיסטה. "היינו מאוד קרובים להחתימו ביולי, אבל זה לא היה אפשרי. הפעם הכל נראה כשורה ואנחנו נקבל המון איכות, ניסיון ומנהיגות לקבוצה שלנו".

לוסיו שוחרר אתמול מיובנטוס, חמישה חודשים בלבד לאחר שחתם במדי הגברת הזקנה. ברזילאי הוותיק הגיע ליובה בהעברה חופשית מאינטר במהלך הקיץ וחתם לשנתיים, אך סבל מפציעות שהשביתו אותו לזמן רב. בהודעה הרשמית של יובנטוס נכתב: "ההרפתקה של לוסיו בשחור-לבן הגיעה לסיום. יובנטוס והברזילאי הגיעו להסכם על סיומו של החוזה". לוסיו עצמו צוטט בתקשורת האיטלקית באומרו כי "אני לא מרוצה ביובנטוס כי אני לא משחק. אני מקווה למצוא קבוצה שתיתן לי דקות משחק לאורך זמן".

סאו פאולו זכתה ביום חמישי בגביע הסודאמריקנה, אחרי ששחקני היריבה טיגרה סירבו לחזור לדשא כי "השוטרים שלפו אקדחים והכו באלות".

לוסיו במדי יובנטוס. GettyImages
"אני לא מרוצה ביובנטוס כי אני לא משחק. אני מקווה למצוא קבוצה שתיתן לי דקות משחק לאורך זמן". לוסיו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully