וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הסודאמריקנה פוצץ: "שוטרים הכו את שחקני טיגרה"

שערורייה בברזיל: סאו פאולו זכתה בגביע אחרי ששחקני טיגרה סירבו לחזור לדשא כי "השוטרים שלפו אקדחים והכו באלות"

סאו פאולו זכתה הלילה (חמישי) בגביע קופה סודאמריקנה בנסיבות מעוררות מחלוקת ואחרי תקריות אלימות ומכוערות. אומנם הקבוצה הברזילאית ניצחה 0:2 את טיגרה והשלימה ניצחון מצטבר בשני המשחקים (אחרי 0:0 סוער במשחק הראשון), אבל המשחק הלילה בברזיל הופסק במחצית, לאחר ששחקני טיגרה טענו שהוכו על ידי אנשי הביטחון המקומיים במהלך ההפסקה, ולכן סירבו לחזור לדשא למחצית השנייה. כל זה לא מנע משחקני סאו פאולו לחגוג עם הגביע.

לוקאס, רוג'ריו סני, סאו פאולו, גביע קופה סודאמריקנה. Andre Penner, AP
מה אתם שמחים? סאו פאולו והגביע/AP, Andre Penner

לוקאס מורה העלה את סאו פאולו הפייבוריטית ליתרון מוקדם, ובהמשך אוסבלדו מצא את הרשת בדקה ה-28 וקבע יתרון 0:2 לפני המחצית. אבל המתח בין הקבוצות, שהחל עוד במשחק הראשון, נמשך גם הלילה, וב-45 הדקות נשלפו שלושה כרטיסים צהובים וכרטיס אדום אחד לפאולו מירנדה הברזילאי.

עם השריקה החלו שחקני שתי הקבוצות להתגודד והחליפו דחיפות. השוטרים רצו למגרש על מנת להפריד, ולפי אנשי טיגרה, בחדר ההלבשה הרביצו להם עם אלות ואיימו עליהם בנשק, דבר שלטענתם היה המשך ישיר ליחס המחפיר שקיבלו לפני המשחק.

שוטרים במהלך גמר קופה סודאמריקנה, סאו פאולו, ברזיל. Andre Penner, AP
אין רחמים. משטרת סאו פאולו/AP, Andre Penner

"במהלך המחצית הגיע פתאום איש עם רובה. שלפו מולנו אקדחים. הצמידו לשוער אקדח לחזה", מספר מאמן טיגרה נסטור גרוסיטו, "החלטנו שלא נחזור לשחק. המשטרה נכנסה לחדר ההלבשה והרביצה לשחקנים שלנו עם אלות. 20 אנשים התחילו להרביץ. זה היה מטורף, פשוט מטורף.

"לא ראיתי דבר כזה. שוטרים הרביצו לשחקנים שלי. ניסינו להגן על עצמנו. לפני זה שמו אותנו מרחק שעתיים מהמלון, לקח לנו יותר משעה להגיע למלון. לא יכולנו להתחמם". הטלוויזיה הארגנטינאית הראתה אחר כך צילומים של דם על קירות חדר ההלבשה, על אף שהתקרית עצמה לא תועדה.

מנגד, רוג'ר סני, שוער סאו פאולו, אמר ש"טיגרה לא הגיעה כדי לשחק, אלא להילחם. אני באמת לא יודע מה קרה בחדר ההלבשה".

האירועים לפני הירידה לחדרי ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully