וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פלמנגו נגד מסי: "ב-1979 זיקו כבש 89 גולים"

אחרי שההתאחדות הזמבית מצאה שחקן שכבש 107 שערים בשנה, פלמנגו טוענת שגם זיקו מקדים את מסי: "מאוד מכעיס"

פלמנגו הברזילאית קוראת תיגר על שיאו של ליאונל מסי: הקבוצה הברזילאית טוענת שבשנת 1979 זיקו כבש במדיה 89 שערים. כידוע, עולם הכדורגל חגג השבוע את שיאו המרשים של מסי, כוכב ברצלונה, ששבר את השיא של גרד מולר ב-1972 למספר שערים בשנה קלנדרית.

כזכור, מולר כבש 85 שערים, אבל מסי שיפר את ההישג והשבוע הגיע ל-88 שערים בשנת 2012, אחרי שאתמול הוסיף עוד צמד למאזנו בניצחון של ברצלונה בגביע מול קורדובה.

שחקן נבחרת ברזיל זיקו נגד צרפת במקסיקו 1986. David Cannon, GettyImages
שתי שישיות, פעם אחת רביעייה. זיקו/GettyImages, David Cannon

"אנחנו מאוד כועסים, כי מסי עדיין לא חלף על פני ההישג של זיקו", מסר ברונו לוסנה, ראש מחלקת תחקירים וסטטיסטקה של פלמנגו. לטענתו, זיקו כבש במדי פלמנגו 81 שערים בשנת 1979, בנוסף כבש עוד שבעה שערים במדי נבחרת ברזיל, והוסיף עוד אחד במשחק ידידות בין ארגנטינה לשאר העולם.

בנוסף, לטענת לוסנה, זיקו החמיץ חודשיים מהעונה בגלל פציעה, ולא שיחק לכל אורך החודשים ספטמבר ונובמבר. "אם הוא היה משחק כל השנה, הוא היה מגיע ל-100 שערים", אמר לוסנה, שחשף נתונים לפיהם זיקו כבש פעמיים שישייה באותה שנה, פעם אחת רביעייה וחמש פעמים כבש שלושער.

כזכור, זיקו הוא לא הראשון שנטען לגביו שכבש יותר ממסי בשנה אחת. גם ההתאחדות של זמביה טענה השבוע ששחקן בשם גודפריי אוקר צ'יטאלו כבש 107 שערים בקבוצת קיטווה בשנת 1972. "אנחנו מכירים את השיא, וחבל שהוא לא מוכר על ידי עולם הכדורגל", נמסר מההתאחדות הזמבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully