וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לוסיו שוחרר מיובנטוס

חמישה חודשים בלבד מאז הצטרף לאלופה, הברזילאי הוותיק עשוי לחזור לגרמניה. דיווחים: וולפסבורג המועמדת המובילה

חמישה חודשים נמשכה הקדנציה של לוסיו ביובנטוס, וכמעט מבלי שהותיר חותם כלשהו, הוא עוזב את הגברת הזקנה. האלופה האיטלקית הודיעה היום (שני) על שחרורו של הבלם בן ה-34, שהופיע רק בארבעה משחקים במדי הביאנקונרי. ברזילאי הוותיק הגיע ליובה בהעברה חופשית מאינטר במהלך הקיץ וחתם לשנתיים, אך סבל מפציעות שהשביתו אותו לזמן רב. בהודעה הרשמית של יובנטוס נכתב: "ההרפתקה של לוסיו בשחור-לבן הגיע לסיום. יובנטוס והברזילאי הגיעו להסכם בהסכמת כל הצדדים על סיומו של החוזה". לוסיו עצמו צוטט בתקשורת האיטלקית באומרו כי "אני לא מרוצה ביובנטוס כי אני לא משחק. אני מקווה למצוא קבוצה שתתן לי דקות משחק לאורך זמן".

על פי דיווחים ברחבי היבשת, יעדו הבא של הבלם יהיה גרמניה, שם שיחק בהצלחה במדי באיירן מינכן ובאייר לברקוזן. המועמדת המובילה לקלוט אות היא וולפסבורג, שנראית רע מאוד בפתיחת העונה ומדורגת במקום ה-15 בבונסדליגה, מעט מעל הקו האדום. בינתיים, יובה נראית בדרכה הבטוחה לאליפות שנייה ברציפות, לאחר שהביסה אמש 0:3 את אטאלנטה, ואילו נאפולי ואינטר, שדולקות אחריה במקומות 2 ו -3, איבדו נקודות קריטיות במחזור האחרון.

כעת, יובה מוליכה בפער של שבע נקודות על פני אינטר, השנייה בטבלה. "העונה עוד לא הסתיימה, סיפור האליפות לא גמור", התעקש מאמן יובה אנטוניו קונטה. "לא הולך להיות קל לזכות באליפות עונה אחרי עונה". האיטלקי אף הכחיש את הגעתו של דידייה דרוגבה, שעל פי דיווחים באיטליה מתקרב לקבוצה: "לא נבצע אף החתמה גדולה בחלון ההעברות בינואר. אנחנו לא נמצאים במצב שנוכל להרשות את זה לעצמנו, כמו הרבה קבוצות אחרות בסרייה A".

* לאחר שפיטרה אתמול (ראשון) את סרסה קוסמי, סיינה צפויה להכריז בקרוב על מינויו של ג'וזפה יאקיני למאמן הבא של הקבוצה. על פי דיווחים באיטליה, יאקיני יקבל חוזה עד תום העונה הקרובה. סיינה, שהחלה את העונה במינוס שש נקודות בעקבות פרשת מכירת המשחק מול בארי ב-2010, מדורגת במקום האחרון בליגה האיטלקית עם 11 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully