וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו ניצחה 0:1 את אינטר

שער נהדר של מירוסלב קלוזה בדקה ה-82 סידר לרומאים ניצחון יקר מאוד וצימוק הפער מהצמרת. אודינזה ופאלרמו סיימו ב-1:1

המחזור ה-17 בליגה האיטלקית, יצא לדרך הערב (שבת), עם 1:1 דרמטי אותו חילצה אודינזה בבית מול פאלרמו (ללא ערן זהבי). בהמשך הצליחה לאציו לנצח 0:1 יקר במיוחד את אינטר, בזכות שער נהדר של מירוסלב קלוזה בדקה ה-82.

מירוסלב קלוזה שחקן לאציו. GettyImages
בן 34, אבל עדיין בשיאו. קלוזה/GettyImages

לאציו - אינטר 0:1

מירוסלב קלוזה, מירוסלב קלוזה ועוד פעם: מירוסלב קלוזה. החלוץ הגרמני בן ה-34 שוב הוכיח איזה ספורטאי ענק הוא כשכבש שער של חלוץ גדול, שיפר את מאזן השערים שלו בליגה ל-10 ב-16 הופעות ועזר לקבוצה מרומא לרשום ניצחון יקר מאוד ושלישי בארבעת המחזורים האחרונים מול הקבוצה של אנדראה סטרמאצ'וני. לאינטר, שהתאוששה מעט במחזורים האחרונים והגיעה אחרי שני ניצחונות ברציפות, זהו הפסד חוץ שלישי ברציפות. בעקבות הניצחון, אמנם נותרה לאציו במקום הרביעי אך צימקה את הפער והיא עכשיו עם 33 נקודות, כמו נאפולי שתשחק מחר ואחת פחות מאינטר. יובנטוס מעל כולן עם 38.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-82 כשמסירת עומק מצוינת של סטפאנו מאורי מצאה את מירו קלוזה מרחק 18 מטר מהשער. החלוץ הגרמני גלש לעבר הכדור ובעט באומנות כדור חזק לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 נהדר. מיד לאחר השער, סימן קלוזה על פציעה בברכו ונאלץ לדרוש חילוף. עוד לפני כן הגיעה אינטר דווקא למצב מצוין כשאנטוניו קסאנו בעט מ-18 מטר לקורה. יוטו נגאטומו היפני הגיע לכדור החוזר ובעט שוב, אך פדריקו מארקטי הציל מצוין לקרן. גם זה לא עצר את לאציו, שהצליחה לזכות בשלוש נקודות יקרות.

אודינזה - פאלרמו 1:1

הסיציליאנים, ללא ערן זהבי שנותר מחוץ לסגל, היו קרובים להפתעה בפריולי, אבל ספגו בדקת ה-89 ולא השיגו ניצחון חוץ ראשון בליגה מאז ה-1 באפריל. ג'אן פיירו גאספריני העלה הרכב התקפי עם יוסיפ איליצ'יץ', פאולו דיבאלה ופבריציו מיקולי, והראשון החזיר לו בשער במתפרצת בדקה ה-33, אחרי אסיסט של מיקולי. פאלרמו נראתה טוב גם במחצית השנייה, ובדקה ה-61 תומא הורטו הצרפתי השאיר את אודינזה ב-10 שחקנים כשקיבל צהוב שני. פאלרמו הוסיפה להחמיץ, ודקה לסיום שילמה על כך ביוקר. השוער סמיר אויקאני כבר קלט את הכדור, אבל נתקל במגן שלו ושמט היישר לרגליו של אנטוניו די נטאלה, שאמר תודה וחגג את ה-10 שלו העונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יוסיפ איליצ'יץ' שחקן פאלרמו. AP
פאלרמו הייתה קרובה לניצחון חוץ נדיר. יוסיפ איליצ'יץ' עם החברים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully