וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שצריך לדעת לקראת חלון ההעברות של ינואר

כמה שחקני רכש תביא מכבי ת"א? איזה חלוץ מועמד למכבי חיפה? כמה כסף פנוי יש בתקציב בית"ר והאם יואב כץ יפתח את הכיס? דוח מצב מפורט

הפועל תל אביב

מה הקבוצה רוצה להשיג? הפועל רוצה אליפות ויוסי אבוקסיס רוצה להתחזק במספר עמדות, אבל מחסור המוזמנים של הקבוצה מגביל את המאמן שמתמקד כרגע בשיפור נקודת התורפה - שני המגנים - והבאת קשר נוסף למרכז המגרש שיעזור בהנעת הכדור. למרות המקום הראשון, אבוקסיס היה רוצה לעשות מיני מהפכה בקבוצה, אך כרגע זה בלתי אפשרי. המאמן מרוצה מהחלק ההתקפי, אך אם טוטו תמוז יעזוב בסופו של דבר בינואר, הוא ידרוש חלוץ במקומו.

כמה כסף יש להשקיע? במועדון בנו על הכנסה של לפחות שלושה מיליון שקל מהליגה האירופית, אך הקמפיין האירופי המאכזב לא ממש הגדיל את ההכנסות ולכן אין כרגע כסף מיותר להביא רכש. האדומים ינסו לשחרר מספר שחקנים ואז להחתים במקומם שחקנים נוספים.

מתנדנדים: טוטו תמוז (אם תגיע הצעה גבוהה מאירופה), ג'ון פיינטסיל, זאב חיימוביץ', תומר בן יוסף, ויקטור מרעי, אלירן דנין ואלרואי כהן.

מועמדים: המגן השוויצרי ונסאן רופלי כבר במשא ומתן. מועמדים נוספים תלויים במצב הכלכלי.

איך זה יסתיים? אם הפועל תצליח לשחרר שלושה שחקנים היא תחתים לפחות עוד שניים על חשבונם. אם לא, אבוקסיס, שרוצה לקבל גם אסי דומב כעוזר מאמן, ייאלץ להסתפק בעוד שחקן נוסף יחד ככל הנראה מגן ימני לצד סאבו פאביצ'ביץ' שכבר הוחתם.

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
תכניות הרכש תלויות גם בו. תמוז/קובי אליהו

מכבי תל אביב

מה הקבוצה רוצה להשיג? שני התפקידים שהכי דחופים לחיזוק הם עמדת הקשר 50-50, כזה שיידע לעשות הגנה במרכז המגרש, לתת פס עומק לחלוצים ולהניע את שיטת המשחק, וכן עמדת החלוץ. בנוסף מחפשים ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה גם שוער ישראלי לתקופת היעדרותו של וינסנט אניימה, שיוצא לאליפות אפריקה עם נבחרת ניגריה.

כמה כסף יש להשקיע? במועדון מתכוונים ללכת על אליפות כמעט בכל מחיר, תרתי משמע. הבעלים מיטש גולדהאר מבין שבכדי ליצור שובר שוויון עם הפועל תל אביב או מכבי חיפה המתעוררת, הקבוצה צריכה חיזוק ודחוף. גולדהאר לא ישפוך כספים כמו בעונתו הראשונה במועדון, אבל אם קרויף יביא שחקן עם רקורד מוכח, הבעלים הקנדי לא יהסס לשלם.

מתנדנדים: בגזרת הזרים, לא ברור מעמדם של רוברט ארנשו, שמאוכזב מכך שהוא לא מקבל דקות, וסטיב גורי, שלא ממש מצליח לתת תפוקה כמגן או בלם. שניהם כרגע מועמדים לשחרור בינואר, בתנאי שתהיה קבוצה שתקלוט אותם וכמובן אם יימצא זר אחר טוב יותר בתפקידים שלהם. בגזרת הישראלים, מוזכרים שמותיהם של אבי סטרול, משה לוגסי ואלי זיזוב כמועמדים לשחרור.

מועמדים: הרשימה ארוכה ובגדול כל שחקן ישראלי, כולל שגרירים, שיהיה פנוי ובסכומים שפויים, מועמד לקבוצה. ערן זהבי, אלרואי כהן, שלומי ארבייטמן, אליניב ברדה, יובל שפונגין ומאור מליקסון הוזכרו.

איך זה יסתיים? על פי ההערכות, קרויף ינחית בקרית שלום לפחות שלושה שחקנים. הנחת העבודה היא זר אחד ושני ישראלים. ערן זהבי הוא השם החם, אך לא בטוח שמכבי תשלם את הסכומים שפאלרמו תדרוש עבור כרטיסו של השחקן.

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
אחד יאתר, אחד ישלם. קרויף וגולדהאר/ברני ארדוב

מ.ס אשדוד

מה הקבוצה רוצה להשיג? המאמן יוסי מזרחי ישמח לקבל קשר אחורי ברמה גבוהה, שישחק לצידו של ניר ביטון. מזרחי רוצה לצרף שחקן נוסף לחוליית הקישור, כזה שיכול לשחק על הקו ולהצטרף לאבו ענזה ומקרייב המאכזבים בהתקפה.

כמה כסף יש להשקיע? לג'קי בן זקן אין שאיפות להיכנס למאבק האליפות ומבחינתו גם הכספים שנכנסו לקופת המועדון ממכירתו של אפה אמברוז, לדוגמה, לא מיועדים לרכש מפוצץ בחודש ינואר.

מתנדנדים: הסגל של אשדוד קצר יחסית ואין שם כאלה שמות בולטים שלא מקבלים דקות משחק. כרגע מעמדם של כל השחקנים המובילים איתן.

מועמדים: קשר ברזילאי עשוי להגיע למבחנים.

איך זה יסתיים? ניר ביטון יראה את מנצ'סטר סיטי רק בשידורים של ספורט1 ואשדוד תעשה רכש צנוע שיכלול קשר ישראלי בעלות בינונית ואולי קשר זר נוסף.

ניר ביטון שחקן מ.ס. אשדוד מול עמאר זידאן שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
מזרחי מחפש מישהו שיעזור לו. ביטון/קובי אליהו

בני יהודה

מה הקבוצה רוצה להשיג? בני יהודה חייבת בראש ובראשונה להעמיק את הסגל ולהתחזק בקישור האחורי ובחוליית החוד. הדבר הבולט ביותר בסגל של דרור קשטן הוא היעדרו של סקורר שיכול לספק מספרים כשבלית ברירה מתפקד המאמן הוותיק את ננאד מרינקוביץ' בחוד.

כמה כסף יש להשקיע? אם שואלים את המנכ"ל משה דמאיו, אז כמה שפחות. בני יהודה התנהלה תמיד בצורה מסודרת ובתקציב שפוי. גם בחלון ההעברות הנוכחי לא מתכוונים שם לזרוק כספים ללא הגבלה.

מתנדנדים: החלוץ ההונגרי אדם הרפקה מאכזב מאוד ומועמד לעזוב. מעמדו של הקשר ניר נחום לא ברור. הקשר שהגיע אחרי שתי עונות נפלאות בנתניה, לא מוצא את מקומו בסגל של קשטן עד כה, ובשבועות האחרונים כלל לא התלבש.

מועמדים: בבני יהודה כרגיל, רב הנסתר על הגלוי. עד כה, לא עלו שמות של מועמדים רלוונטיים, אך כאמור על הפרק עומד קודם כל חלוץ.

איך זה יסתיים? בני יהודה זכתה בפייס פעם אחת, כאשר הביאה לפני חמש שנים את סדריק בארדון הצרפתי ואת מילאן מרטינוביץ' ממכבי תל אביב והשניים עזרו לה להישרד בליגה. הפעם יצטרך קשטן לפגוע בול עם חלוץ ומסתמן שזו תהיה עמדת המפתח שתשליך על המשך המאבק של הזהובים בצמרת.

אדם הרפקה בני יהודה מול שרן ייני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך החוצה. הרפקה/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה

מה הקבוצה רוצה להשיג? לאור היכולת בשבועות האחרונים, ההתקדמות בטבלה וההתקרבות למרחק שבע נקודות מהמקום הראשון, בקרית שמונה יש מי שמדבר על אליפות שנייה, כשבכל מקרה המטרה היא כרטיס לאירופה. לפיכך, הכוונה היא להביא שחקן זר איכותי בעמדת החלוץ, שכן הקבוצה מסתדרת רק עם שמעון אבוחצירא כחלוץ מרכזי כשלצידו שני החלוצים הצעירים אופיר מזרחי ואחמד עאבד.

כמה כסף יש להשקיע? איזי שרצקי לא מעוניין הפעם להתפשר על שחקנים בינוניים שישמשו כקישוט לספסל ולכן הוא מוכן להשקיע גם לא מעט כסף על חיזוק, אם כי כמו תמיד הבעלים יהיה מחושב ולא ישפוך בלי הכרה.

מתנדנדים: רוני פורוקארה צפוי לעזוב, כשפערים כספיים מונעים בינתיים סיכום על התרת חוזהו. שמעון אבוחצירא וליאור לוי מבוקשים, אך שרצקי לא ימהר לשחררם מה גם שלא הוגשה הצעה ממשית. רק הצעות כספיות גבוהות יובילו לשחרור שחקנים.

מועמדים: חלוץ זר ברמה גבוהה.

איך זה יסתיים? בכירים במועדון טוענים כי הקבוצה תתחזק בשחקן אחד בלבד ומשוכנעים כי אבוחצירא יישאר. המאמן ברק בכר צופה בינתיים בקלטות רבות של זרים שהוצעו לו.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הוא יישאר, הקריה תצרף עוד חלוץ. אבוחצירא/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים

מה הקבוצה רוצה להשיג? המאמן אלי כהן רוצה קודם כל חלוץ 9 קלאסי משמעותי שייתן לו מענה הן במשחק עם הגב לשער והן בכיבוש השערים וזאת כדי להבטיח את הכרטיס לפלייאוף העליון. מעבר לכך, השריף מעוניין בבלם נוסף שישמש כמחליף לדינו שקבורץ ומתן בראשי.

כמה כסף יש להשקיע? במקרה הטוב הקבוצה תוכל להפנות חצי מיליון שקל ברוטו לרכש, וזה בהחלט התסריט האופטימי. ייתכן שהכסף יגיע מעזיבת שחקן או שניים שלא משחקים.

מתנדנדים: אופיר עמרם וברק משה צפויים לבקש שחרור בינואר, כאשר גם צחי אליחן ותומר ירוחם עשויים לעשות זאת. צירופו של סטיבן כהן עשוי לגרום גם לדומיניק גלאבינה לצאת להשתפשף ולקבל דקות משחק במקום אחר.

מועמדים: כהן כרגע מחפש חלוץ בעיקר בשוק הקרואטי והמזרח אירופי, אך עד שלא יקבל אישור לכך לא יוכל לפנות למועמדים בצורה רצינית. אם יאושר לו להביא בלם, מדובר יהיה בבלם זול יחסית מהשוק הישראלי, בסדר עלותו של עשהאל בן שבת, שהתאמן עם בית"ר בקיץ, אך בשל המצב הכלכלי חזר לרמת השרון.

איך זה יסתיים? נראה שהדברים יהיו תלויים בהחלטת הדירקטוריון. בבית"ר יעשו את השקלול של התועלת של רכש אפשרי לסיכויים להתברג בשישייה הראשונה. המשמעות הכלכלית ברורה ועל פיה יתקבלו החלטות. הערכה: בשיניים יגיע חלוץ.

דומיניק גלאבינה שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
יושאל? גלאבינה/מגד גוזני

מכבי חיפה

מה הקבוצה רוצה להשיג? אריק בנאדו עדיין לא ממש יודע להגדיר האם הקבוצה שלו באמת מסוגלת להיאבק על האליפות. אבל בכל מקרה, המאמן מחפש חלוץ, ואולי גם קשר (אם עידן ורד יזדקק לניתוח), אבל לא יצרף שחקנים בכל מחיר מתוך חשש שהדבר יכול גם לפגוע במרקם החברתי.

כמה כסף יש להשקיע? יעקב שחר לא הגדיר סכום קבוע, אבל מן הסתם לא ישקיע בחלוץ שמשוחרר בינואר סכומי עתק. המטרה היא למצוא הזדמנות נוחה, שתעלה למועדון מעט כסף, ותוכל לחזק את ההתקפה.

מתנדנדים: ג'ואל דמאו (בדרך חזרה לסכנין) ועודד אלקיים. שחרורם תלוי במצבם הרפואי של תמיר כהן ואוראל דגני. בסיטואציה זו או אחרת, אנדריי פיליאבסקי ודלה ימפולסקי עשויים לעזוב, אך בנאדו נוטה לשחרר לכל היותר שני שחקנים.

מועמדים: בימים הקרובים יגיש בנאדו רשימת שחקני רכש. החלוץ סטפן שצ'פוביץ' הוזכר, אבל יחד איתו יש מספר מועמדים נוספים. אם שלומי ארבייטמן יחליט לעזוב את גנט, הוא יגיע. החלוץ היהודי-קנדי דניאל הייבר (20) ייבחן.

איך זה יסתיים? ההערכות במועדון: צירוף שחקן אחד, שחרור שחקן אחד. לכל היותר שניים.

שחקן הפועל עכו סטפן שצ'פוביץ'. ברני ארדוב
מועמד בולט למכבי חיפה. שצ'פוביץ'/ברני ארדוב

הפועל באר שבע

מה הקבוצה רוצה להשיג? אלונה ברקת רוצה לעבור עונה של שקט, בלי טלטלות, אבל אלישע לוי מאמין שאפשר להרוויח את הפלייאוף העליון ולהתמודד על כרטיס באירופה. בשביל זה הוא דורש להתחזק בשחקן דפנסיבי ושחקן התקפה. שחקן ההגנה יכול להיות קשר אחורי או בלם.

כמה כסף יש להשקיע? הסכומים שמשקיעה באר שבע בשחקנים לא עוברים את רף ה-200 אלף יורו תמורת רכישת הכרטיס או רבע מהסכום תמורת השאלה. בינואר, הסכומים האלה אמורים לקטון בכ-10 עד 30 אחוזים, הכל תלוי בשיחות בין לוי לברקת.

מתנדנדים: בקרב השחקנים מעריכים שעידו אקסברד יעזוב אם יגיע חלוץ. וויליאם נג'ובו יגיע בקרוב על הסכם להתרת חוזהו, אבל ישוחרר בוודאות. בכל מקרה, אלישע לוי ישחרר שחקן או שניים שלא מוצאים את מקומם בסגל.

מועמדים: חלוץ OFK בלגרד איביצ'ה יובאנוביץ', ויקטור מרעי והבלם אביב חדד. אלישע לוי רואה לא מעט קלטות, בקרוב עשוי להגיע זר להתרשמות.

איך זה יסתיים? לוי יחתים שני שחקנים, שחקן הגנה ושחקן התקפה, וישחרר שני שחקנים צעירים.

עידו אקסברד שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
עשוי לעזוב אם יגיע חלוץ נוסף. אקסברד/קובי אליהו

עירוני רמת השרון

מה הקבוצה רוצה להשיג? מנחם קורצקי מחפש שחקן התקפה. בשבוע שעבר חתם אצלו קאדו הברזילאי עם אופציה לשחרור בינואר, אך המאמן מחפש רוצה שחקן משמעותי שייתן לו שערים, התפקיד אותו חריסטיאן קירובסקי לא הצליח למלא.

כמה כסף יש להשקיע? כ-200 אלף שקל. ברמת השרון מחפשים חלוץ זול שעם כל ההוצאות עבור שכר, רכב ודירה לא יעלה להם יותר מ-40 אלף שקל ברוטו לחודש עד סיום העונה.

מתנדנדים: ברוך דגו כבר ביקש להשתחרר בינואר. תום מנשרוב, על אף שפתח בשבת האחרונה, עשוי לבקש אף הוא לעזוב למקום בו יזכה לדקות משחק משמעותיות יותר.

מועמדים: קורצקי נסע בתחילת השבוע לקפריסין לעקוב אחר שני שחקני התקפה פוטנציאליים.

איך זה יסתיים? ברמת השרון מאמינים שרכש בעלות של 200 אלף שקל, יקבל אישור מבקרת התקציבים, במיוחד לאור השחרור של יורדן מילייב וקירובסקי ועזיבתו הצפויה של דגו שפינו מקום בתקציב.

מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
200 אלף שקל ברוטו. קורצקי/ברני ארדוב

הפועל עכו

מה הקבוצה רוצה להשיג? הפועל עכו מחפשת לשפר את החלק הקדמי שלה שלוקה בחסר בעקבות העובדה שלאונרדו פאסוס לא מהווה פקטור משמעותי, בניגוד למה שציפו. מעבר לכך, לא מתכוננים שינויים משמעותיים בחלון ההעברות בינואר.

כמה כסף יש להשקיע? בעכו כבר הצהירו שהם לא ישתוללו מבחינה כספית, וכחלק מהאופן שבו המועדון נוהג בשנים האחרונות, כל שחקן שיצורף יגיע על חשבון שחקן אחר שישוחרר.

מתנדנדים: לאונרדו פאסוס, שלא נכלל בסגל בהפסד 2:1 לבני יהודה, מועמד לעזוב. גם שגיב כהן, רועי לוי, אלנתן סלמי ודימקאו פידליס עשויים למצוא את עצמם בחוץ.

מועמדים: עדיין אין שמות רלוונטיים, אבל בקבוצה הבהירו שאם יצרפו שחקן זר, הוא יהיה כזה ששיחק בליגה. "יהיה מאוד קשה להביא שוב שחקן כמו סטפן שצ'פוביץ'", אמרו השבוע.

איך זה יסתיים? כנראה שהמצב הכלכלי יכריע את עכו, שתישאר עם אותה מסגרת של שחקנים, עם שינויים קלים לכאן או לכאן. לא מן הנמנע שחלק מהמועמדים לעזוב יישארו בסופו של דבר עד תום העונה במידה ולא יימצאו שחקני רכש ראויים.

לאונרדו פאסוס שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
אכזבת השנה בעכו. פאסוס/מגד גוזני

בני סכנין

מה הקבוצה רוצה להשיג? בני סכנין מחפשת קודם כל להעמיק את הסגל הדליל שלה ובעיקר למצוא חלוץ נוסף לצדו של ירו בלו.

כמה כסף יש להשקיע? בסכנין כמו בסכנין הכל תלוי בסופו של דבר בתרומות שבסופו של דבר מגיעות בדקה ה-90.

מתנדנדים: המאמן שלומי דורה מעדיף שלא לשחרר אף שחקן, אך אף אחד בסכנין לא יופתע אם פיטר אמבמבה בסופו של דבר יבקש לעזוב בינואר.

מועמדים: ויקטור מרעי, קוסטדין אזורוב, ג'ואל דמאו ועוד כמה חלוצים זרים שנמצאים תחת מעקב המאמן.

איך זה יסתיים? שלומי דורה רוצה להעמיק את הסגל ולהפוך אותו לרחב, בסוף הוא יצטרך להסתפק בדמאו וחלוץ נוסף. בתקווה שהכסף מאנשי העסקים בעיר יגיע בזמן.

ג'ואל דמאו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בדרך חזרה לאדומים. דמאו/אדריאן הרבשטיין

מכבי נתניה

מה הקבוצה רוצה להשיג? מכבי נתניה מחפשת קודם כל לצאת מהמצב הקשה אליו נקלעה. בצוות המקצועי רוצים מאוד בלם נוסף, אך חשוב מכך שחקן או שניים בחלק ההתקפי שיזיזו מעט את ההתקפה התקועה שכבשה העונה רק 10 שערי ליגה.

כמה כסף יש להשקיע? בנתניה אין בכלל כסף להשקיע כך שעל כל שחקן שיגיע שחקן שנמצא בסגל הקבוצה יראה את הדרך החוצה.

מתנדנדים: ארנון טמיר, ליאוניד קרופניק וטובארנו פינאס עשויים לעזוב.

מועמדים: כרגע אין על הפרק אף שחקן ספציפי, אך בשבועות הקרובים צפויים בהנהלה ובצוות המקצועי להעמיד שורה של כמה מועמדים, בעיקר קשר התקפי וחלוץ. לנתניה יש מקום להחתים זרים במיוחד אם פינאס ישוחרר.

איך זה יסתיים? בשל המצב הכלכלי הלא פשוט בסופו של דבר טל בנין ייאלץ כנראה להסתפק בעוד מציאה כמו סרג' לופו שתגיע בדקה האחרונה.

עיסמאיל ריאן שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול טובארנו פינאס שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מעמדו מעורער. פינאס/אדריאן הרבשטיין

הפועל רמת גן

מה הקבוצה רוצה להשיג? אם זה תלוי במאמן אלי כהן, הוא יפרסם מודעה בה יהיה כתוב: "דרוש חלוץ כובש שערים, פרס כספי למי שיעזור במציאת האבידה". הקבוצה עושה הכל נכון, חוץ מלהבקיע ודויד מנגה אחד לא מספיק. אז מחפשים קשר יצירתי וחלוץ.

כמה כסף יש להשקיע? תתפלאו, אבל ברמת גן מאמינים שאם המאמן ימצא שחקנים מתאימים, הבעלים ניר ארקין לא יהסס להשקיע כספים, למרות שהוא עצמו לקח צעד אחורה בכל הקשור לניהול המועדון. הקבוצה נמצאת במלחמת הישרדות בליגה ואם שני שחקנים יעשו את ההבדל, ימצאו את התקציב המתאים לכך.

מתנדנדים: צמד הזרים מיראן בורגיץ' ואנטון ארחיפוב (מלך ההחמצות של ליגת העל).

מועמדים: סטיבן כהן סיכם עקרונית והבריז ברגע האחרון לטובת חוזה בבית"ר, ונכון לעכשיו כהן יתמקד בחיפוש זרים.

איך זה יסתיים? אלי כהן היה שמח לעשות קסם ולשכפל את מנגה, אבל עד שזה יקרה הוא ינסה להנחית כאן זר ברמה גבוהה שיעשה את ההבדל עבור הקבוצה. כהן כבר הוכיח בעבר טביעת עין טובה בהבאת זרים טבים דוגמת שצ'פוביץ' ודוידוב לעכו וברמת גן מקווים שהוא יפגע בינגו גם הפעם.

שחקן הפועל רמת גן, דויד מנגה. קובי אליהו
עוד אחד כמוהו ואלי כהן מסודר. מנגה/קובי אליהו

הפועל חיפה

מה הקבוצה רוצה להשיג? הפועל חיפה, בעלת ההתקפה הגרועה בליגה, מחפשת בעיקר שחקנים שיוכלו לייצר מצבים וחשוב מכך לסיים אותם בשערים. ניר קלינגר מעוניין להתחזק בשחקן בעמדת הקשר ההתקפי, כזה שדרכו יעברו כל הכדורים. גם מגנים נמצאים על הפרק.

כמה כסף יש להשקיע? יואב כץ בטוח לא יאהב את השאלה, אבל נראה שהבעלים של חיפה יפתח מעט את הכיס בינואר ויביא את החיזוק הדרוש למאבקי ההישרדות.

מתנדנדים: הרבה שמות עלו כמועמדים לשחרור בינואר, אך לפחות לפי הצוות המקצועי הכל בגדר ספקולציות. מעמדו של ולדימיר גלושצ'ביץ' רעוע מכולם.

מועמדים: בהפועל חיפה מעוניינים בקשר קדמי, חלוץ נוסף ומגן ימני. שמו של ברוך דגו עלה כמועמד, אך מאז לא נעשו שום מהלכים בנושא.

איך זה יסתיים? קלינגר היה שמח להתחזק בארבעה או חמישה שחקנים, אך ייאלץ להסתפק כנראה בשניים.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יהיה מוכן להשקיע? כץ/אדריאן הרבשטיין

השתתפו בהכנת הכתבה: רענן ברנובסקי, שלמה וייס, איציק יצחקי, אופיר סער, עמית גולדשטיין, אורן קורנפלד, ותהל אלון

חמי אוזן לא מבין מה רוצים מאוסקר גרסיה

דוד צור מדבר על שחיתות בכדורגל הישראלי

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully