וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הנדריקס עשוי להגיע למכבי לתל אביב בהשאלה

למרות שבלאט הצהיר כי יעבור לקאחה, באיטליה נפוצו דיווחים סותרים. צפו במהלכים של ארון ביינס, שעשוי לחתום בקבוצה

מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר שחקן גבוה נוסף לסגל, שעשוי להחליף את גיורגי שרמדיני או את ניק קיינר מדלי המאכזבים. לאחר שאתמול (ראשון) הודה נשיא מילאנו, ליביו פרולי, כי "אנחנו מאוכזבים מהיכולת של הנדריקס וניתן לו לעזוב" וסיפר כי הוגשו עליו 3 הצעות שונות, התקשורת האיטלקית מדווחת היום על אפשרות חדשה בעניינו של הנדריקס.

על פי הדיווח, מילאנו ומכבי תל אביב עשויה לבצע עסקה, במסגרתה יעבור הנדריקס חזרה לשורות הצהובים כשחקן מושאל. כזכור, לאקס מכבי תל אביב חוזה תקף במילאנו גם לעונה הבאה, המוערך במעל מיליון יורו. כזכור, בוואלה! ספורט פורסם כבר לפני מספר שבועות כי הנדריקס היה על הכוונה של הצהובים. הצהובים אף פנו אליו רשמית. הדיווחים מאיטליה מגיעים דווקא לאחר שדיוויד בלאט חשף כי הנדריקס צפוי לעבור דווקא לקאחה לבוראל, שחושקת בשירותיו עוד מהעונה שעברה.

ריצ'רד הנדריקס שחקן ארמני מילאנו. GettyImages
היכן הוא ינחת בסופו של דבר? הנדריקס/GettyImages

גם בסלובניה מדווחים היום על האפשרות לפיה הסנטר האוסטרלי ארון ביינס יצטרף למכבי תל אביב. בראיון שמתפרסם עם המנהל המקצועי של ליובליאנה, מאתבז' מוטאפצ'יץ', הוא מאשר כי האוסטרלי מבוקש מאוד בקבוצות באירופה. "ארון ביינס הוא ה'גניבה' שלנו העונה. מסתבר שהאיכויות שלו כבר מוכרות מחוץ למדינה שלנו, כי הרבה קבוצות עשירות מאירופה הביעו בו עניין. יחד עם זאת, עוד לא קיבלנו שום הצעה קונקרטית מאף קבוצה. אם יגיעו הצעות כאלה, נשקול זאת בכובד ראש, בכפוף למטרות הספורטיביות והעסקיות שלנו. אנחנו מעוניינים שהסגל הנוכחי יישאר אצלנו עד תום העונה במלואו. אם כן יתבצעו שינויים, הם ייעשו בצורה ההגיונית ביותר ועל מנת שיעבדו לטובתנו, לא כדי שיפגעו בנו".

למרות זאת, במכבי תל אביב הבהירו כי אכן הוגשה הצעה לקבוצה הסלובנית על ביינס, וכי בין הקבוצות מתקיים משא מתן בשבוע האחרון. גם שמו של הסנטר הצעיר דארקו פלאניניץ', שמשחק בשירוקי, הוזכר בתקשורת ברחבי אירופה כמועמד להצטרף.

ארון ביינס, אולימפיה לובליאנה. GettyImages
גם הוא עדיין חזק בתמונה. ארון ביינס/GettyImages

צפו בחסימה גדולה של ביינס מול ריאל מדריד

צפו בו מנצח בתחרות ההטבעות של הליגה הליטאית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully