וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דווין סמית' סובל ממחלה, הקבוצה תפנה להנדריקס

12.12.2012 / 19:15

חשש שסמית' נדבק במחלת הנשיקה וייעדר לזמן ארוך. כך או כך, את אלבה (ה', 21:00, ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפוד והאייפד) הוא יחמיץ. דיווח באיטליה: מילאנו מצאה להנדריקס מחליף

ברני ארדוב

מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) שפורוורד הקבוצה דווין סמית' חולה והוא בספק למשחק הקבוצה מחר מול אלבה ברלין במסגרת היורוליג. בקבוצה חוששים שסמית נדבק במחלת הנשיקה, דבר שעלול לגרום להיעדרות ארוכה.

דייויד בלאט התייחס הערב למחלה של דווין סמית', והודה שהוא לא רגוע: ''כבר הסתדרנו במשחק גדול בלי דווין, כשניצחנו את מלאגה, אבל אין ספק שהוא שחקן מרכזי וחשוב. כרגע אנחנו עם סגל חסר קצת, כי גיא פניני מושעה ודווין חולה. זאת סיבה לדאגה, אבל גם אתגר. אחרים יצטרכו לתרום יותר ממה שדרשו מהם עד עכשיו. גם ליאור אליהו לא התאמן אתמול והיום הוא עשה אימון חלקי, אבל הוא יהיה כשיר. מאוד חשוב לנו לסיים במקום הראשון ולנצח בבית".

ואכן, ניצחון על אלבה ברלין מחר (חמישי, 21:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות האייפון והאייפד) יבטיח לצהובים את פסגת בית ב' ביורוליג, ויסדר להם הגרלה נוחה יותר בשלב הטופ 16.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב עם דיוויד בלאט. ברני ארדוב
עוד בשורה רעה לבלאט. סמית'/ברני ארדוב

במקביל, מכבי תל אביב ממשיכה לנסות ולהתחזק. לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים יפנו רשמית לריצ'רד הנדריקס, שחקן הקבוצה בשנתיים האחרונות, וינסו להחתימו על חשבון אחד מתוך השניים - גיורגי שרמדיני או ניק קיינר מדלי - שעשויים להיות משוחררים בקרוב.

כפי שפורסם בווואלה! ספורט, בלאט אינו מרוצה מהסגל וסבור שצריך שיש להביא גבוה נוסף, כשניק קיינר מדלי ושרמדיני על הכוונת.

בצוות המקצועי של האלופה הישראלית שמרו על קשר עם הנדריקס מאז עזב את הקבוצה וכעת, כאמור, הם יפנו אליו בימים הקרובים, ובהתאם להתפתחויות עם קבוצתו הנוכחית מילאנו. במקביל, באיטליה מדווחים שמילאנו צפויה להחזיר שלורותיה את לאון רדוסביץ', דבר שיסלול את שחרורו של הנדריקס.

לקבוצה האיטלקית מצפה משחק גורלי ביורוליג ביום שישי הקרוב מול אולימפיאקוס, כשהעלייה לשלב הטופ 16 תעמוד על הכף. בכל מקרה, אם קאחה לבוראל תנצח את צדביטה בקרואטיה, מילאנו והנדריקס יאבדו כל סיכוי לעלות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ריצ'רד הנדריקס שחקן ארמני מילאנו. GettyImages
יחזור לצהוב? הנדריקס/GettyImages

ריקי היקמן התייחס גם הוא למצבו של סמית': "ייתכן שהוא ייעדר לתקופה, אבל האחרים יצטרכו לתת יותר. אנחנו קבוצה, ולא שחקן אחד, ונצטרך להמשיך לשחק טוב".

על אלבה ברלין הוסיף היקמן: "זה משחק קשה, להם אין ממש על מה לשחק. נצטרך לתת גם הגנה טובה, וגם להיות טובים בהתקפה. תהיה רמה שונה בשלב הבא, יהיה קשה, ולא משנה מי יהיו היריבות. נצטרך לשחק טוב יותר, ונתכונן לקראת זה. אני לא חושב על השלב הבא בינתיים - אולי בחמישי אחרי המשחק. כרגע אנחנו רוצים להתרכז רק במשחק של מחר".

שון ג'יימס, מכבי תל אביב, אוכל סופגניה. ברני ארדוב
חבר'ה, לא להתמלא מהסופגניות. ג'יימס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully