וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: רוברטו קולאוטי ייעדר מהמשחק נגד מכבי חיפה

16.12.2012 / 16:00

החלוץ סובל ממתיחה במפשעה ולא ישחק בקרית אליעזר (ב', 20:50, ערוץ 1 ו-HD). אוסקר על ערן זהבי: "לא מגיב לשמועות"

מכבי תל אביב כינסה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המסקרן מול מכבי חיפה, שייערך מחר (שני, 20:50, ערוץ 1 וערוץ 1 HD). הצהובים יגיעו למשחק בידיעה שניצחון או תיקו ישאירו אותה במקום הראשון בטבלה, אבל הם ייחסרו את החלוץ רוברטו קולאוטי, שסובל ממתיחה במפשעה ולא ייכלל בסגל.

אוסקר גרסיה אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אני חושב שנגד בית"ר שיחקנו טוב מאוד. זה לא קל לנצח קבוצה כזאת בחוץ. הם משחקים מאוד חזק, יש להם קבוצה טובה מאוד. אבל אנחנו חושבים כבר על המשחקים הבאים. שני המשחקים האחרונים הם עבר, אנחנו צריכים לחשוב על המשחק מחר. אנחנו חייבים לנצח".

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קרב חשוב ומסקרן. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

הספרדי הוסיף: "מכבי חיפה לא הפסידה בששת המשחקים האחרונים. יש להם סגל טוב מאוד. אם אני לא טועה, הניצחון האחרון של מכבי תל אביב בקרית אליעזר היה לפני עשר שנים, כך שזה יהיה משחק קשה. לא אכפת לי כרגע מהטבלה. אסתכל עליה החל מששת המחזורים האחרונים".

אוסקר נשאל על הדיווחים שקישרו לקבוצה את ערן זהבי ושחקני רכש נוספם, אבל כהרגלו סירב להתייחס לדברים: "אני לא מגיב על שום שמועה, אני מתרכז רק במשחק מול מכבי חיפה ובשחקנים שיש כרגע בסגל. כששחקנים אחרים יגיעו, תשאלו אותי עליהם. אני מכיר רק את השחקנים שנמצאים כרגע בסגל. יש הרבה שחקנים טובים באירופה ובעולם, יש הרבה שחקנים ישראלים טובים שמשחקים בחו"ל, אבל אני לא מתכון להגיב על השמועות".

אוסקר גרסיה הוסיף: "לכל קבוצה יש במה להשתפר ולשפר בסגל. זה נורמלי לרצות להשתפר. זה משחק שונה מהפועל חיפה. השחקנים יודעים לבד את החשיבות של המשחק. הם יודעים עד כמה זה חשוב.

לסיום התייחס ליחסים בינו לבין הקשר גונסאלו גרסיה, שסופסל במשחקים האחרונים בליגה: "אין בעיה ביני ובין גונסאלו. למה שלא ארצה שהוא יישאר עד תום העונה?".

קשר מכבי תל אביב גל אלברמן. קובי אליהו
לא מתעסק בסטטיסטיקות. גל אלברמן/קובי אליהו

גל אלברמן אמר: "אנחנו הולכים למשחק חוץ קשה מאוד. אנחנו לא משחקים כדי לשבור סטטיסטיקה, אלא כדי להשיג כמה שיותר נקודות כדי ללכת עד הסוף. אין ספק שהיה לנו משחק פחות טוב בגבעי הטוטו, אבל זו היסטוריה. נשים את זה מאחורינו. המשחק מחר הוא זה שחשוב. לא חושב שיהיה קשר בין שני המשחקים הללו. אנחנו לא מתעסקים ביריבות שלנו. כל מה שאנחנו מתרכזים זה אך ורק בעבודה שלנו ובהתקדמות שלנו".

"אני חושב שכל משחק הוא בפני עצמו", המשיך אלברמן. "לא נכון להגיד שאנחנו מתקשים בהבקעת שערים. אנחנו מודעים לכך שיש חשיבות גדול למשחק הזה, אבל מבחינתנו זה עוד משחק. אנחנו צריכים לבוא ולהראות על המגרש מה שונה. דיברו גם במחזור הראשון כמה שנים לא ניצחנו את מכבי חיפה וניצחנו את המשחק הזה. גם כשמכבי חיפה שיחקו פחות טוב, כולם מודעים ליכולת שלו. אף אחד לא יכול להקל ראש בהם. זו אחת הקבוצות החזקות בעיניי. תמיד היה קשה לנצח שם וזה הולך להיות ככה גם עכשיו. יש מספיק שמתעקסים בציונים מתחילת העונה, אני לא במקום הזה".

לגבי היכולת שלו: "המטרה שלי היא לעשות הכי טוב שאפשר כדי שהקבוצה תצליח. זה לא הזמן ולא המקום לתת ביקורות על שחקנים עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully