וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ערן זהבי מתקרב לקבוצה

קשר פאלרמו קיבל הצעה לחוזה ארוך טווח, בין הצדדים הבנות עקרוניות, בהפועל הרימו ידיים. גם ארבייטמן בתכניות של קרויף

האם אנחנו נמצאים על סף אחת העסקאות הגדולות של חלון ההעברות הקרוב של חודש ינואר? ערן זהבי, קשרה של פאלרמו האיטלקית, נמצא על סף סיכום במכבי תל אביב, כאשר על פי מתווה העסקה, צפוי הקשר להגיע כבר בחלון ההעברות הקרוב לקרית שלום ולהשתכר כ-400 אלף יורו בחוזה ארוך טווח. נכון לעכשיו יש הבנות עקרוניות בין זהבי ומכבי תל אביב, כאשר במהלך השבוע הקרוב צפוי המנהל הספורטיבי של הצהובים ג'ורדי קרויף להמריא לאיטליה, על מנת לסגור את העיסקה מול ראשי פאלרמו כאשר נכון לעכשיו מסתמנת עיסקה במסגרתה יושאל זהבי עד תום העונה עם אופציית רכישה שתהיה לצהובים בסיום העונה הנוכחית.

ערן זהבי שחקן פאלרמו באימון. Tullio M. Puglia, GettyImages
חוזר לארץ. זהבי/GettyImages, Tullio M. Puglia

זהבי, שנטל העונה חלק בשני משחקים בלבד במדי פאלרמו, קיבל החלטה לעזוב את הקבוצה האיטלקית והערב הוא אף לא נכלל בסגל הקבוצה במשחקה מול אודינזה. זהבי נתון לאחרונה תחת לחץ כבד מצד משפחתו שרוצה לראותו בחזרה בישראל. אשתו של זהבי אמורה ללדת בעוד חודשיים בישראל, דבר שיזרז עוד יותר את חזרתו ומהווה שיקול משמעותי בהחלטה לחתום במדי מכבי תל אביב.

בסביבתו של זהבי אמרו הערב לוואלה! ספורט, כי שום דבר עדיין לא סגור וכי אין לו סיכום עם מכבי תל אביב. בתוך כך נודע לוואלה! ספורט כי זהבי הוא לא הליגיונר היחיד שנמצא כעת על הפרק, כאשר גם שמו של שלומי ארבייטמן, נמצא ברשימת הקניות של המנהל הספורטיבי קרויף והמאמן אוסקר גרסיה לקראת חלון ההעברות.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה לידיעה: "אין תגובה. כשיהיה מה להודיע, נפרסם הודעה רשמית".

שחקן ווסטרלו שלומי ארבייטמן. קובי אליהו
גם הוא עשוי להצטרף. ארבייטמן/קובי אליהו

ובינתיים, בצד השני של העיר: לפני מספר ימים נודע להפועל תל אביב שזהבי עומד לעזוב את פאלרמו בינואר הקרוב, ולא בהשאלה, וגורמים בכירים במועדון ניסו לגשש עם השחקן ולבדוק כמה הוא דורש. כששמעו את הסכומים הגבוהים שאליהם זהבי מכוון, בהפועל ירדו מהאפשרות לצרף את הקשר בשל מחסור מזומנים בקופת המועדון.

גורם בהפועל הודה ש"יוסי אבוקסיס היה מאוד רוצה לראות את ערן בהפועל, אבל כולנו מכירים את הבעיות הכספיות שיש פה. זה לא כמו מכבי, שיכולה להשאיר צ'ק פתוח. זה ההבדל. בסכומים שזהבי דורש, אין לנו אפשרות להביא אותו".

בכל מקרה, זהבי עצמו מכחיש שקיבל הצעות רשמיות משתי התל אביביות. מקורביו טוענים שהוא לא ישלול חזרה לארץ, אך בודק אפשרויות נוספות באירופה. לוואלה! ספורט נודע שבקשר מתעניינת גם קייבו האיטלקית, אך הסיכויים כרגע לא גבוהים שיעבור אליה. עם זאת, לפני שזהבי יחזור הוא יבדוק היטב את האפשרויות להישאר באירופה.

מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
רצה מאוד את זהבי, אבל אין כסף. אבוקסיס/ברני ארדוב

זהבי בן ה-25 גדל בהפועל תל אביב, אך עבר לעירוני ראשון לציון בנוער. בשנת 2006 חזר הקשר להפועל תל אביב כשהוא בן 18. למרות זאת, הקשר לא קיבל דקות משחק משמעותיות בקבוצה והושאל לעירוני רמת השרון, ששיחקה אז בלאומית. כעבור עונה, חזר זהבי להפועל תל אביב וזכה לדקות משחק משמעותיות יותר. עונה לאחר מכן, הפך הקשר הצעיר לכוכב הקבוצה בעיקר לאחר פציעתו של נמניה ווצ'יצ'ביץ'.

באותה העונה, זכה עם האדומים בדאבל כשהוא כובש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-92 בטדי שמבטיח לקבוצתו את האליפות, כשהוא גם מבשל שער לגילי ורמוט בגמר הגביע מול בני יהודה. בעונת 2010/11 כבש זהבי שער חשוב מול רד בול זלצבורג בבית, שהבטיח לקבוצה של אלי גוטמן את הכרטיס לשלב הבתים בליגת האלופות, לראשונה בתולדותיה. גם בשלב הבתים הצליח זהבי להרשים כשכבש שלושה שערים, צמד נגד בנפיקה בבלומפילד ועוד מספרת אדירה בחוץ מול ליון במחזור השישי והאחרון בשלב הבתים. בתום אותה העונה עבר זהבי לפאלרמו תמורת 2.5 מיליון יורו וחתם לחמש עונות בסיציליה.

בעונה שעברה, הראשונה שלו בפאלרמו, רשם זהבי 20 הופעות במדי הקבוצה מתוכם 11 בהרכב, ואף כבש שני שערים. אך את העונה הנוכחית הוא פתח עם פציעה קשה וכשחזר ממנה התקשה לחזור לעניינים. בסך הכל, רשם שתי הופעות בלבד במדי הקבוצה העונה ושתיהן כמחליף ובסך הכל שיחק כ-29 דקות. אגב, במשחק האחרון של פאלרמו (1:1 מול אודינזה), לא נכלל זהבי בסגל הקבוצה על אף שביכולתה לרשום 23 שחקנים בטופס המשחק. בכל מקרה, צפוי ערן זהבי לעזוב את פאלרמו בינואר, כשמשפחתו מפעילה עליו לחץ כבד לחזור לישראל ואשתו צפויה ללדת בעוד חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully