וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: לרוברט ארנשו יש סעיף שחרור בינואר

הצהובים עשויים להיפרד מהחלוץ הוולשי, שמתקשה להשתלב. ככל הנראה יובא שוער משני לברק לוי בזמן שאניימה ייעדר

one

שחקני מכבי תל אביב קיבלו היום (שישי) חופש מאימונים, וזאת לאחר שבועיים אינטנסיביים במיוחד, בהם שיחקה הקבוצה ארבעה משחקים, במסגרת הליגה ובגביע הטוטו. בצוות המקצועי מעוניינים להוריד מהעומס על השחקנים לקראת המשחק החשוב מול מכבי חיפה, ביום שני בקרית אליעזר.

במכבי תל אביב מייחסים חשיבות גדולה מאוד לשלושת המשחקים הקרובים של הקבוצה, כאשר לאחר המשחק מול הירוקים, הם יארחו פעמיים ברציפות בבלומפילד, את מכבי נתניה והפועל חיפה. במכבי מאמינים שיוכלו להוציא את מלוא תשע הנקודות מהמשחקים הללו, שייערכו לפני חודש ינואר, בו אמור הצוות המקצועי לחזק את הקבוצה.

רוברט ארנשו חלוץ מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעזוב במהרה? ארנשו/ברני ארדוב

בצל המחשבות על חיזוק, במועדון החלו לעסוק בזהות השחקנים שעשויים לקבל הודעות שחרור מהסגל, כאשר אחד השמות שנמצאים על הפרק הוא החלוץ הוולשי רוברט ארנשו, שהגיע לקבוצה בסיום חודש ספטמבר ומאז מתקשה להשתלב ולתת תפוקה משמעותית.

ארנשו הגיע בהשאלה עד תום העונה מקרדיף הוולשית, ולוואלה! ספורט נודע, כי בחוזהו של החלוץ יש סעיף שעל פיו רשאית קרדיף לבקש אותו בחזרה, כבר בחודש ינואר הקרוב. במידה שכך אכן יהיה, הצהובים לא יעמדו הצהובים. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן אוסקר גרסיה, מחפשים מזה מספר שבועות חלוץ ישראלי או זר לחיזוק הסגל בינואר ואם יימצא כזה, עלול ארנשו לשלם את המחיר.

כמו כן ממשיכים בקבוצה לחפש אופציות לעמדת השוער המחליף, בשל יציאתו הצפויה של השוער הניגרי וינסנט אניימה למשחקי אליפות אפריקה שייערכו בחודש ינואר. בשלב זה הנחת העבודה היא שיובא שוער ישראלי, שאינו בכיר, כדי לשמש כמחליף לברק לוי, שעשוי לקבל את אפודת השוער הראשון, בהיעדרו של אניימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully