וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברוסיה: קאזאן דחתה הצעה ממכבי על יאן וויוקאס

בתקשורת הרוסית מדווחים שמכבי הציעה לקבוצה הרוסית בתמורה את גיורגי שרמנדיני. השחקן היה מועמד למכבי גם בקיץ

זה לא סוד שמכבי תל אביב מאוכזבת מגיורגי שרמנדיני, הסנטר הגיאורגי המאכזב שלה. על פי דיווחים בתקשורת הרוסית הבוקר (חמישי), קבוצת קאזאן הרוסית דחתה הצעה מהצהובים עבור יאן וויוקאס, הסנטר היווני המצוין שלה. על פי הדיווחים מכבי הציעה לרוסים את גיורגי שרמנדיני,בתמורה ליווני אך בקאזאן לא מעוניינים לשחרר את הסנטר המצטיין שלהם.

כזכור, כבר בקיץ מכבי פנתה לוויוקאס, ששיחק אז בפנאתינייקוס אבל זה דחה את ההצעה של הצהובים והעדיף בסופו של דבר לעבור ולשחק ברוסיה תמורת כסף גדול. אחרי עונה גדולה ביוון, וויוקאס, עבר לקאזאן וקלע במדיה 16.5 נקודות למשחק ו-6 ריבאונדים במסגרת גביע היורוקאפ, בו היא משתתפת. בליגת ה-VTB רשם השחקן עד כה ממוצעים יפים של 9.1 נקודות למשחק ו-4 ריבאונדים.

וויוקאס (27, 2.12 מ') כיכב בצעירותו בנבחרות הצעירות של יוון לפני שעבר לקולג' ושיחק ארבע שנים בסיינט לואיס, שם נבחר בשנתו האחרונה לחמישיית השנה של חטיפת האטלנטיק 10. כשסיים את לימודיו נחת ב-2007 בריתימנו, במדיה נבחר לשחקן הצעיר של הליגה היוונית. לאחר מכן עבר לאולימפיאקוס, שם שיחק עונה אחת לפני שעבר לפאנליניוס, ואחרי שנה הוחתם בפנאתינייקוס, בשורותיה הפך בהדרגה לשחקן מפתח ואשתקד העמיד ממוצעים של 8.7 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-15 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully