וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאן וויוקאס: "מכבי ת"א רוצה אותי, מעדיף להישאר בפאו"

20.6.2012 / 21:03

סנטר פנאתינייקוס אישר לתקשורת המקומית את העניין שמגלה בו האלופה הישראלית, אך הדגיש כי ברצונו להישאר באתונה

בתקשורת היוונית פורסם הבוקר (רביעי) שיאן וויקאס סיכם את תנאיו במכבי תל אביב. על פי הדיווחים, סנטר פנאתינייקוס ונבחרת יוון יחליף את סופוקליס שחורציאניטיס בקבוצה של דיוויד בלאט, אחרי שהמשא ומתן בינו לבין הירוקים התפוצץ בשל פערים גדולים בין הצדדים. במכבי תל אביב אישרו הבוקר לוואלה! ספורט כי ישנם מגעים עם וויוקאס אך טרם הושג סיכום בין הצדדים.

בדיווחים נאמר: "הפרסומים שנכתבו בישראל לגבי מועמדותו של וויוקאס למכבי תל אביב אושרו, והוא ימשיך את הקריירה שלו בתל אביב". כזכור, בשבועות האחרונים ניהלו ראשי מכבי תל אביב מגעים עם אלכס מאריץ', חברו של וויוקאס בפאו, וגם עם רפאל הטשהיימר הברזילאי.

מאוחר יותר הערב כבר התראיין וויוקאס עצמו לתקשורת המקומית, והודה: "מכבי תל אביב מעוניינת בי, זה נכון, כמו עוד מספר קבוצות יורוליג ויורוקאפ. עם זאת, אני מעדיף להישאר בפנאתינייקוס, המקום בו ביליתי שנתיים נהדרות. היינו בשוק כשז'ליקו אוברדוביץ' עזב, ואני משוכנע שפאו תחליף אותו במאמן מצוין לעתיד".

וויוקאס (27, 2.12 מ') כיכב בצעירותו בנבחרות הצעירות של יוון לפני שעבר לקולג' ושיחק ארבע שנים בסיינט לואיס, שם נבחר בשנתו האחרונה לחמישיית השנה של חטיפת האטלנטיק 10. כשסיים את לימודיו נחת ב-2007 בריתימנו, במדיה נבחר לשחקן הצעיר של הליגה היוונית. לאחר מכן עבר לאולימפיאקוס, שם שיחק עונה אחת לפני שעבר לפאנליניוס, ואחרי שנה הוחתם בפנאתינייקוס, בשורותיה הפך בהדרגה לשחקן מפתח ואשתקד העמיד ממוצעים של 8.7 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-15 דקות משחק.

לידיעה הבלעדית על מועמדותו של וויוקאס למכבי תל אביב

הצהובים מעכלים את עזיבתו של הנדריקס: "אדם ושחקן מדהים"

ומנגד: הצהובים הודיעו שדווין סמית' ימשיך לעונה נוספת בקבוצה

רכש אחד כבר יש: דיוויד בלאט מרוצה מהחתמת ריקי היקמן

המאמן של שרמדיני בקאנטו לא בטוח שהוא מוכן למכבי ת"א

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully