וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נפרדת מהנדריקס: "אדם מדהים, שחקן מדהים"

19.6.2012 / 18:33

"הפרידה עצובה", "התרומה גדולה מקצועית וחברתית", "אדם נפלא", "תמיד הקריב עצמו למען הקבוצה". אחרי דייויד בלו, מכבי תל אביב נפרדת גם מריצ'רד הנדריקס

דייויד בלו ריצ'רד הנדריקס מכבי תל אביב. קובי אליהו
יתגעגעו לשניהם. הנדריקס ובלו/קובי אליהו

לאחר שמכבי תל אביב איבדה במהלך הפגרה את דייויד בלו, היום (שלישי) היא התבשרה רשמית שעוד שחקן משמעותי בסגל של עזב את הקבוצה, לאחר ריצ'רד הנדריקס חתם במילאנו האיטלקית, שם ירוויח 2.3 מיליון דולר בשנתיים.

עזיבתו של הנדריקס מגבירה משמעותית את הסיכויים ששון ג'יימס יישאר במכבי תל אביב בעונה הבאה. בהנהלה מעריכים מאוד את היכולת המקצועית של השחקן כמו גם את אופיו, והסיכוי שימשיך במכבי לעונה נוספת, כאמור, יותר מגבוה.

שי רקנאטי, מבעלי הקבוצה וסגן היו"ר, התייחס הערב בשיחה עם וואלה! ספורט לעזיבתו של הפורוורד: "באמת עצוב לנו שריצ'רד לא נשאר איתנו, אך יחד עם זאת אנחנו מקבלים החלטות לפי תקציב שנועד לבנות את הסגל המתאים ביותר. אבל ריצ'רד הוא אדם נפלא ושחקן מדהים, ובמכבי באמת העריכו מאוד את השחקן הזה הן בהיבט המקצועי והן בהיבט האישי".

- ממה שהבנתי, לא הייתה גם כימיה עם הסוכן האמריקאי שלו. זה גם דחף לעזיבתו?

"לא היה ממש קל עם הסוכן, זה נכון. אני באמת לא יודע אם זו אחת הסיבות שהוא לא נשאר. לשחקן פונים דרך הסוכן, אז אני לא יודע מה החלטה העיקרית לכך שהוא לא נשאר. ההחלטה היא פיננסית בסופו של דבר, במילאנו הוא מקבל הרבה יותר כסף מאשר אנחנו יכולים לשלם להנדריקס".

רקנאטי אף התייחס לסוגייה הסבוכה עם יוגב אוחיון: "אני חושב שדובר מספיק על אוחיון. לאוחיון יש חוזה לעונה הקרובה. הליכה לבוררות? אני לא חושב שיש צורך".

ריצ'רד הנדריקס, מכבי תל אביב, מטביע מול פנאתינייקוס. AP
הנדריקס/AP

שארפ: "האבידה גדולה, מקצועית וחברתית"

עוזר המאמן דרק שארפ הוסיף לגבי עזיבתו של הנדריקס: "עדיין לא דיברתי עם ריצ'י, ואני רוצה לשמוע ממנו שהוא עובר לפני שאוכל להתייחס לזה כמו שצריך. בכל אופן, אם זה נכון, זו אבידה גדולה, גם מבחינה מקצועית אך גם מבחינה אישית. בחדר ההלבשה הוא תרם הרבה יותר מאשר עוד שחקן. הוא השחקן האולטימטיבי, חלום של כל מאמן. בחור נהדר, מאוד בוגר לגיל שלו, עם שתי רגליים על הקרקע, אדם טוב מאוד. כל הדברים האלו יורגשו ויחסרו לנו. לא מדובר רק בנקודות ובריבאונד שהוא לוקח על המגרש".

שארפ ניתח את תרומתו המקצועית של הנדריקס על המגרש: "אני חושב שהדבר הכי חשוב לשחקן שמגיע לקבוצה כמו מכבי תל אביב, היא היכולת שלך להקריב את היכולת האישית שלו למען הצלחת הקבוצה, וזה מה שריצ'י עשה. עדיין לא הספקנו לראות את הרפרטואר השלם שלו על המגרש. אבל גם עם האיי-קיו הגבוה שלו בכדורסל הוא תמיד עשה על המגרש את מה שהקבוצה הייתה צריכה ומה שהמאמן ביקש. הנדריקס נתן את הלב והנשמה על המגרש והקריב הרבה. מאמנים מייחלים שיהיו יותר שחקנים כמו ריצ'י".

- בינתיים שרמדיני הצטרף. אילו שחקנים צריך להביא בכדי להחליף את הנדריקס ואת שחורציאניטיס שעזבו?

"מכבי מצוינת במציאת שחקנים טובים עם אופי, שישחקו בקבוצה כמו מכבי. בלאט עושה עבודה מצוינת, כמו גם דני פדרמן, גיא גודס ואבי אבן. אני בטוח שנצליח. תמיד צריך למלא את הפער שנוצר עם עזיבת שחקנים, אך חייבים לזכור - מכבי עשתה זאת בעבר יותר מפעם אחת, ובזה צריך להביא קרדיט להנהלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב ריצ'רד הנדריקס מול שחקן קאנטו גיורגי שרמאדיני. ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב ריצ'רד הנדריקס מול שחקן קאנטו גיורגי שרמאדיני/ברני ארדוב

בורשטיין: "אדם מדהים, שחקן מדהים"

הקפטן טל בורשטיין סיכם: "ריצ'רד הוא בן אדם מדהים וגם שחקן מדהים ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם. אני חושב שזה היה יותר טוב אם הוא היה נשאר, אבל הוא בחר ללכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully