וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס חתם לשנתיים באולימפיה מילאנו

19.6.2012 / 6:40

הפורוורד ששיחק בשתי העונות החולפות במכבי תל אביב עבר לאיטליה באופן רשמי וירוויח בקבוצתו החדשה 2.3 מיליון דולר

מכבי תל אביב תיאלץ להתחיל לחפש חיזוק באופן רשמי למצבת הגבוהים שלה, זאת לאחר שסוכנות השחקנים ASM Sports הודיעה הלילה (בין שני לשלישי) דרך חשבון הטוויטר שלה כי ריצ'רד הנדריקס, פורוורד הצהובים בשנתיים החולפות, חתם באופן רשמי באולימפיה מילאנו מהליגה האיטלקית.

את ASM מנהל סוכנו של הנדריקס, אנדי מילר והוא היה זה שסגר עבורו את העסקה עם קבוצת הפאר האיטלקית, במסגרתה ירוויח האמריקאי 1.1 מיליון דולר בעונה הקרובה ו-1.2 מיליון דולר בעונה שלאחר מכן. בהודעת הטוויטר נכתב: "ברכות לריצ'רד הנדריקס שחתם עם אולימפיה מילאנו".

הנדריקס בן ה-25, הגיע למכבי תל אביב מגרנאדה הספרדית בתחילת עונת 2010/11. הוא נבחר במקום ה-49 בדראפט של 2008 והשתייך לסגל של גולדן סטייט, אך לא זכה לשחק ב-NBA. אחרי שנתיים בליגות הפיתוח בארצות הברית עבר לאירופה ולבסוף נחת במדי הצהובים, לשם הובא על תקן מחליף, אולם בעונה האחרונה השתלט על מקום בחמישייה. הוא זכה עם מכבי תל אביב בשני דאבלים ובליגה האדריאטית והגיע בעונה שעברה לגמר הפיינל פור של היורוליג.

בסיום העונה החולפת הפך הנדריקס לשחקן חופשי ולמרות רצונו של דיוויד בלאט להשאיר את אחד השחקנים האהובים עליו בקבוצה, הדבר לא התאפשר למכבי, שכן השחקן הגדיל את דרישותיו הכספיות באופן משמעותי לאור ההצלחה לה זכה. בעונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 8.9 נקודות ו-5.4 ריבאונדים ביורוליג. כעת, לאחר שגם סופוקליס שחורציאניטיס יעזוב את ההיכל, מצבת הגבוהים של מכבי תשתנה. גיורגי שרמדיני כבר הוחתם מקאנטו והצהובים בודקים אפשרויות נוספות, כשהשם האחרון שעלה הוא של הגרמני רובין בנצינג, שחקנה של באיירן מינכן.

אולימפיה מילאנו, אליה מצטרף הנדריקס, הייתה ידועה לאורך השנים בשלל כינויים שונים. מאמן הקבוצה הוא סרג'יו סקריולו המוערך ובסגל ניתן למצוא שמות כמו יואניס בורוסיס, אנטוניס פוטסיס, עומאר קוק ומאליק האריסטון. בעונה שעברה, תחת השם ארמאני, השקיעו במילאנו כספים רבים, אולם הודחו מהיורוליג כבר בשלב הטופ 16 (לאחר ניצחון והפסד מול מכבי תל אביב בשלב המוקדם) ובזירה המקומית הובסו 4:1 בסדרת הגמר מול סיינה.

לפני כשבועיים פרסמנו: הנדריקס בדרך החוצה

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully