וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעוניינת ברובין בנצינג

18.6.2012 / 21:30

לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים שוקלים את צירופו של פורוורד באיירן מינכן שהעמיד 8 נק' ו-3.3 ריב' העונה. גם באניץ' מועמד

שחקן באיירן מינכן בכדורסל, רובין בנזינג. Alexander Hassenstein, GettyImages
אחת התקוות הגדולות של הכדורסל הגרמני. בנזינג/GettyImages, Alexander Hassenstein

יומיים לאחר שסיכמה עם הגארד, ריקי היקמן, ממשיכה מכבי תל אביב בחיפוש שלה אחר חיזוק הסגל, והערב (שני) נודע לוואלה! ספורט כי הצהובים מעוניינים ברובין בנצינג (23, 2.08 מ'), פורוורד גבוה ומגוון, שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים ביותר בכדורסל הגרמני בשנים האחרונות. עוד כשהיה בן 18 הושווה לדירק נוביצקי, בהיותו שחקן פנים גבוה שמסוגל ליצור לעצמו מצבי קליעה ואוהב לשחק ולזרוק מחוץ לקשת. אלא שההתקדמות של בנצינג מעט נתקעה, כשהשחקן שהיה מועמד להירשם למספר מהדראפטים הקודמים נותר בליגה הגרמנית, ועבר ב-2008 מאולם לבאיירן מינכן.

בעונה החולפת העמיד בנזינג ממוצעים בינוניים משהו של 8 נקודות (48% ל-2, 35% ל-3, 71% מהעונשין) ו-3.3 ריבאונדים למשחק ב-22.6 דקות בליגה הגרמנית, בעוד ביורוקאפ מספריו היו דומים: 8.8 נקודות (53% ל-2, 22% ל-3, 84% מהעונשין) ו-3.5 אסיסטים ב-25 דקות למשחק. מאז 2009 משתתף הפורוורד עם נבחרת גרמניה באליפויות אירופה והעולם, כשביורובאסקט החולף קלע 9.1 נקודות והוריד 1.4 ריבאונדים למשחק, כולל 18 נקודות ב-100 אחוזים מהשדה בהפסד 85:74 לליטא, שהביא לסיום דרכה של גרמניה בטורניר.

צפו במקבץ מביצועיו של רובין בנזינג

בתוך כך, עלה שם נוסף אצל הצהובים, מלבדו של בנצינג. על פי דיווחים ברוסיה, האלופה הישראלית מעוניינת לצרף את הפורוורד מרקו באניץ', שזה עתה סיים את חוזהו בבילבאו הספרדית, אם כי נראה שהיא לא היחידה, כשגם לוקומוטיב מוסקבה מעוניינת בשחקן.

באניץ' (28, 2.05 מ') היה חלק משמעותי בעונה המצויינת של בילבאו ביורוליג, ובעשרים משחקים במפעל העמיד ממוצעים של 13.3 נקודות ב-63.8 אחוזים ל-2, והוריד 4 ריבאונדים בממוצע ב-24.7 דקות משחק. בליגה הספרדית הממוצעים שלו ירדו מעט, כשהוא רושם 11.5 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בממוצע.

בגזרת טל בורשטיין, גורמים במועדון מסתמן כי השחקן יודיע בשבועות הקרובים על פרישה, כשהם מציינים כי "בורשטיין החלטי בנושא". בורשטיין התייעץ עם מספר רופאים, ונראה שהניתוח שעליו לעבור ידרוש זמן החלמה ממושך. על כוונתו של בורשטיין לפרוש פורסם בלעדית בוואלה! ספורט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מרקו באניץ' במדי נבחרת קרואטיה. Petr David Josek, AP
יגיע לרוסיה, או לתל אביב? באניץ'/AP, Petr David Josek

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully