וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בורשטיין נוטה לפרוש מכדורסל

הגארד הוותיק סובל מפציעה טורדנית שמאלצת ניתוח ותקופת החלמה ממושכת, ושוקל לתלות את הנעליים. פניני יחליפו כקפטן?

קפטן מכבי תל אביב טל בורשטיין נוטה לפרוש ולא להמשיך כשחקן פעיל, כך נודע לוואלה! ספורט. הגארד הוותיק סובל מפציעה טורדנית באיזור הירך שהשביתה אותו בשבועות האחרונים של העונה החולפת ועליו לעבור ניתוח, כשזמן ההתאוששות ממנו ידרוש זמן החלמה ממושך. בורשטיין כלל לא בטוח שהוא מעוניין לעבור את הניתוח, ועל כן ייתכן ויתלה את הנעליים כבר בקיץ הקרוב.

כזכור, הקפטן הצהוב פספס את משחקי סיום העונה של מכבי תל אביב בשל אותה פציעה ונאלץ לראות את משחק גמר הפיינל פור של ליגת העל על אזרחי. כמו כן, לפני מספר שבועות שוחרר הגארד, המשמש גם כן כקפטן נבחרת ישראל, מהסגל הלאומי של אריק שיבק לקראת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה הקרוב.

אם אכן יפרוש מכדורסל, מי שצפוי להחליף את בורשטיין בתפקיד הקפטן של מכבי תל אביב הוא גיא פניני, בהחלטה שמתגבשת על ידי ההנהלה הצהובה. במקביל מחזקות ההתפתחויות את רצון הקבוצה להחתים את סילבן לנדסברג, שמרבית התנאים עמו סוכמו אך הוא עדיין שואף להשיג חוזה ב-NBA הקיץ.

בורשטיין (32, 1.98 מ') הגיע למכבי תל אביב בעונת 2000/01 וזכה עם הצהובים ב-9 אליפויות ישראל, 7 גביעי מדינה ו-3 אליפויות יורוליג (ב-2001, 2004 ו-2005). בתחילת עונת 2009/10 עבר השחקן לליגה הספרדית והעביר שנה במדי פואלנברדה, בסיומה שב ליד אליהו. העונה העמיד הגארד ממוצעים של 6.8 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק במסגרת הליגה, בעוד ביורוליג מספריו היו 3.4 נקודות, 1.4 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים.

מי שככל הנראה יצטרף לסגל הישראלי הוא יותם הלפרין. בימים הקרובים צפויה ההנהלה הצהובה להיפגש עם השחקן ששוחרר לפני כשבוע מספרטק סנט פטסבורג. בין הצדדים טרם הושג סיכום כספי, כשברקע מכבי ונציגיו של הלפרין מנסים לסדר את הבעיות עם מס ההכנסה. עם זאת, שני הצדדים משוכנעים כי הרכז ישחק במדים הצהובים בעונה הבאה.

כמו כן, ריצרד הנדריקס עדיין נמצא במגעים עם האלופה הישראלית, אולם מעבר לפערים כספיים, הפורוורד והנהלת מכבי לא הגיעו להסכמה גם בנושא הביטוח של השחקן.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully