וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים: "נחשוב איך עושים את הקבוצה יותר טובה"

12.12.2012 / 23:50

מאמן ראשון לציון לא מאבד תקווה אחרי הפסד נוסף לאשדוד. עופר ברקוביץ': "עברנו חודשיים מורכבים. שמח מהאופי שלנו"

מכבי ראשון לציון ממשיכה להדרדר. הקבוצה מעיר היין, שפתחה את העונה מצוין, רשמה הערב (רביעי) הפסד חמישי בשישה משחקים לאחר שהפסידה 84: 75 למכבי אשדוד בבית, במסגרת משחק השלמה מהמחזור השישי שנדחה עקב מבצע "עמוד ענן". ראשון פתחה את המשחק רע מאוד ונקלעה לפיגור דו ספרתי כבר ברבע הראשון. גם יכולת מצוינת של ג'וליאן רייט במחצית השנייה, בה חזרו הכתומים למשחק, לא הספיקה עבור אפי בירנבוים ושחקניו. אשדוד, לעומת זאת, סימנה ניצחון שני העונה והתקרבה מעט ליריבותיה בתחתית, אך עדיין ממוקמת במקום האחרון.

אפי בירנבוים מאמן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
מתחילים לחשוב על שינוי. בירנבוים/מגד גוזני

מאמן ראשון לציון, אפי בירנבוים, אמר בסיום: "אנחנו סובלים מחוסר ביטחון. לא קל להרים את החבר'ה. במחצית מצפים שאני אצעק, אבל לא צעקתי והתקרבנו אליהם והפכנו את המשחק מ-17 הפרש. נצטרך לעשות חושבים איך להחזיר את החבר'ה למסלול הניצחונות. יש לנו הרבה עבודה, צריך לתת ביטחון לשחקנים מעל הכל. יש לנו משחק חשוב ביום ראשון מול חיפה, נחשוב איך עושים את הקבוצה הזאת יותר טובה"

ג'וליאן רייט, שהצטיין עם 23 נקודות, אמר: "יש לנו נטייה לפתוח משחקים חלש. אנחנו רצים אחרי היריבה ומפסידים את המשחקים האלה. אנחנו קבוצה צעירה וצריכים להשתמש באנרגיות שיש לנו. להיות בפיגור זה לא כיף, אבל היה לנו את הצ'אנס ברבע האחרון. היינו צריכים לשמור. אנחנו חייבים להשתפר בהגנה הן האישית והן הקבוצות".

דרור חג'ג' שחקן מכבי אשדוד. מגד גוזני
איש המשחק. דרור חג'ג'/מגד גוזני

המאמן המנצח עופר ברקוביץ' אמר: "מה שקרה לנו לא ריאלי, הפסדנו משחקים בצורה כזאת שזה לא היה טוב. הקבוצה עברה חודשיים מאוד מורכבים, עם המון שינויים, המון בעיות. גם ההגרלה שלחה אותנו להמון משחקי חוץ. אני שמח מהניצחון היום ומהאופי שהקבוצה הראתה, במיוחד אחרי שראשון חזרה למשחק. לא איבדנו את הראש והיה לנו אורך רוח לעשות את הדברים הנכונים. אני מקווה שנתייצב ונמשיך הלאה. אני קורא לקהל של אשדוד לבוא ולעודד. אני מקווה שיהיה לנו את הכוחות ושימים שיש לנו יתנו לנו להתארגן".

"החיסרון של מייק הול משמעותי", התייחס המאמן לחסרונו של הפורוורד. "זה מקטין את הרוטציה, ולא תמיד אתה יכול למשוך משחק שלם עם שחקנים שישחקו כל כך הרבה דקות. יש משחקים שצריך יותר חילופים, אני מקווה שמייק יחזור מהר מהפציעה, הוא שחקן טוב. הוכחנו כבר בשנה שעברה שאין ואקום, אבל אין ספק שצריך סגל מלא".

דרור חג'ג', שקלע 19 נקודות והיה מצוין בדקות המכריעות, הוסיף: "באנו היום בצורה טובה, בעיקר מבחינה הגנתית. אין ספק שראשון נמצאת בתקופה לא טובה והם איבדו את הביטחון. זה שיחק לידיים שלנו. זה לא לוקח שום דבר מהעבודה הגדולה שעשינו בהגנה. הבאנו אותם למקומות שרצינו, בהתקפה שיחקנו טוב ועשינו עבודה טובה יחסית לשלב הזה שאנחנו נמצאים. במשך הקריירה הייתי בכל המצבים, ידענו שראשון תעשה ריצה, והם עשו את זה בתחילת הרבע השלישי, חוץ מהסל שאני עשיתי, זה שגוני היה על המגרש שבר את ההגנה שלהם. גוני עשה כמה מהלכים גדולים שהחזירו לנו את הביטחון והשתלטנו עוד פעם על המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully