וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל פרנקל מונה לתפקיד יו"ר מנהלת הליגה

12.12.2012 / 18:00

דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל בחר רשמית את מחליפו של אבנר קופל. פרנקל: "רוצה להוביל את הענף ליעדים חדשים"

דירקטוריון מנהלת הליגה בחר הערב (רביעי) יושב ראש חדש למנהלת הליגה, שמואל פרנקל, שיחליף בתפקיד את אבנר קופל שמכהן יו"ר איגוד הכדורסל ושימש כיו"ר המנהלת ב-10 השנים האחרונות. פרנקל יחבור למנכ"ל עדלי מרכוס, שניהל את המנהלת בפועל מאז עזיבתו של קופל, ונראה כי למנכ"ל יתווספו סמכויות תחת היו"ר החדש. למינויו התנגדו יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן, ויו"ר ברק נתניה צביקה ליבר, בין היתר בשל העובדה שפרנקל נחשב מקורב למכבי תל אביב ולדיוויד פדרמן.

פרנקל, נשוי+5, בעל תואר מ.א במדעי החברה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, הוא מייסד ומנכ"ל בית ההשקעות "אפסילון" , הוא משמש כסגן נשיא של איגוד לשכות המסחר בישראל. בעברו שימש כמשנה למנכ"ל בעלית, כיהן כיו"ר דירקטוריון היכלי הספורט, כחבר דירקטוריון בבזק, יו"ר ועדת כספים וחבר דירקטוריון ברשות הדואר וחבר דירקטוריון בקופת החולים הכללית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבטיח רבות, האם גם יקיים? שמואל פרנקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרנקל, השוהה בימים אלה בחו"ל, העביר לחברי הדירקטוריון את חזונו לליגה ולמנהלת בשנים הקרובות והבטיח כי יפעל למען הגדלת התקציבים לקבוצות על ידי גיוס נותני חסות גדולים מהמגזר הפרטי, שיפור האולמות הקיימים וקידום בניית אולמות חדשים, הגדלת כמות הקהל במשחקים תוך פניה למשפחות ולבני נוער, הגדלת החשיפה של הליגה בערוצי הטלוויזיה ובגופי התקשורת השונים, הגדלת הנציגות הישראליות במפעלים האירופאים הבכירים, שיפור חווית הצפייה במשחקים ושימור ההיסטוריה והקשר לשחקני ומאמני עבר.

פרנקל אמר: ''אני מודה לוועדת האיתור שמצאה אותי ראוי לכהן כיו"ר דירקטוריון מנהלת הליגה. אני רואה תפקיד זה כאתגר על מנת לקדם את ענף הכדורסל בישראל. יחד עם חברי הדירקטוריון, הקבוצות והצוות במנהלת הליגה נוכל להמשיך את ההצלחה ולהוביל את ליגת הכדורסל הבכירה בישראל ואת הענף כולו ליעדים חדשים וגבוהים, אני שמח להחליף את ידידי אבנר קופל שלקח את המנהלת והציב אותה במשך עשר שנים ברמות הכי גבוהות, אני מעריך מאוד את פועלו ואת תנופת היצירה שלו ומקווה שאמשיך את דרכו בעשייה לקידום הכדורסל בישראל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully