וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "לא אהבתי את הגישה של חלק מהשחקנים"

אוסקר גרסיה מתוסכל אחרי ההדחה של מכבי ת"א מגביע הטוטו: "לא שינה את התוכניות לינואר". קלינגר: "יכולנו לנצח 0:3"

one

מכבי תל אביב איבדה תואר ראשון העונה, כשהודחה ברבע גמר גביע הטוטו הערב (רביעי) על ידי הפועל חיפה. הצהובים הפסידו בביתם 1:0 לנועלת הטבלה בליגת העל (3:2 בסיכום המשחקים), נראו רע מאוד, ויזדקקו ליכולת טובה בהרבה אם ברצונם לשמור על המקום הראשון בטבלה גם בחודשים הקרובים. הפועל חיפה, מנגד, הציגה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה, ואולי דרכו תצא סוף סוף לדרך חדשה ומוצלחת יותר.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
ערב עגום. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

"כמו הרבה קבוצות, גם אנחנו לא נזכה בתואר הזה העונה", אמר אוסקר גרסיה בסיום. "מגיעות ברכות להפועל חיפה ואני מאחל להם הצלחה בהמשך. אני חושב שבמחצית השנייה היינו טובים יותר מבמחצית הראשונה, אבל לקינו בקבלת ההחלטות. כשמפסידים 1:0, כנראה שעשינו הרבה דברים לא נכון וחייבים להשתפר. עכשיו נתכונן למכבי חיפה ונקווה להיראות יותר טוב".

"בשבילי זה היה משחק חשוב הערב, אבל לצערי סיימנו את דרכנו במפעל", הוסיף המאמן הספרדי, "היו הרבה שחקנים שרציתי לראות את היכולות שלהם ולא ראיתי. זה לא קל לשחק אחרי שבועות רבים שאתה לא משחק, אבל היה משהו בגישה של חלק מהשחקנים שלא אהבתי".

על יכולתו של השוער ברק לוי והאם הוא נתן למאמן סיבות לתת לו את אפודת השוער הראשון בינואר: "כן, הוא היה טוב. לא הייתה לנו בעיה בשער הערב, הפסדנו בגלל סיבות אחרות. אני יודע מהן היכולות של ברק, ושום דבר לא השתנה מבחינתי גם אחרי המשחק הזה. אחת הבעיות הכי גדולות שלנו הערב היתה שלא בעטנו מספיק לשער. כשאתה לא בועט, קשה מאוד לכבוש".

על המחליפים שאכזבו ולא לקחו את הצ'אנס שניתן להם: "היו דברים לגבי כמה מהשחקנים שלא אהבתי, בעיקר בגישה למשחק. אבל זה נורמלי, קשה לשחק בסוג כזה של משחק אם אתה לא משחק הרבה בדרך כלל. בלי גישה נכונה אי אפשר לנצח שום משחק, מול שום קבוצה".

על היעדרותו של עטר והאם זה השפיע על משחק ההתקפה: "היו משחקים שגם עם אלירן לא כבשנו, ככה שזה נורמלי. הוא בהחלט לוהט בתקופה הזו, הגישה שלו למשחק מצוינת והוא כובש הרבה. עטר שחקן מאוד חשוב בשבילנו, אבל אולי גם עם אלירן לא היינו מנצחים הערב".

על המחשבות לקראת ינואר: "המשחק הזה לא שינה שום דבר בתוכניות שלי לינואר. יש לי תכנונים והחלטות מאוד ברורות לקראת ינואר ושום דבר לא השתנה לטוב או לרע אחרי המשחק הזה. אני לא יכול להגיד לכם כמה שחקנים נביא.

"כרגע אני לא יודע איזה שוער נביא. אם יגיע שוער חדש, אצטרך לבחון אותו ולבחון את ברק ואז אני אחליט. אני מתכוון להביא שוער שיעזור לקבוצה לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה מול שחקן הפועל חיפה סטפן דנקוביץ'. ברני ארדוב
ספק אם זה המשחק שיחזיר אותו להרכב הראשון. גונסאלו/ברני ארדוב

שרן ייני אמר בסיום: "הייתה מחצית ראשונה לא טובה שלנו, לא נכנסנו טוב למשחק. אני שמח שהתעשתנו על עצמנו במחצית השנייה, שתקפנו והשתלטנו. היינו חסרי מזל. הכדור לא נכנס וחבל. יש ימים כאלה שאתה חסר מזל, לא הפסדנו בגלל חוסר יכולת. הגענו למשחק הזה מאוד מאוחר, וזה לא הספיק". על השחקנים שקיבלו הזדמנות ואיכזבו: "אני לא רוצה להתייחס לשחקנים אחרים. זה לא המקום שלי לדבר על חברים שלי בקבוצה. כל מי שהיה פחות טוב ופחות נתן יודע ומבין מה הוא צריך לעשות בשביל לשחק ומה שהמאמן חושב ועושה זו זכותו".

"אנחנו מאוד מאוכזבים", המשיך ייני. "רצינו לזכות בגביע הטוטו, לא רק לעלות לרבע הגמר. אני אפילו לא יודע מי הקבוצות שעלו. הייתה לנו אפשרות טובה לעלות לרבע הגמר ועכשיו הקבוצות הם ממרכז ותחתית הטבלה. זה פספוס שלנו וחבל. אנחנו רעבים לכל תואר. אנחנו מסיקים מסקנות מכל משחק, אם יש משהו שאנחנו צריכים לשפר זה שכשאנחנו תוקפים אנחנו צריכים להיזהר ממתפרצות. אנחנו מנסים להשתפר בזה. יש משחקים שאנחנו פשוט צריכים לשמור שלא יגיעו למצבים אבל יש גם משחקים שקבוצות מגיעות למצב או שניים וכובשות מולנו. זה מה שקורה לנו בתקופה האחרונה. אני לא דואג, זה לא ימשיך ככה".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. ברני ארדוב
סוף סוף קצת נחת. קלינגר/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המנצח ניר קלינגר היה מאוד מרוצה: "האמת שהליגה יותר חשובה לנו, אני מקווה להביא את האנרגיה הזאת בשבת לליגה. מלבד שני שחקני הרכב, שאר השחקנים קיבלו מנוחה וחילקנו דקות, כך שיהיה לנו הרכב רענן לשבת. יכולנו לגמור את המשחק הזה ב-0:3 קל, אבל עלינו לחצי גמר בפעם הראשונה ואנחנו שמחים. אנחנו לא חזירים. זה רק ניצחון שלישי שלנו העונה בכל המסגרות, וכאחד שמכיר את טעם הניצחון זה חסר לי, אבל בכדורגל שלנו מדהים אותי לפעמים עד כמה השחיטות הן שחיטות וההילולים הם מהירים".

אילן רנקביץ', שהבקיע את השער היחיד במשחק, אמר בסיום: "אני רוצה שעכשיו נצא סוף סוף לדרך חדשה, נמשיך בגל הזה ואני מקווה להצליח עוד. אנחנו רצים ורוצים גם בליגה, אבל אלילת המזל לא הייתה איתנו. אולי עכשיו זה יקרה. אנחנו ממשיכים לעבוד, להילחם ולרצות ומקווים שזה יעזור לנו בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully