וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי ת"א הפסידה להפועל חיפה 1:0 והודחה

מערכת וואלה! ספורט

12.12.2012 / 22:37

הצהובים נראו רע מאוד והיו יכולים להפסיד בתוצאה גבוהה יותר. שער בודד של רנקביץ' (15) הספיק לקלינגר ושחקניו, שניצחו 2:3 בסיכום המשחקים ועלו לחצי הגמר

one

מכבי תל אביב הודחה הערב (רביעי) כבר בשלב רבע הגמר של גביע הטוטו, כשנכנעה בביתה 1:0 להפועל חיפה (3:2 בסיכום המשחקים). הקבוצה של אוסקר גרסיה נראתה רע מאוד, אפילו יותר מבולבלת מאותו 2:2 במשחק הראשון בכרמל, ועל אף שסיימה את הסיבוב הראשון בליגת העל בפסגה, קשה למצוא נקודות אור מרובות בצמד המשחקים האחרונים של הצהובים. הערב היה זה שער בודד של אילן רנקביץ' שעשה את ההבדל (15), אולם התוצאה מעט משקרת: הפועל חיפה היתה יכולה, אפילו ראויה, לנצח בתוצאה גדולה יותר.

שחקני הפועל חיפה חוגגים. ברני ארדוב
אחד ממשחקיהם הטובים העונה. שחקני הפועל חיפה חוגגים/ברני ארדוב

אחרי התיקו המאכזב מול בית"ר ירושלים בליגה, החליט אוסקר גרסיה להעניק צ'אנס נוסף לגונסאלו גרסיה ורוברט ארנשו בהרכב, אולם צמד הזרים הנוצצים שוב אכזבו, וכמוהם גם סטיב גורי, שהציג משחק חלש נוסף. גם הכנסתם של גל אלברמן, מהראן ראדי ומואנס דאבור כבר בפתיחת המחצית השניה לא עזרה, וכך גם הנסיון הנואש להעביר את גורי לעמדת החלוץ כעשר דקות לסיום.

מנגד, דווקא בצל פתיחת העונה הנוראית בליגה, הפועל חיפה הציגה הערב את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה. ניר קלינגר קיבל יכולת טובה מאוד מהישאם כיוואן, רן אבוקרט ועאהד עזאם ואילן רנקביץ' הצעירים, שהביכו פעם אחר פעם את ההגנה הצהובה האיטית, ורק החמצות רבות מנעו מהם ניצחון מוחץ עוד יותר. האדומים עולים לחצי גמר גביע הטוטו, ואם יציגו יכולת דומה בשבועות הקרובים, ניתן רק להניח שגם מצבם בליגה ישתפר בצורה משמעותית.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי תל אביב מהראן ראדי מאוכזב. ברני ארדוב
הפרצוף אומר הכל. ראדי/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 7: לוגסי ניסה את מזלו עם כדור מ-20 שקיפץ על הדשא ונקלט על ידי קאלה.

דקה 8: כיוואן מצא עצמו במצב טוב אחרי נגיחה של אבידור, אבל הבעיטה שלו פגעה בשחקן צהוב ונבלמה לקרן.

דקה 15: גול! אבוקרט עבר בקלות את גורי ובעט כדור שברק לוי הדף היישר לראשו של רנקביץ', שנגח לרשת החשופה. שער שני רצוף לקשר שהגיע מטוברוק מול מכבי תל אביב, 0:1 להפועל חיפה שמוליכה 2:3 בסיכום שני המשחקים.

דקה 22 - עוד הזדמנות גדולה להפועל חיפה: שוב אבוקרט הוא זה שפרץ והפעם השאיר כדור לכיוואן, שהסתובב ובעט שטוח ליד הקורה.

דקה 31 - גורי מסר כדור הישר לאבידור, שהתקדם באין מפריע מקו מחצית המגרש ומ-20 מטרים בעט לידיו של ברק לוי.

דקה 43 - גונסאלו גרסיה סובב כדור חופשי נפלא, אך פספס את המסגרת בסנטימטרים.

שוער הפועל חיפה קאלה דרשלר. ברני ארדוב
ההצלה האמיתית הראשונה שלו הגיע בדקה ה-89. קאלה דרשלר/ברני ארדוב

מחצית שניה

דקה 46 - אוסקר גרסיה לא אהב את משחק קבוצתו, וביצע שלושה חילופים במחצית: מהראן ראדי, גל אלברמן ומואנס דאבור נכנסו, עומר ורד, שרן ייני ויואב זיו יצאו.

דקה 50 - עוד הזדמנות גדולה להפועל חיפה: רנקביץ' הותיר את אבידור לבד לגמרי מול ברק לוי ברחבה, השוער הצעיר הציל את מכבי תל אביב מפיגור גבוה יותר.

דקה 81 - אוסקר גרסיה נואש? המאמן הצהוב החליט להוציא את ארנשו, להכניס במקומו את איתן טיבי ולשלוח את סטיב גורי לתפקיד החלוץ.

דקה 86 - גורי הגביה טוב לרחבה, דאבור ניסה לבעוט מהאוויר אך פספס את הכדור.

דקה 89 - ההזדמנות הטובה ביותר במשחק: גאל מרגוליס הצעיר העביר כדור לגונסאלו גרסיה, שבעט מקצה הרחבה וסחט הצלה גדולה מקאלה. דאבור בעט את הריבאונד החוצה.

דקה 90 - הפועל חיפה היתה יכולה לסגור עניין, כששחר הירש, מלך שערי הליגה לנוער, פרץ ונותר לבדו לגמרי מול ברק לוי, ניסה להקפיץ מעליו וראה את השוער המחליף של הצהובים הודף לקרן.

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד (גל אלברמן, 46), שרן ייני (מהראן ראדי, 46), סטיב גורי, יואב זיו (מואנס דאבור, 46), חסן אבו זייד, משה לוגסי, רפי דהן, גונסאלו גרסיה, דור מיכה (גאל מרגוליס, 60), רוברט ארנשו (איתן טיבי, 81).

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, סטפן דנקוביץ', פביאן סטולר (גיא ליפקה, 77), דושאן ברקוביץ', עדי שלג (דנילו ניקוליץ', 69), רן אבוקרט, עאהד עזאם, יוסי דורה (גל אראל, 56), אילן רנקביץ' (שלומי אזולאי, 58), הישאם כיוואן, יובל אבידור (שחר הירש, 63).

שחקן מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה מול שחקן הפועל חיפה סטפן דנקוביץ'. ברני ארדוב
קיבל את הצ'אנס, ולא ממש הצדיק אותו. גונסאלו גרסיה מול דנקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully