וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג: "טוב לחזור, מקווה שאשחק גם ביורוליג"

11.12.2012 / 8:56

הגארד על הקרדיט לו זכה בניצחון מכבי תל אביב על נתניה: "אמשיך לעבוד קשה על מנת להצדיק את האמון מבלאט"

מכבי תל אביב הציגה אתמול (שני) שוב משחק מגומגם בניצחון 82:89 על ברק נתניה, כשקברניטי הקבוצה מודעים שהיכולת הרופפת לא תספיק בשלבים המתקדמים יותר של היורוליג. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, דיוויד בלאט אינו מרוצה מהסגל, וסבור שיש להחתים שחקן פנים, כשניק קיינר מדלי ושרמדיני נמצאים על הכוונת ועשויים להיות משוחררים ובקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק לקבוצה.

מי שתרם רבות לניצחונה של מכבי אמש, בזכות תצוגה אישית מרשימה, הוא הפורוורד דווין סמית'. סמית' זכה למחמאות רבות מהצוות המקצועי בסיום. במכבי , כזכור, מעוניינים להאריך את חוזהו של השחקן.

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג. ניב אהרונסון
בלט בהיעדרו של פניני. לנדסברג/ניב אהרונסון

סילבן לנדסברג שבדקה האחרונה לסיום המשחק ספג מרפק באפו, דימם וטופל בסיום המשחק אמנם - אולם לפחות זוכה לדקות משחק מרובות יותר. "האף בסדר. קצת כאב, אבל זה משהו שקורה במשחק פיזי כמו מול נתניה", אמר. הגארד ניסה להסביר מדוע הקבוצה התקשתה אמש: "זה קשה לבוא למשחק חוץ, במיוחד כזה. נתניה היא קבוצה אגרסיבית ואתלטית. זה מה שהם עשו, הם נלחמו חזק וכך גם אנחנו . אני שמח שהצלחנו לסיים את כמו שצריך, בהגנה ובהתקפה".

המאמן דיוויד בלאט דאג להחמיא ללנדסברג בסיום כשאמר כי "מגיעה לו מילה טובה במיוחד. הוא קיבל היום הזדמנות גדולה בעקבות היעדרותו של גיא פניני. מגיע לו שישלבו אותו יותר, הוא עובד טוב באימונים. הוא שחקן מצוין והוא מהסיבות העיקריות שניצחנו הערב". לנדסברג התייחס לדברי המאמן: "זו הרגשה טובה לשחק, טוב לחזור, אני אנסה להמשיך להשתפר ולקבל אמון מהמאמן. אני מקווה לשחק גם ביורוליג. אני אמשיך לנסות להשתפר בכל יום ולהציג יכולת טובה".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ניב אהרונסון
עדיין רוצה לצרף גבוה נוסף. דיוויד בלאט/ניב אהרונסון

"זה הכל עניין של להראות למאמן שאני מצדיק את האמון שלו בי, ואני אראה מה קורה בכל יום ואיך דברים מתפתחים. זה לוקח זמן וסבלנות וזה מה שאני עושה. אני ממשיך לעבוד קשה בשביל להשיג את המטרה שלי", הוסיף לנדסברג. לקראת אלבה ברלין ביום חמישי הוסיף השחקן : "זה משחק כדי לנעול את המקום הראשון בבית, וזו המטרה שלנו. נתחיל לעבוד למשחק כזה. אנו מצפים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully