וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "קשה לי לקום מהספסל, אבל אני לא המאמן"

חלוץ גנק חגג את הצמד עם עקיצה למאמנו: "זו הראייה שלו ואני מכבד אותה". על עתידו: "אמרתי מאות פעמים שאני שמח פה"

אליניב ברדה שוב נותר אתמול (ראשון) מחוץ להרכב של גנק, אבל לאחר שעלה לשחק במחצית הוא כבש צמד מצוין ב-1:4 של קבוצתו על ליארסה, כולל שער יפה במיוחד במספרת. החלוץ הישראלי הוותיק התייחס אחרי המשחק למעמדו הלא ברור בקבוצה למרות כושרו הטוב, והתכניות שלו לעתיד לאור העובדה שחוזהו מסתיים בתום העונה.

"בין אם אני משחק 10, 20 או 45 דקות, אני תמיד עושה את המיטב, אבל לא ציפיתי לשני שערים ובישול", אמר ברדה. "זה היה פנטסטי, והדבר החשוב ביותר הוא שניצחנו. הניצחונות של סטנדרד ליאז' וקלאב ברוז' שמו עלינו לחץ, ולכן הניצחון הזה כל כך חשוב".

אליניב ברדה שחקן גנק חוגג עם דני פרננדס. רויטרס
"כרגע אני מנסה להוכיח שאני ראוי למקום בקבוצה בדקות בהן אני כן משחק". ברדה/רויטרס

"בשבילי זה תמיד קשה לקום מהספסל", המשיך ברדה. "אבל אני לא יכול להיות המאמן הראשי או לקרוא את המחשבות שלו. יש לו את הראייה שלו ואני מכבד אותה. כרגע אני מנסה להוכיח שאני ראוי למקום בקבוצה בדקות בהן אני כן משחק". על העונה הבאה הוא אמר: "נראה מה יוליד העתיד. אמרתי את זה מאוד פעמים ואני חוזר על כך: אני מאוד שמח בגנק".

לגבי העידוד הבלתי פוסק שמעניקים לו אוהדי גנק, אמר ברדה: "האוהדים תמכו בי, ולא רק במשחק הזה. הם תמיד קוראים בשם שלי, והם יודעים שזה לא מצב קל בשבילי. כל שער שאני כובש הוא בשבילם, ואני צריך להודות להם על התמיכה, כי היא לא מובנת מאליה, ואני מאוד מעריך אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully