וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שער נפלא ושני בישולים לבוזגלו בניצחון ליאז’

מערכת וואלה! ספורט

7.12.2012 / 23:29

הישראלי כיכב ב-1:6 של סטנדרד על שרלרואה, כולל בעיטה חופשית מסובבת לחיבורים ובישול מדהים בעקב. התקציר בפנים

ספורט 2

צפו בתקציר המשחק ובביצועים הנהדרים של בוזגלו

סוף השבוע האירופי של השגרירים הישראלים נפתח הערב (שישי) עם הצגה גדולה של מאור בוזגלו. הקשר הישראלי שתפס בשבועות האחרונים מקום של קבע בהרכב של סטנדרד ליאז' היה שותף לניצחון המוחץ של קבוצתו 1:6 על שרלרואה, שהקפיץ אותה זמנית למקום הרביעי בטבלה על חשבון גנק של אליניב ברדה, שתשחק רק ביום ראשון מול ליירסה מהתחתית.

בוזגלו השלים 90 דקות מלאות בליאז', בעוד שדודו ביטון ורמי גרשון לא נכללו בסגל. בצד השני, גם מתן אוחיון לא נכלל בסגל של שרלרואה. הרגע המשמעותי במשחק הגיע כבר בדקה החמישית, כשאלבדין דז'יניץ' הורחק על עבירה על סף השער כשנותר אחרון בקו ההגנה, ושרלרואה נותרה בעשרה שחקנים.

קשר סטנדרד ליאז' מאור בוזגלו חוגג שער עם מישי בטשואיי, אימו אזקיאל. GettyImages
תצוגה בלתי נשכחת. בוזגלו/GettyImages

יוני בויינס ניצל את הפנדל של סטנדרד, וכבר בדקה השביעית הכפיל וויליאם ונקר בפצצה מ-30 מטר אחרי מסירה קצרה שקיבל ממאור בוזגלו. בדקה ה-32 ההצגה הייתה כולה של הקשר הישראלי המתקמבק, ששלח בעיטה חופשית מסובבת מ-25 מטר ישר לחיבורים וקבע 0:3. חמש דקות לאחר מכן נמשך הקונצרט של בוזגלו, שבעקב נהדר הותיר את רג'ינל גוריו לבד מול השוער האורח, והצעיר מהאיטי ניצל את ההזדמנות כדי לכבוש.

שרלרואה חשבה שהמבוכה שלה הסתיימה כשדניאל מיליצ'ביץ' עוד הוסיף שער עצמי בדקה ה-40 וקבע 0:5 משפיל, אבל אז התחילו אוהדי קבוצתם לעקור כיסאות ביציע ולהשליך אותם לדשא. המשחק נמשך, אבל אחרי ההפסקה החלו לצנוח זיקוקים על כר הדשא, והפעם השופט נאלץ להוריד את השחקנים לחדרי ההלבשה לכמה דקות. לאחר חידוש המשחק, ג'וזפה רוסיני רק צימק לאורחים בדקה ה-59, ובדקה ה-65 הגיע שער נפלא נוסף, הפעם אחרי בישול וירטואוזי של ילה ואן דאם שאיתר את אימו אזקיאל שכבש את השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully