וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד ובישול לברדה, שער לרפאלוב

חלוצה של גנק נכנס כמחליף במחצית והדהים עם שער במספרת ב-1:4 על ליארסה. הקשר נכנס בדקה ה-66 וכבש מול בירסחוט

המחזור ה-19 בליגה הבלגית האיר פנים לשגרירים הישראלים ואחרי ההצגה הגדולה של מאור בוזגלו ביום שישי, כיכבו גם הנציגים הנוספים ובמיוחד אליניב ברדה. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-46 במשחק הבית של גנק מול ליארסה והוביל את קבוצתו לניצחון גדול של 1:4 עם צמד ובישול.

השער הראשון של ברדה היה שער מרהיב במיוחד בבעיטת מספרת בדקה ה-60. גלינור פלט ניסה לבעוט לשער אך הכדור הגיע לעברו של ברדה, שנתן לכדור לקפוץ פעם אחת ומכעשרה מטרים הדהים את שוער האורחים עם מספרת לרשת הגבוהה. אחרי שסיים לתפוס את הראש מהשער הכי יפה שלו על אדמת בלגיה, הוא בישל בחלוף שתי דקות בלבד את השער השלישי של קבוצתו לפלט. ברדה היה זה שחתם את הניצחון עם שער נוסף בפנדל בדקה ה-83. הניצחון של גנק העלה אותה עד למקום השלישי כשבמאזנה 35 נקודות לאחר 19 מחזורי ליגה.

שחקן גנק אליניב ברדה חוגג עם חבריו. Bela Szandelszky, AP
גולאסו. אליניב ברדה/AP, Bela Szandelszky

גם ליאור רפאלוב כבש מוקדם יותר הערב (ראשון) את שער הליגה השמיני של העונה בחגיגה הגדולה של קלאב ברוז', שהביסה בחוץ 1:7 את בירסחוט והאקס אדרי קוסטר. רפאלוב, שכבש גם בליגה האירופית ביום חמישי, התכבד בשער השביעי שלוש דקות לסיום לאחר שנכנס כמחליף בדקה ה-66.

בצד המפסיד, רועי דיין יכול להתנחם בכך שכבש את שערו הראשון העונה עבור בירסחוט. החלוץ, שנכנס עם פתיחת המחצית השנייה, כבש שצימק את התוצאה זמנית ל-5:1 בדקה ה-71. גם דור מלול נכנס כמחליף עם לאחר ההפסקה במצב של 3:0.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
לא מפסיק לכבוש. רפאלוב/GettyImages

* לירן כהן פתח בהרכב פודבסקידז'ה ושיחק 73 דקות ב-2:2 הביתי ווידז'ב לודז'. קבוצתו של הישראלי ספגה שער שוויון דרמטי בדקה ה-87 ומצבה בטבלה עגום עם שש נקודות מ-15 מחזורים, בדרך הבטוחה לליגה השנייה.

* רן בן שמעון חווה הערב הפסד ביתי שלישי ברציפות, כשקבוצתו א.א.ק לרנקה נוצחה במפתיע 2:1 בידי דוקסה. גיא חיימוב שיחק 90 דקות וספג פעמיים, כולל שער אחד של ריקרדו פרננדש, אקס הפועל באר שבע.

* ניסו קפילוטו ורועי בקל השלימו 90 דקות בניצחונה של אלקי לרנקה 0:2 בחוץ על אתניקוס אכנאס במחזור ה-13 בליגה הקפריסאית. בקל בישל את השער השני במשחק.

* דן מורי לא שותף בהפסדה המפתיע של ויטסה 3:1 בחוץ מול ונלו מהתחתית. עבור הקבוצה היה זה הפסד ראשון אחרי שישה משחקי ליגה והיא החמיצה הזדמנות פז לעלות למקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully