וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו: "מאמין שנהיה בפלייאוף העליון"

קפטן מ.ס אשדוד אופטימי גם לאחר ההפסד לבני יהודה: "שיחקנו מתחת לכל ביקורת, אך הפסדנו לקבוצה שנאבקת בצמרת"

one

מ.ס.אשדוד נוצחה אמש 2:0 על ידי בני יהודה, רשמה הפסד שני ברציפות וממשיכה לאבד גובה במאבק בצמרת ליגת העל. כבר בעוד שלושה ימים מצפה לקבוצה משחק ההשלמה ביתי נגד הפועל עכו, שנדחה מהמחזור העשירי בעקבות מבצע "עמוד ענן", ובאשדוד מקווים לחזור במהרה למסלול הניצחונות כדי לא לאבד את המומנטום החיובי מפתיחת העונה. השחקנים של המאמן יוסי מזרחי הציגו אמש את אחד המשחקים החלשים שלהם מתחילת העונה, כאשר לא ניתן לציין אפילו שחקן אחד שהציג רמה סבירה. חסרונם של הבלם הפצוע יא יא פטי והמגן המורחק עופר ורטה בלט לעין, אך המאמן יוסי מזרחי אמר שגם זה אינו מהווה תירוץ להפסד.

עידן ציון, דוד רביבו, אופיר מרציאנו שחקני מ.ס. אשדוד מקיפים את השופט חלים זטמה. ברני ארדוב
לא מתרגש מהירידה ביכולת. דוד רביבו/ברני ארדוב

"אני מסכים בהחלט שלא שיחקנו טוב", אמר הקשר דוד רביבו. "בכדורגל למזלנו אפשר לתקן, וכבר ביום רביעי צריך לבוא ולנצח את עכו בבית. צריך להסתכל קדימה, אני לא אוהב להסתכל אחורה. היכולת שלנו לא הייתה טובה ובני יהודה השתלטה על המשחק. הם הגיעו להמון מצבים ואשדוד לא שיחקה והכל היה מתחת לכל ביקורת".

הקפטן הגיב לדברי המאמן יוסי מזרחי, שאמר בסיום המשחק שבמחצית השנייה אשדוד שיחקה בצורה שכונתית: "בחלק השני של המחצית ישבתי על הספסל, אבל אני חושב שבני יהודה הגיעה להרבה מצבים. יוסי הכניס כמה שחקנים קדמיים כדי לנסות ולהשוות את המשחק, אבל אני חושב שבני יהודה יכלו לנצל את היתרון שלהם בהתקפה ובסופו של דבר זה נגמר רק 0:2".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מ.ס אשדוד, יוסי מזרחי. ברני ארדוב
נמצא בתיאום מלא עם רביבו. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

בכל פעם שאשדוד פותחת עונה בצמרת, היא מתרסקת בהמשך ולא עומדת בציפיות שיש ממנה. רביבו מנסה להסביר ונשאר אופטימי: "אם ננצח את עכו ביום רביעי, עדיין נהיה בצמרת. בסך הכול הפסדנו שני משחקים מול קבוצות שנאבקות איתנו למעלה וזאת הבעיה. מה שחשוב במשחקים כאלה זה לא להפסיד לקבוצות האלה. אפילו תיקו יכול לספק בסוג כזה של משחקים וחבל. אני מאמין שנהיה בפלייאוף העליון וזה הכי חשוב. צריך להמשיך הלאה".

על כך שהוא מוחלף כמעט בכל משחק באופן קבע הוסיף הקפטן הוותיק, שחגג השבוע יום הולדת 35:"זו החלטה של מאמן. יוסי בתיאום איתי החליט שיש השבוע שלושה משחקים והוא לא רוצה להעמיס עליי. הוא מחליט ואני מקבל את זה. בסך הכול זה בסדר גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully