וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: רחמים צ'קול סיכם עד תום העונה

5.12.2012 / 16:16

המגן ששוחרר ממכבי תל אביב שב לקבוצת נעוריו: "המעבר למכבי היה טעות". שי מימון החל להתאמן ועשוי להצטרף גם כן

מספר שעות לאחר ששוחרר ממכבי תל אביב, סיכם היום (רביעי) רחמים צ'קול במ.ס אשדוד עד תום העונה. המגן בן ה-24, שגדל במחלקת הנוער של הקבוצה מעיר הנמל, נרכש בקיץ שעבר על ידי מכבי תל אביב תמורת 350 אלף דולר, וכעת הוא שב למועדון בו שיחק חמש עונות. ?אני שמח לחזור לבית שלי", אמר צ'קול לדף הפייסבוק של אתר Scoutpush. "המעבר למכבי היה טעות, אבל עכשיו הכל מאחורי ואין לי ספק שבאשדוד אני אחזור להציג את הכדורגל הטוב שלי?.

הבלם שי מימון החל להתאמן בשורות מ.ס. אשדוד ועשוי להצטרף לקבוצה. בצוות המקצועי מעוניינים להתרשם מכושרו של השחקן, שלא שיחק מתחילת העונה, ושוקלים לצרפו. ליוסי מזרחי יש בסגל רק שני בלמים בכירים - יאיא פטי וישראל ראש - כאשר השבוע נאלץ להזיז את מיקי סירושטן הצעיר לעמדת הבלם בשל הפציעה של הקונגולזי.

מימון, 26, שיחק באשדוד כמושאל בחלק השני של עונת 2008/9. הוא גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ובגיל 16 עבר למכבי חיפה ובנוסף עבר גם במכבי הרצליה ומכבי פתח תקוה, איתה ירד ליגה בעונה שעברה. למימון אין כאמור קבוצה ולפיכך הוא יוכל להצטרף לאשדוד ללא תמורה.

לקראת משחק הליגה הקרוב של הקבוצה מול בני יהודה בבלומפילד (שבת, 18:45, ספורט2), באשדוד עושים מאמצים גדולים להכשיר את הבלם פטי שסובל ממתיחה חזקה במפשעה. אם פטי לא יהיה כשיר, סירושטן צפוי להמשיך במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully