וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלירן עטר החולה שוחרר מהאימון

החלוץ סובל מחום גבוה. 5,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק מול בית"ר. רחמים צ'קול שוחרר מהקבוצה בשל בעיות משמעת

one

אחרי יומיים חופשיים, שבה היום (רביעי) מכבי תל אביב להתאמן ולמעשה החלה בהכנות לקראת המפגש המסקרן מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא, לאחר שבבוקר ערכה מבדקי כושר ומבדקים גופניים. מי שלא הצליח להשלים את האימון הוא אלירן עטר החולה, שסובל מחום גבוה, בעוד ארבעת שחקני הנבחרת הצעירה - דור מיכה, עומר ורד, מואנס דאבור וברק לוי - נעדרו.

מרבית הכרטיסים שהוצאו למכירה ליציעים 11-12 למשחק מול בית"ר באצטדיון רמת גן כבר נמכרו, ולמעלה מ-5,000 צופים כבר הבטיחו את הגעתם. ביממה הקרובה צפויים לצאת למכירה גם כרטיסים ליציעים 13-16, ובמכבי תל אביב מצפים ל-10,000 צופים שיגיעו למשחק.

רחמים צ'קול, מגנה השמאלי של מכבי תל אביב, קיבל הבוקר (רביעי) הודעה כי הוא משוחרר לאלתר מן הקבוצה. בהודעה הרשמית שיצאה ממכבי תל אביב נכתב: "הקבוצה הגיעה להסכמה עם צ'קול על התרת חוזהו במועדון באופן מיידי. המועדון מעוניין להודות לרחמים על תרומתו ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו".

מאז שהגיע צ'קול למכבי תל אביב, הוא לא הצליח להשתלב חברתית בקבוצה, היה מעורב בתקריות משמעת רבות, האחרונה שבהן עם רוברט ארנשו במהלך השבוע שעבר וזכה למעט מאוד דקות משחק. שחרורו נסגר למעשה כבר לפני מספר ימים, ובמועדון טענו שגם השחקן ביקש לעזוב אחרי שראה שהוא לא מקבל דקות משחק, והוא כבר החל להתאמן בשורות קבוצת נעוריו, מ.ס אשדוד.

צ'קול, 24, גדל כאמור במחלקת הנוער של אשדוד ושיחק בקבוצת הבוגרים חמש עונות. בקיץ שעבר נרכש על ידי מכבי תל אביב תמורת 350 אלף דולר וחאתם עבד אלחמיד שעשה את הדרך ההפוכה. אלא שהמגן התקשה להתאקלם בקרית שלום ורשם אשתקד בסך הכל חמש הופעות ליגה, כשבמקביל שמו עלה לכותרות בהקשר של הפרות משמעת. גם העונה צ'קול לא מצא את מקומו בסגל של אוסקר גרסיה וקיבל בסך הכל שתי הופעות כמחליף במסגרת גביע הטוטו. המאמן הספרדי מעדיף בעמדת המגן השמאלי את יואב זיו וכגיבוי את שרן ייני וסטיב גורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully