וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עימות בין צ'קול וארנשו באימון

השניים החליפו דברים ודחיפות, מאמן הכושר דאג להפריד במהירות. דאבור: "קולאוטי חלוץ גדול, הרבה יותר קל לשחק לידו"

one

מכבי תל אביב שבה אמש (שבת) למקום הראשון בטבלה, לאחר שמחצה 0:4 את בני סכנין בבלומפילד. זה השבוע השני ברציפות שהקבוצה כובשת ארבעה שערים במשחק, ונדמה שההתקפה הצהובה מתחילה לממש חלק מהפוטנציאל הרב שבה. החלוץ אלירן עטר שנמצא בכושר נפלא, כבש צמד והגיע כבר ל-12 כיבושים (לצורך ההשוואה, מכבי חיפה כולה כבשה תשעה שערים בלבד מתחילת העונה). אחד הנתונים המעניינים לגבי עטר: בכל משחק בו כבש העונה, מכבי תל אביב ניצחה.

אלא שבאימון הצהריים הרוחות לא היו שקטות. במהלך האימון נרשמו חילופי דברים בין רחמים צ'קול (שלא שותף אמש) ורוברט ארנשו (שנכנס כמחליף בדקה ה-75). הצמד העיר אחד לשני, ובמהרה התפתח עימות כאשר השניים החליפו דחיפות. מאמן הכושר חואן טוריחו דאג להפריד בין השחקנים לפני שהאירוע יתפתח לכדי קטטה של ממש. בשלב זה לא ברור כיצד יגיבו בצוות המקצועי על התנהגותם של השניים, אולם לחובתו של צ'קול עומד גיליון ההרשעות הקודמות שלו, שכן הוא היה מעורב בעבר במספר לא קטן של הפרות משמעת בעבר.

יש לציין כי במכבי ערכו היום אימון שיחרור בלבד, כאשר כל הצוות המקצועי הזר של הקבוצה - ג'ורדי קרויף, אוסקר גרסיה ועוזרי המאמן דומינגו מרין ורובן מרטינס, קיבלו אישור לצאת לחופשות מולדת בת יומיים לסידורים אישיים ולמפגש עם המשפחות שלהם. במכבי ציינו שבכל מקרה לא היו אמורים להתקיים אימונים בימים שני ושלישי הקרובים. הקבוצה תיכנס למשטר אימונים סדיר ביום רביעי הקרוב ותחל את הכנותיה לקראת משחק הליגה המסקרן במחזור הקרוב מול בית"ר ירושלים באיצטדיון רמת גן.

בעקבות הניצחון אמש, מצפים כעת שלפחות עשרת אלפים אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק נגד בית"ר. נכון לעכשיו יקצו עבור אוהדי מכבי את יציעים 11-12 ובמידת הצורך ייפתחו למכירה גם יציעים 13-16, כאשר אוהדי בית"ר צפויים לשבת בשערים 1-4. "מצפים לנו עכשיו שני משחקים שללא ספק יראו את הכיוון שלנו העונה", אמרו בקבוצה בהתייחסם לשני משחקי החוץ שמצפים כעת, נגד בית"ר ירושלים ואחר כך נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר. "אסור לנו לחשוב על שום תוצאה פרט לניצחון בשני המשחקים האלה".

שחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה (ימין). מגד גוזני
יוצאים לשני משחקים גורליים. שחקני מכבי תל אביב/מגד גוזני

המאמן גרסיה בחר לפתוח אמש במערך התקפי יותר שכלל ארבעה שחקנים בחלק הקדמי. מי שנראה אתמול מצוין, זה השבוע השני ברציפות, הוא החלוץ רוברטו קולאוטי, שלא כבש אמנם, אך בישל צמד והיה נייד ופעלתן מאוד בהתקפה. שחקנים נוספים שקיבלו מחמאות מהצוות המקצועי היו יואב זיו, קרלוס גרסיה ואיתן טיבי, שגילו הפעם יכולת טובה בחלק ההגנתי.

למרות הניצחון, לא הכל עבר חלק אמש אצל הצהובים. הקשר גונסאלו גרסיה הוחלף כבר בדקה ה-39 ונראה מדוכדך מאוד על ספסל המחליפים. במכבי אמרו כי החילוף של גונסאלו נבע משיקולים מקצועיים בלבד וכבר במהלך המחצית הראשונה ניתן היה לראות בבירור את חוסר שביעות רצונו של המאמן אוסקר מתפקודו של הקשר, שאיבד כדורים, נראה אפאתי ולא היה מעורב כמעט בכלל במהלך המשחק של הקבוצה. גונסאלו הוצב בכנף ימין וכמעט שלא הורגש. כבר בסביבות הדקה ה-18 הרים המאמן לחימום את דור מיכה, וזאת לאחר שלא אהב שני איבודים רצופים של גרסיה בהתקפה. המאמן עצמו סרב להתייחס לסיבת ההחלפה ורק הסכים לומר: "גונסאלו יודע למה הוא הוחלף וזה מספיק עבורי".

במכבי תל אביב שמעו תלונות של חלק משחקני סכנין, על כך שלא עצרו את המשחק לפני השער הראשון של יואב זיו, למרות ששחקן של סכנין שכב על הדשא. "שחקנים מולנו נופלים באופן קבוע על הדשא במטרה לבזבז זמן", אמרו בקבוצה, "זה כבר הפך להרגל מגונה בכל קבוצות הליגה והגיע הזמן לעשות לזה סוף. ההוראה היא לא לעצור בכל מחיר. וחוץ מזה שסכנין לא ידברו יותר מדי. בחצי השני ראדי שכב על הדשא במרכז המגרש וסכנין המשיכה בהתקפה שלה, כאילו כלום לא קרה".

כמו כן, במועדון לא אהבו את התנהגותו של קשר סכנין חאלד חאליילה, וטענו שהוא חיפש לעורר פרובוקציות, בעיקר מול מונס דאבור. בנוסף כעסו על חלאיילה, על כניסה גסה עם מרפק לגופו של יואב זיו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי תל אביב, גונסאלו גרסיה. מגד גוזני
היה מאוכזב מאוד מחילופו המוקדם. גרסיה/מגד גוזני

"אני אוהב לשחק נגד כל קבוצה, בכל משחק ובכל שבוע, אבל נגד סכנין זה הולך לי טוב", אמר החלוץ מונס דאבור, שגילה אמש מוטיבציה מוגברת, בדרבי הפרטי שלו כבן העיר נצרת. "אני צריך להביא את המוטיבציה הזו לכל משחק ואני עובד על זה. פתחנו במערך התקפי יותר, בשונה ממה שפתחנו בשבועות הקודמים. שיחקנו טוב, לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק, אבל כשהשתלטנו על המשחק, היה לנו קל יותר. היו לנו הרבה אופציות בהתקפה וזה עזר לנו מאוד. ברור שיותר קל לי לשחק כשיש יותר שחקנים בחלק הקדמי. תמיד קל כשיש מישהו לידך, חלוץ או עוד שחקן התקפה, במיוחד כשזה רוברטו קולאוטי, שהוא חלוץ גדול שאני נהנה מאוד לשחק איתו".

דאבור נשאל האם היכולת של הקבוצה, בעיקר בחלק הראשון, תספיק במשחקים הבאים נגד בית"ר ירושלים ומכבי חיפה: "אנחנו מתכוננים למשחקים האלה בשיא הרצינות. נעבוד ככה שגם נגד בית"ר תהיה לנו את היכולת שהצגנו, לפחות במחצית השנייה, ואני מקווה שזה יילך לנו טוב". במהלך המשחק נראה דאבור כשהוא מנהל דין ודברים עם קשר סכנין חאלד חאליילה. באחת הפעמים האשים חאליילה את חלוץ הצהובים כי חבריו ובני משפחתו של דאבור שיושבים ביציע מקללים אותו ללא הפסקה : "אין לי כלום נגד חאלד חאליילה ולא נגד אף שחקן אחר בליגה. לא יודע מה הסיפור בשבילו, יכול להיות שהקהל שלנו הרגיז אותו קצת, אבל זה בסדר, זה לא ממש מעניין אותי. לא שמתי לב אם הוא חיפש אותי במיוחד וזה באמת לא מעניין אותי".

דאבור, שחקן הנבחרת הצעירה שתתכנס השבוע למחנה אימון בן יומיים בשפיים, נשאל על הגרלת הבתים לאליפות היורו 2013, שתתקיים בקיץ הבא בישראל והשיב: "ידענו שנקבל הגרלה קשה. גם אם היינו מקבלים נבחרות אחרות זה עדין קשה. הדבר היחיד שידענו זה שלא נקבל את ספרד בשלב הבתים. כל הגרלה היא קשה, אנחנו נמשיך להתכונן ובעזרת השם הכל יהיה טוב. יבואו סקאוטים לראות את כל הנבחרות, לא רק אותנו. אנחנו נתרכז בעבודה שלנו ונעשה את המקסימום בשביל להוציא את המקסימום מהטורניר הזה, ונקווה לטוב. זה כדורגל, תמיד יש סיכוי".

* עדכון ראשון: 08:53

שחקני מכבי תל אביב, מונס דאבור, רוברטו קולאוטי. מגד גוזני
אוהב לשחק עם שחקני התקפה נוספים לצידו, בעיקר קולאוטי. דאבור עם הארגנטינאי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully