וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "ככה אני רוצה לראות את גלבאן"

8.12.2012 / 21:00

מאמן בני יהודה החמיא לקשר הארגנטינאי על הצמד מול אשדוד. יוסי מזרחי: "הציפיות לאליפות היו של התקשורת, לא שלנו"

ברני ארדוב

בני יהודה ניצחה הערב (שבת) 0:2 את מ.ס. אשדוד, ולפחות במחצית השנייה גם עשתה זאת עם כדורגל נהדר. אחרי שני הפסדים רצופים הזהובים פשוט ביטלו את הקבוצה של יוסי מזרחי, וגם ניצחון בהפרש של שלושה או ארבעה שערים היה משקף.

שחקני בני יהודה, פדרו גלבאן, כפיר אדרי. ברני ארדוב
קשטן: "אני שמח שחלק מהדברים השתפרו. תמיד יש מה לשפר ולתקן וזה מה שנעשה גם בהמשך". גלבאן מרים את אדרי אחרי ה-0:2/ברני ארדוב

האיש של המשחק היה פדרו גלבאן. הקשר הארגנטינאי שמשמש ככוכב הבלתי מעורער של בני יהודה בשנים האחרונות, עבר תקופה לא קלה במהלכה המאמן דרור קשטן ספסל אותו, אבל בשבועיים האחרונים הוא חזר להרכב והערב כבש צמד ונראה מצוין.

"חלק מתפקידו של מאמן זה להעביר ביקורת והביקורת היא מקצועית ולא אישית", התייחס קשטן לספסולו של גלבאן ולחזרה שלו לעניינים. "הייתי מאוד מרוצה ממנו. אין ספק שזה היה המשחק הכי טוב שלו העונה. הוא היה נמרץ מאוד, פעלתן מאוד ואפילו חילץ כמה כדורים. ככה אני רוצה לראות אותו מהיום והלאה. תמיד יש מה לשפר ולתקן וזה מה שנעשה גם בהמשך. אני מאחל לכולם חג שמח, עכשיו לשחקנים מותר לאכול סופגניות. אתם יודעים שבכל סופגניה יש 400 קלוריות?".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מ.ס אשדוד, יוסי מזרחי. ברני ארדוב
"המטרה שלנו הייתה מההתחלה פלייאוף עליון ואם נשחק כמו היום לא נהיה שם. הקבוצה לא מבקיעה במחזורים האחרונים". יוסי מזרחי/ברני ארדוב

בצד השני נרשמה אכזבה. מ.ס אשדוד ספגה הפסד שני ברציפות בתוך חמישה ימים והמאמן יוסי מזרחי סיכם: "בכל הפרטרים של משחק כדורגל היינו רעים מאוד. זה היה אחד מהימים האלו. הציפיות למאבק אליפות היו של התקשורת, לא שלנו. המטרה שלנו הייתה מההתחלה פלייאוף עליון ואם נשחק כמו היום לא נהיה שם. הקבוצה לא מבקיעה במחזורים האחרונים, לחלוצים יש את התקופות שלהם ואני מקווה שכשמקרייב ואבו ענזה יחזרו לכבוש, יהיה לנו יותר קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully