וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "אני מצפה להגיע לשוק השחקנים החופשיים"

הישראלי של קליבלנד מתכונן לאפשרות שיעזוב בסיום העונה: "אני בטוח במעמד שלי כרגע, בינתיים אני עובד צעד צעד"

עומרי כספי הצליח לשפר בשבועות האחרונים במעט את המניות הדועכות שלו בקליבלנד, אבל הפורוורד הישראלי כבר מתחיל להתכונן לאפשרות שלא יישאר במדי הקאבס בסיום העונה. "אני מצפה לשוק השחקנים החופשיים ולראות מה עומד לקרות, ואילו עסקאות יהיו שם", אמר כספי בראיון ל-Hoops World. "אני די בטוח במעמד שלי כרגע".

עמרי כספי שחקן קליבלנד קאבלירס. Matt Slocum, AP
"אני צריך להאט את הדברים לפעמים". כספי/AP, Matt Slocum

כספי, שהיה יכול לסכם עם הקאבס על הארכת חוזהו עד ה-31 באוקטובר אך הצדדים לא הגיעו להסכם, יהפוך לשחקן חופשי מוגבל ב-30 ביוני, וכרגע הממוצעים שלו עומדים על 6 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-0.3 אסיסטים ב-13 דקות למשחק. "בקיץ עבדתי על מרבית הדברים שביירון סקוט ביקש ממני לעבוד עליהם", אמר כספי. "כמו על הג'אמפ שוט שלי ועל דברים אחרים, ובמהלך העונה עשינו את ההתאמות הקטנות שצריך לעשות. אבל פרט לזה צריך להתמקד בזווית הקבוצתית".

"אני פשוט מנסה לעשות את העבודה שלי ולקבל יותר דקות, צעד אחרי צעד", הסביר כספי את גישתו. "הדרך לעשות את זה היא להמשיך לעבוד קשה ולעשות את מה שאני צריך לעשות בשני צדי המגרש. יש לי זמן מסוים בו אני משחק ואני רוצה לעשות כל כך הרבה, אז אני צריך להאט את הדברים לפעמים, ולא לנסות להשיג 25 ריבאונדים או לקלוע 20 נקודות בשש או שבע דקות על המגרש. פשוט להיות אגרסיבי ולנסות לעזור לקבוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully