וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט: "יש שיפור אצל כספי לעומת העונה שעברה"

ה'ניו יורק טיימס' ערך כתבה על הפורוורד הישראלי לאור השיפור הניכר ביכולתו בתקופה האחרונה. כספי: "אמשיך לעבוד קשה"

עומרי כספי, הנציג הישראלי שלנו בליגת ה-NBA, חווה לא מעט קשיים בקריירה הקצרה שלו, מאז שנבחר על ידי סקרמנטו קינגס בדראפט של 2009. כספי, שעבר מסקרמנטו לקליבלנד בעונה שעברה, קיבל רק 34 דקות מצטברות בשמונת המשחקים הראשונים של קבוצתו העונה. אולם, לאחרונה מציג כספי שיפור ניכר ביכולת ודקות המשחק שלו עולות בהתאם.

ב"ניו יורק טיימס" עשו כתבה אמש (שבת) על הפורוורד הישראלי, כאשר כספי זכה ללא מעט שבחים על השיפור הניכר שלו לאחרונה וההתמדה. כספי שותף 20 דקות וקלע 11 נקודות במשחק בו הפסידה הלילה קבוצתו מול פורטלנד, 118:117 לאחר שתי הארכות. בשני המשחקים הקודמים של קליבלנד, כספי קיבל דקות משמעותיות יותר מאשר קיבל בפתיחת העונה.

שחקן קליבלנד קאבלירס עומרי כספי. AP
"הדברים שאני עובר רק מחשלים אותי". עומרי כספי/AP

"תמיד יש לי אמונה שדברים יכולים להשתפר, זו עונה ארוכה ומסע ארוך, ה-NBA זו ליגה קשה לשחק בה", אמר כספי ל"ניו יורק טיימס" והוסיף: "הדברים שאני עובר רק מחשלים אותי. אתה חייב לעבור דרך ארוכה וללמוד מהניסיון כדי להצליח".

גם ביירון סקוט, מאמנו של כספי בקליבלנד, מחמיא לו: "אני רואה שיפור אצל כספי לעומת העונה שעברה. הוא השתלב יותר טוב במערך הקבוצתי וקיבל יותר ביטחון במהלכים שלו. עומרי עושה דברים שהוא יודע לעשות וצריך לעשות, כדי להרוויח את הדקות שהוא מקבל".

אנדרסון ורז'או, הסנטר הברזילאי של קליבלנד, ואחר מחבריו הטובים של כספי בקבוצה, פירגן: "עומרי יכול לעזור לנו עם היכולת שלו לקחת ריבאונדים ולהשתלב בהגנה הקבוצתית. הוא עובד קשה באימונים, משחק חזק, מנסה להשתפר ולהתאים את עצמו למערכת".

כספי זכה לתשבחות על העבודה הקשה שלו גם בקבוצתו הקודמת, סקרמנטו. לפאייט ליבר, מי שהיה אחראי על פיתוחם של שחקנים בקינגס, העיד על הישראלי: "עומרי תמיד עבד קשה והפעיל על עצמו הרבה לחץ להצליח, במיוחד כאשר הוא קיבל פחות דקות משחק. אם הוא החטיא זריקה, הוא היה לוקח את זה מאוד קשה וכאשר אתה לא משחק מספיק דקות, כל מהלך הוא קריטי".

עומרי כספי, ביירון סקוט, קליבלנד קאבלירס. AP
נותן לכספי יותר דקות. ביירון סקוט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully