וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד: "זה לא היה אמוציונלי", דייויס: "אין טינה"

סנטר הלייקרס לקח קשה את ההפסד לאקסית מאורלנדו, ולא לחץ את ידי חבריו לשעבר. קובי נגד גאסול: "תתאים את עצמך"

המפגש הראשון של דוויט הווארד עם אורלנדו מאז שנטש את המג'יק בטונים צורמים עמד הלילה (בין ראשון לשני) בכל הציפיות. סופרמן נשלח פעם אחרי פעם לקו העונשין על ידי חבריו לשעבר, קלע רק 9 מ-21, ראה את הכחולים מנצחים 103:113 בסטייפלס סנטר ומעמיקים את הצרות של הלייקרס ולקינוח ירד לחדר ההלבשה מבלי ללחוץ את ידי המנצחים.

גלן דייויס שחקן אורלנדו מג'יק מול דוויט הווארד שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
"האמת שבכלל לא חשבתי עליו". דייויס מול הווארד/GettyImages, Harry How

"לא, זה לא היה אמוציונלי", התייחס הווארד למשחק מול הקבוצה במדיה שיחק בשמונה שנותיו הראשונות בליגה, ועשה כל שביכולתו כדי לכפות עליה טרייד ולעזוב לאורך כל העונה שעברה. "כקבוצה, לא היה מאמץ מצידנו. אנחנו צריכים להתחיל את המשחק עם אנרגיה ולהמשיך לשחק כך לאורך כל המשחק. לא עשינו את זה הערב, והם ניצלו זאת והשיגו את הניצחון".

גלן דייויס, שכיכב עם 23 נקודות ו-12 ריבאונדים, נשאל על חוסר הספורטיביות של סופרמן בסיום ואמר: "תנו לדוויט להיות דוויט. אם הוא רוצה לרדת מהמגרש כך, זה בסדר. אין בינינו טינה, הוא הפסיד, וגם אני הייתי מרגיש רע אם הייתי מפסיד ולא הייתי רוצה ללחוץ יד לאף אחד. האמת שבכלל לא חשבתי עליו, וגם לא דיברתי איתו. באתי לכאן כדי לשחק כדורסל, לא כדי לפגוש חברים מהעבר".

צפו בדוויט הווארד מתעלם מחבריו לשעבר בסיום המשחק

פרט להתנהגות של הווארד, ללייקרס יש צרות גדולות בהרבה אחרי עוד תצוגה כושלת, ונראה שהכביסה המלוכלכת מתחילה לצאת. קובי בריאנט קלע 34 נקודות אבל נראה חסר מוטיבציה בצד ההגנתי, ובסיום הצהיר הממבה השחורה: "אין לנו תירוצים, ואין טעם להתבכיין או לתפוס את הראש. יש לנו מספיק כישרון כדי לעשות את ההתאמות הדרושות, ואנחנו חייבים לעשות אותן. אני אבעט לכולם בתחת בחדר ההלבשה אם אצטרך, כי זו הגישה שצריך לאמץ".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
"אני אבעט לכולם בתחת בחדר ההלבשה אם אצטרך". בריאנט/GettyImages, Harry How

לאחר מכן הציב בריאנט על הכוונת את פאו גאסול, ששוב נותר על הספסל בדקות האחרונות אחרי שקלע 11 נקודות (4 מ-11 מהשדה) ב-29 דקות. "תלבש את מכנסי הילד הגדול שלך", שלח בריאנט מסר פומבי לספרדי. "פשוט תתאים את עצמך. אתה לא יכול להתבכיין ולהתלונן על זה". גאסול עצמו התייחס לספסול החוזר שלו ברגעי ההכרעה ואמר: "אני לא מתעצבן, אני פשוט רוצה להיות שם. זה מתסכל אותי כשחקן, אבל אני לא אתן לזה לעצבן אותי".

מייק ד'אנטוני, שראה את הלייקרס צונחים בחזרה למאזן שלילי של 8:7, כולל 4:3 מאז הגעתו המתוקשרת, הטיל את האשמה על שחקניו: "זה מילכוד 22. השחקנים חושבים לפעמים שהם פשוט יסתדרו על המצב. 'או, אנחנו בסדר, אנחנו רק בפיגור של נקודה, הכל בסדר', אז לא. אתם לא בסדר. זה בעיה של עודף ביטחון, ואנחנו לא צריכים להיות במצב כזה על פי המאזן שלנו. אבל נמשיך לעבוד, וננסה לפתוח את הבעיות".

פאו גאסול יושב על ספסל לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
"זה מתסכל אותי, אבל לא אתן לזה לעצבן אותי". גאסול המסופסל/GettyImages, Harry How

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully