וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "לבקר אנשים זה הספורט הלאומי כאן"

למאמן ריאל מתחיל להישבר מספרד לפני הדרבי (23:00, ספ' 5): "לא ידחפו אותי החוצה כל כך מהר". סימאונה: "הוא ווינר"

רגע לפני שהאליפות בורחת לה לגמרי, ריאל מדריד תארח הערב (שבת) את יריבתה העירונית אתלטיקו (23:00, ספורט 5) במצב לא מוכר לשתי הקבוצות. הקולצ'ונרוס מדורגים במקום השני עם 34 נקודות, שלוש פחות מברצלונה המוליכה, בעוד שלבלאנקוס שבמקום השלישי יש רק 26 נקודות.

אין כמו ניצחון מוחץ בדרבי כדי לסלול את דרכו של ז'וזה מוריניו בחזרה למאבק האליפות, אבל המיוחד יודע שכל תוצאה אחרת עשויה לעלות לו גם במשרתו, אחרי שכבר ספג בשבוע שעבר שריקות בוז מאוהדי קבוצתו.

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"אנחנו משחקים כל שלושה ימים, אז יש לנו הרבה זמן לשמוח או להיות עצובים". מוריניו/רויטרס

"אתם יכולים לעודד אותי או לשרוק לי בוז, אני אגיע לספסל בשעה 22:00", ירה מוריניו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אני מקווה שהאוהדים יעודדו את הקבוצה ויעזרו לנו לנצח, אבל בכל מקרה לא ידחפו אותי החוצה כל כך מהר. לבקר אנשים זה הספורט הלאומי כאן, אבל זה בסדר".

על פער 11 הנקודות בין קבוצתו לברצלונה אמר הפורטוגלי: "אני לא משחק בשביל שום דבר. מכל משחק אמורים ליהנות, ואם מנצחים נהנים עוד יותר. אם מפסידים עדיין נהנים מלהיות על המגרש. אנחנו משחקים כל שלושה ימים, אז יש לנו הרבה זמן לשמוח או להיות עצובים. את סך הנקודות מחשבים בסיום העונה, אבל לא צריך להיות מתמטיקאים כדי לדעת ש-14 הפרש או 8 הפרש זה לא אותו דבר כמו 11".

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
"יש לי הערצה רבה כלפי מוריניו". סימאונה/GettyImages

"אנחנו צריכים לקחת את זה משחק-משחק", הוסיף מוריניו. "אנחנו תמיד משחקים במטרה לנצח, ולא אכפת לי מה השחקנים אומרים. מה שאני רוצה הוא שלכולם תהיה אותה מנטליות כמו שלי על המגרש. לתת את הכל שם זה עדיף על לדבר". לגבי מאמנו על הקווים הערב, דייגו סימאונה, אמר מוריניו: "יש לי יחסים טובים איתו, פגשתי אותו לפני כמה שנים באינטר ושמרנו על קשר מאז. אני שמח שהולך לו טוב, במיוחד באירופה כשהאינטרסים שלנו לא מתנגשים".

גם סימאונה שמר על אווירה חמימה כשנשאל על מוריניו המושמץ וסיפר: "יש לי הערצה רבה כלפיו. הוא ווינר והוא הראה את זה ברחבי העולם. אנחנו יודעים שהאוהדים שלנו מתרגשים לקראת המשחק ומצפים אליו, וכך גם אנחנו, אבל אנחנו פוגשים יריבה עוצמתית, האלופה המכהנת. אני מסתכל על הסגל של ריאל, ולא על המקום שלה בטבלה, ומקווה שנוכל להפתיע ב-15-20 הדקות הראשונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully