וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים של ריאל מדריד שרקו בוז למוריניו

אחרי הניצחון בגביע התקשורת הספרדית עסקה בעיקר ביחס של חלק מהקהל לפורטוגלי. קראנקה: "תמיד יהיו אנשים נגד המאמן"

ריאל מדריד לא התקשתה לגבור 0:3 על אלקויאנו במשחק הגומלין ביניהן אמש (שלישי) בגביע הספרדי. שער של אנחל די מריה וצמד של חוסה קאייחון קבעו 1:7 לבלאנקוס בסיכום המשחקים, ובתקשורת הספרדית הגדירו את המשחק בסנטיאגו ברנבאו כ"משעמם מאוד".

נוכח העובדה שאף אחד לא האמין שיש סיכוי להפתעה בבירת מדריד, עיקר תשומת הלב במשחק הופנתה למאמן ריאל, ז'וזה מוריניו, שספג שריקות בוז מחלקים מהקהל של קבוצתו, שהמתינה 71 דקות ארוכות לשער הראשון נגד יריבה נחותה ממנה בהרבה. אחרים הגיבו בעידוד מאסיבי של המאמן.

מוריניו, שמע את השריקות והקריאות נגדו והגיב בחיוך דק על הספסל, שלח את עוזרו, אייטור קראנקה, להתמודד עם שאלות העיתונאים בסיום וזה אמר: "לאנשים באצטדיון יש זכות להביע את עצמם. תמיד יהיו אנשים בעד המאמן ואנשים נגדו, אבל אף אחד לא יכול לפקפק במקצוענות של מוריניו. הוא נותן הכל בשביל הקבוצה".

עיתונאים בספרד הוסיפו שבעקבות התוצאות הלא טובות בליגה, היחסים בין מוריניו לבין כלי התקשורת המקומיים התערערו אחרי ראיון שלו במגזין הצרפתי "פראנס פוטבול", בו הוא אמר: "כל העיתונאים בספרד נגד ריאל מדריד, כולל אלו ממדריד". העיתונאי האנגלי-ספרדי, גרהאם האנטר, הסביר ש"הראיון הזה גרם לשחקנים לצחוק עליו ולתקשורת להשחיז את הסכינים עוד יותר".

חוסר השקט סביב המאמן הפורטוגלי מגיע פחות משבוע לפני הדרבי בו תארח ריאל את אתלטיקו (שבת, 23:00). הקולצ'יונרוס מקדימים את קבוצתו של מוריניו בלא פחות משמונה נקודות והפסד ראשון של ריאל בדרבי מאז אוקטובר 1999 בוודאי ירעיד עוד את האדמה אצל הבלאנקוס. רדאמל פלקאו, שקיבל תיאבון, אף הצהיר לקראת ההתמודדות ש"תיקו לא יספק אותי בברנבאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully