וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדאמל פלקאו: "לא אסתפק בפחות מניצחון מול ריאל"

חלוצה הקולומביאני של אתלטיקו מדריד מתכונן למפגש מול האלופה בשבת: "אנחנו מגיעים כדי לנצח. האווירה תהיה מיוחדת"

באתלטיקו מדריד לא חלמו שאחרי 13 מחזורים בליגה הספרדית, הם יהיה עם מאזן של 11 ניצחונות והפסד בודד. הקבוצה של דייגו סימאונה, שמרוחקת שלוש נקודות בלבד מברצלונה, תגיע ביום שבת לרגע האמת שלה כשתתארח אצל ריאל מדריד האלופה והיריבה העירונית המושבעת.

כשהיא ביתרון של שמונה נקודות על פני הבלאנקוס, באתלטיקו עשויים להסתפק גם בתוצאת תיקו שתשאיר להם מרווח ביטחון מריאל, אך רדאמל פלקאו, הכוכב הגדול ומלך שערי הקבוצה לא מסתפק בפחות מניצחון: "השחקנים תמיד עולים על המגרש במטרה לנצח. אני לעולם לא אסתפק בתוצאת תיקו מול אף קבוצה. כמובן שאם המשחק יתפתח כך שריאל מדריד תשלוט במשחק, אולי נסתפק בתיקו אך לפני המשחק אנחנו באים רק כדי לנצח". החלוץ הקולומביאני התייחס גם לעובדה שמדובר במשחק דרבי: "שיחקתי בעבר בהרבה דרבים והאווירה במשחקים הללו תמיד מיוחדת. אנחנו חייבים להיות מרוכזים במשחק ולחשוב איך אנחנו יוצאים משם עם ניצחון".

פלקאו, כמו כל הקבוצה שלו, פתח את העונה בצורה נפלאה והשער שכבש במחזור החולף מול סביליה היה ה-11 ב-12 משחקים. אחרי שתפגוש את ריאל מדריד, אתלטיקו תארח את דפורטיבו לה קורוניה ולאחר מכן תצא למשחק חוץ מול לא אחרת מאשר המוליכה ברצלונה.

אם לשפוט לפי המאזן בין השתיים, לאתלטיקו יש פחות סיבות להיות אופטימית. הבלאנקוס ניצחו בשמונת המפגשים האחרונים בין השתיים. הקולצ'ונרוס לא גברו על יריבתם העירונית מאז אוקטובר 1999.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully