וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר ורד: "עדיף לעשות טעויות בגביע הטוטו ולא בליגה"

מגן מכבי תל אביב לקח אחריות על שני השערים של הפועל חיפה: "חשוב ללמוד מזה". ארנשו או גורי ישוחררו אם זר חדש?

one

מכבי תל אביב סיימה אמש (שלישי) ב-2:2 את משחקה הראשון ברבע גמר גביע הטוטו מול הפועל חיפה בקרית אליעזר, כשהגומלין ייערך בבלומפילד בעוד שבועיים. למרות התוצאה, אוסקר גרסיה צריך להיות מאוד מודאג מחוליית ההגנה שלו, שספגה חמישה שערים בתוך ארבעה ימים, כאשר אחרי השלישייה שספגה בשבת ברמת השרון, ספגו הצהובים צמד נוסף מהקבוצה שסוגרת את טבלת ליגת העל.

רוברט ארנשו שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול פביאן סטולר שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחפשו לו קבוצה? ארנשו/אדריאן הרבשטיין

גרסיה לא חסך בביקורת בסיום ואף הפתיע כשרמז על כוונות המועדון לצרף שוער נוסף לקראת ינואר, אז ימריא וינסנט אניימה לאליפות אפריקה. בשלב זה לא ברור אם מדובר בשוער שיקבל את אפודת השוער הראשון, או רכש שישמש כמחליף לברק לוי הצעיר.

לפי התכנונים המוקדמים ינסו בצוות המקצועי לצרף 2-3 שחקנים בחלון ההעברות בינואר, כאשר העדיפות היא לצירוף קשר עושה משחק וחלוץ. כעת ייתכן שתכניות הרכש ישתנו, אם גרסיה אכן יתעקש להביא שוער נוסף לקבוצה. במידה ויוחלט לשחרר את אחד הזרים,עשויים רוברט ארנשו או סטיב גורי לאבד את מקומם בסגל, אם כי בשלב זה נראה כי יהיה קשה למצוא עבורם קבוצה שתקלוט אותם בינואר, מה גם שעדיין לא התקבלה כל החלטה לגבי זהות השחקנים שישוחררו מהסגל.

גרסיה נתן אמש מנוחה לשרן ייני ואלירן עטר שלא נכללו בסגל, כאשר גם גונסאלו גרסיה וגל אלברמן פתחו על הספסל. כל הארבעה צפויים לשוב להרכב במשחק הביתי נגד בני סכנין בשבת בליגה. מההתאחדות נמסר אמש כי שעת המשחק בבלומפילד שונתה ל-17:00.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול גיא ליפקה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
קנה מקום בהרכב? מיכה/אדריאן הרבשטיין

גרסיה ניצל את משחק גביע הטוטו בכדי להריץ מספר שחקנים שלא קיבלו הרבה דקות משחק לאחרונה, כאשר דור מיכה שהצטיין עשוי לקבל את חולצת ההרכב גם בשבת. סטיב גורי, שקיבל אישור להאריך את חופשתו עד יום חמישי, צפוי לקיים רק אימון אחד עם חבריו לפני ההתמודדות בשבת ועדין לא ברור אם ייכלל בסגל.

"חזרתי מפציעה ומאוד רציתי להוכיח את עצמי", אמר המגן עומר ורד שפתח בהרכב אך גרם לפנדל לזכות הפועל חיפה בשער הראשון וכשל בשמירה על אושרי רואש בשער השני. "עשיתי שתי טעויות של חוסר ריכוז אבל מה שחשוב זה ללמוד מהן ולקחת לתשומת ליבי. אני חושב שלמרות הטעויות לא הורדתי את הראש והמשכתי לשחק ובמחצית השניה גם בישלתי את השער השני שלנו. אז אני לוקח גם את הדברים החיוביים. אני עוד צעיר ובאיזשהו מקום עדיף לעשות טעויות בגביע הטוטו ולא במשחק ליגה".

"אני לא חושב שאנחנו צריכים שיובילו עלינו כדי להתעורר", הוסיף המגן. "זה פשוט קרה בשני המשחקים האחרונים נקווה שזה לא יקרה יותר". על העובדה שהפועל תל אביב עלתה למקום הראשון אמר ורד: "עוד מוקדם לדבר על מיקומים בשלב הזה. אנחנו גם עם אותו מספר נקודות כמו הפועל והפרשי שערים עדיין לא משחקים תפקיד, אני גם בטוח שזה לא מה שיכריע את האליפות השנה. אנחנו עם הפנים לסכנין ורוצים לקחת את הנקודות, בלי קשר למשחק של אשדוד והפועל. עוד יהיו הרבה משחקים בין הקבוצות האלה ואין טעם להתעסק במשחקים אחרים אלא רק במשחק שלנו".

שחקן מכבי תל אביב, עומר ורד. ברני ארדוב
"לא הורדתי את הראש והמשכתי לשחק". ורד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully