וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "ייתכן שנביא עוד שוער בינואר"

מאמן מכבי תל אביב התייחס להיעדרותו הצפויה של וינסנט אניימה: "ברק לוי הוא שוער צעיר וטוב, אבל נחליט בחודש הבא"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

הפועל חיפה ומכבי תל אביב נפרדו הערב (שלישי) בשוויון 2:2 במשחק הראשון ברבע גמר גביע הטוטו. למכבי תל אביב זהו משחק שני רצוף עם יכולת הגנתית בעייתית, והערב הצטרף לכך גם ערב לא מבריק של השוער הצעיר ברק לוי. כשנשאל אוסקר גרסיה לאחר המשחק לגבי המצב בין הקורות כשהשוער הראשי וינסנט אניימה יבלה את זמנו באליפות אפריקה, והאם במכבי יביאו שוער נוסף, אישר מאמן מכבי: "אנחנו נראה ונבדוק. חייבים להאמין שברק לוי הוא שוער צעיר וטוב, אבל נחליט בחודש הבא. וינסנט יהיה באפריקה ויהיה לנו רק שוער אחד, אז אולי".

על המשחק אמר אוסקר: "היו טעויות אינדיווידואליות של שחקנים, אבל אני חושב שהיו להם שני מצבים להבקיע והם הבקיעו. אני שמח מכמה שחקנים שלנו, שלא שיחקו הרבה זמן והיום הראו יכולת טובה. שני השערים שכבשנו הם יתרון למשחק הבא, כי תיקו בלי שערים ואנחנו נעלה לחצי הגמר. לעומת זאת, אני לא שמח מכך שהיו לנו הרבה הזדמנויות שהיינו חייבים להבקיע ולא הבקענו".

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
ברק לוי צריך לדאוג? אוסקר גרסיה/אדריאן הרבשטיין

מנגד, אמר מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר: "אני כבר עייף מהשערים האלה, בדקה הראשונה של המחצית. אם לא היינו סופגים את השער הזה לא היינו מפסידים. היינו גורמים למכבי לצאת החוצה, לאבד את הסדר. ברגע שהם הישוו זה הקשה עלינו". על שערי החוץ של הצהובים אמר המאמן: "אין ספק שזה יתרון, אבל כל משחק בפני עצמו. יש עוד שבועיים עד המשחק הבא".

על ההחלטה לתת לאילן רנקביץ' לבעוט את הפנדל אחרי שיובל אבידור החמיץ בשבת בליגה, אמר קלינגר: "לא היה צורך להעמיס על יובל בתקופה הזו. אם חס וחלילה הוא היה מחמיץ עוד פנדל היינו בצרות. היה לו משחק מצוין היום".

ואז עבר קלינגר להתייחס לדרבי של חיפה. "האמת שהתגעגעתי", אמר. "הייתי פעם בצד השני אבל היום כל כולי עם הקבוצה שלי. אני מקווה שלא התעייפנו הערב. השתדלתי לעשות כמה שיותר חילופים, ונקווה שאין לנו נזקים מבחינת פציעות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מוכן לדרבי? ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

החלוץ יובל אבידור: "אני יכול לצאת מעודד שהיום חזרנו מפיגור, דבר שלא קרה לנו הרבה העונה. היה משחק לחימה טוב, עם הכנה טובה לדרבי, ואנחנו מצפים למשחק הזה בקוצר".

אבידור, שהחטיא פנדל במשחק הקודם, הודה ש"גם היום ניגשתי לבעוט את הפנדל, אבל המאמן החליט אחרת, וזה בסדר. אולי זה יעשה טוב. אבל יותר חשוב שהקבוצה תיראה טוב. חבל שאנחנו סופגים, גם בתחילת המשחק וגם בתחילת המחצית השנייה. לקחנו את המשחק ברצינות, וחבל על השוויון".

לגבי המשחק הקרוב, מול מכבי חיפה, אמר החלוץ: "יהיה קשה בדרבי. מכבי חיפה באה במומנטום יותר טוב, אבל אנחנו בלי רגשי נחיתות. ניתן את הנשמה, בתקווה ששוב נציג יכולת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully