וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "לדרבי יש משמעויות אחרות וזה ברור לגמרי"

26.11.2012 / 9:58

אחרי ההפסד לאילת, מתחיל הקפטן האדום בהכנות למכבי: "אנחנו נותנים בכל משחק 150 אחוז, בדרבי הקהל רוצה 200"

הפועל תל אביב רשמה אמש (ראשון) את הפסדה השלישי בארבעה משחקי בית, כשנפלה מול הפועל אילת 68:64. הקבוצה של ארז אדלשטיין שלטה במשחק במחצית הראשונה, אבל סידרה של החלטות לא טובות ושריקות גבוליות של שופטי המשחק נתנה לאילת לחזור לעניינים ובדקות המשחק קיבלו השחקנים באדום החלטות לא טובות, ובתוספת אחוזים לא טובים מקו העונשין הפסידו את המשחק.

"באנו בצורה מאוד טובה למשחק הזה, אבל זה הכל עניין של מומנטומים ואני מאוד מאוכזב שהפסדנו", התייחס הקפטן מתן נאור להפסד, "נכון שאין דבר כזה מגיע בספורט, זה לא קיים, אבל אתמול באמת הגיע לנו לנצח כי באנו הרבה יותר טובים למשחק הזה. היה לנו מומנטום טוב שהשתנה וגם היו לנו זריקות טובות וחופשיות בסוף שהיו יכולות לשנות את התמונה, אבל לצערי זה לא עבד והפסדנו במשחק הזה".

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
ההתרגשות לקראת הדרבי התל אביבי עולה. מתן נאור/מגד גוזני

מסביב לקבוצה קיימת התרגשות רבה לקראת הדרבי התל אביבי שייערך ביום ראשון הבא בשעה 20:45. במחצית המשחק הוגרלו 10 כרטיסים למשחק, מתוך 750 שהוקצו לאוהדי האדומים. נראה כי ביכולת הנוכחית להפועל יהיה מעט מאוד למכור ביד אליהו מול הקבוצה שנראית טובה מהם בהרבה.

"אני אשקר אם אני אגיד שהדרבי לא היה לנו בשום תא במח, אבל אין קשר בין זה לבין העובדה שלגמרי התרכזנו במשחק. לדרבי יש משמעויות אחרות וזה ברור לגמרי, אבל כולם ראו בגישה שלנו שבאנו למשחק הזה כמו שצריך ורק חבל שאיבדנו את המומנטום שלנו. הדרבי הקרוב הוא ממש לא הסיבה שבגללה הפסדנו לאילת", הסביר נאור.

הקפטן התייחס ליחסי הכוחות לקראת שבוע הבא, "אין ספק שיש פערי רמות בנינו לבין מכבי תל אביב, פערי רמות מקצועיים, אבל הקהל שלנו מחפש קודם כל שאנחנו נבוא ונלחם ואם כל משחק אנחנו נותנים את המאה אחוז שלנו ואפילו את ה-150 אחוז שלנו אז בדרבי הם מצפים שאנחנו נביא מעצמנו 200 אחוז. אנחנו נדבר עם השחקנים שלנו ונבוא למשחק קודם כל בשביל להלחם. ברור שיש קצת התרגשות כמו לכל משחק, אבל לדרבי יש את הייחוד שלו, אי אפשר לשנות את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully