וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אזולאי: "לא ספרו אותנו, כל הניסים והנפלאות קרו"

25.11.2012 / 23:16

מאמן אשקלון קרן מאושר לאחר הניצחון בירושלים. דרוקר: "בעטנו בדלי". קטש על נצחון אילת: "חששתי מירידת מתח"

המחזור השביעי בליגת העל יצא לדרך הערב (ראשון), עם שלושה משחקים מתוך שישה. לצד המשחק של מכבי תל אביב מול הפועל חולון באולם הפחים, שהפך במהרה לתבוסה גדולה, שני המשחקים הנוספים נותרו צמודים עד לדקות הסיום. הפועל תל אביב רשמה הפסד בית נוסף באולמה הזמני בבית מכבי, כשהפסידה 68:64 להפועל אילת בין שתיים מהקבוצות היותר מרעננות בליגת העל העונה. ההפתעה הגדולה הגיעה ממלחה, שם אליצור אשקלון רשמה ניצחון בכורה על חשבונה של הפועל ירושלים, עם 85:91.

עדי אזולאי מאמן בני השרון/הרצליה. קובי אליהו
בטוח שהניצחון במלחה יוציא את אשקלון לדרך חדשה. עדי אזולאי/קובי אליהו

עדי אזולאי: "הפרשנים לא ספרו אותנו"

אליצור אשקלון, כאמור, יצאה ממלחה עם ניצחון מפתיע, 85:91 על הפועל ירושלים המאכזבת, במה שהיווה עבורה ניצחון בכורה העונה. אשקלון, שאיימה לא להופיע למשחק עקב בקשתה לדחות אותו, שנדחתה על ידי מנהלת הליגה, הייתה מעורבת בתאונת דרכים בדרכה לאולם מלחה, אך דווקא מתוך המצב הסוריאליסטי הזה היא רשמה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה. מאמן הקבוצה, עדי אזולאי, אמר בסיום: "זה באמת ניצחון ענק. הפכנו חיסרון ליתרון. הגענו ללא השחקן הגבוה שלנו, טאג' גריי, ובמקום ליפול מזה, ניצלנו את העובדה הזאת למשחק אחר שהביא לנו ביחד עם קבלת החלטות טובות בסיום את הניצחון.

המאמן התייחס גם להופעת הבכורה של הגארד החדש מרקי פרי, שסיים עם 14 נקודות: "מעבר לקבלת ההחלטות שלו, הוא התיש אותי היום, כל מהלך הוא מסתכל למאמן ומחכה שיסמנו לו את התרגיל. נותן לך שליטה מלאה בקבוצה, שזה מה שצריך במשחק כזה. גם היום ראו את מרקוס דאב שחודר והוא היה חסר לנו מאוד מהמחזור השני. מרכוס מור היה מצוין בסיום, לקח על עצמו את המשחק. מיילס, גור פורת שסוף סוף התחבר ועודד שעשוע. יש לנו רוטציה רחבה ששיחקה טובה היום".

"כשאתה מפסיד ארבעה או חמישה משחקים זה טבעי שיגידו שאתה למטה", המשיך. "מי שלא ספר אותנו לא ספר אותנו מטרום העונה. כל הפרשנים לא ספרו אותנו ואמרו שאם נישאר זה יהיה הישג גדול. התחלנו מאוחר עם תקציב לא גדול, הצלחנו לעשות ניצחון היום ואני מאמין שהקבוצה תהיה יותר טובה. לקחנו את כל הדברים בחשבון שהקבוצה תתחיל מאוחר, הקבוצה עברה הרבה פציעות והיום תאונת דרכים, כל הניסים והנפלאות קרו לנו. זאת קבוצה שעובדת קשה, עם חומר אנושי מצוין, ועם השינויים הקוסמטיים שעשינו נוכל להביא ניצחונות. אני לא יוצא מגדרי, אבל מי שלא סופר אותנו פשוט לא מעניין אותי".

שרון דרוקר אמר בסיום: "כל הסיפור היה ההגנה. לא הסתדרנו עם מה שאשקלון עשתה במשחק וזה חבל, כי אחרי תקופה טטובה של שלושה ניצחונות רצופים והגנה טובה לא הצלחנו לשחזר את זה. בעטנו בדלי, כי יכולנו לרכב על המומנטום מהמשחקים האחרונים. לא עשינו את העצירות הנכונות ולא גמרנו את המשחק, גם בהתקפה וגם בהגנה".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. מגד גוזני
ניצחון גדול לאילת בבית מכבי. עודד קטש/מגד גוזני

עודד קטש: "כל השבוע חששתי מירידת מתח"

גם הפועל אילת רשמה ניצחון חוץ גדול משלה, כשגברה 64:68 על הפועל תל אביב בבית מכבי. בכך, היא חזרה למסלול הניצחונות אחרי ההפסד בשבוע שעבר מול מכבי תל אביב, כשהפועל תל אביב, מנגד, ספגה הפסד ביתי שני ושלישי בסך הכול מפתיחת העונה.

עודד קטש אמר בסיום: "זה היה משחק יוצא דופן באגרסיביות שלו. ברבע הראשון לא הצלחנו לעשות מהלך כדורסל נורמלי ועל כך מגיע כל הקרדיט להפועל. איפשהו הם קיבלו ארבע זריקות ראשונות על האגרסיביות שלהם וזה נעצר שם. כמו שהראינו, אנחנו קבוצה עם אופי, אני שמח שהצלחנו להפוך את המשחק. אם היינו קבוצה עם יותר ניסיון, והיינו יודעים לאן אנחנו באים, היינו גם מתחילים ככה את המשחק".

מאמן אילת התייחס ליכולת הטובה שקיבל מהזרים שלו: "כשזה מגיע לרבע האחרון ולדקות האחרונות אוסטין פרימן, הולמן, וגם טילמן עשו את העבודה. יחזקאל סקוורר עשה עבודה נהדרת על סטיט. מבחינת הגארדים שאני מכיר בליגה שלנו הוא מהחמישה המובילים, זהו. אנחנו חוזרים הביתה לארבעה משחקי בית רצופים, שלושה בליגה ועוד משחק גביע מול גלבוע, ככה שהמשחק הזה היה חשוב לנו מאוד כדי להראות למה אנחנו מסוגלים גם במשחקי חוץ".

"חששתי מהמחמאות שקיבלנו מהמשחק נגד מכבי תל אביב, לא ידעתי איך השחקנים יגיבו לזה", הודה קטש. "חששתי מירידת מתח במהלך השבוע. בשלב הזה של העונה לא מסתכלים על הטבלה, ברור לכולם שכל הליגה מאוזנת, כל קבוצה כולל אשקלון שניצחו היום בירושלים, אין משחק קל. ניפגש בסוף העונה ונראה קבוצות שיכנסו למומנטום, הסדר בליגה ישתנה. הליגה מאוד מאוזנת, פרט למכבי תל אביב, אי אפשר לדעת איך המשחקים יסתיימו. זה השלב בעונה שצריך לעשות ניצחונות, וחשוב להראות שיפור. אני מאוד שמח עם הקבוצה שיש לי, צריך להביא את הקבוצה נכון לקראת סוף העונה".

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
היו לו השגות על השיפוט בסיום. ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד ארז אדלשטיין אמר: "אם לא הצלחנו לנצח את אילת אחרי שגרמנו להם ל-20 איבודי כדור אז סימן שיש לנו בעיה במשחק העומד ויש לנו בעיה בריבאונד הגנה". על העבירה הטכנית שספג במחצית השניה, אמר המאמן: "אם מישהו ישכנע אותי שהגיעה לי טכנית, אני פורש מכדורסל. בשבוע שעבר ראיתי מאמן שזורק בקבוק מים, נתתי שתי מכות בספוג הכתום, מה קרה? מה הסיפור? זה הכל. זה עצר לנו את המומנטום לצערי. פאול טכני ב-10 הפרש עצר את המומנטום, זה הדבר היחיד שיש לי להגיד על השופטים".

על הדרבי מול מכבי תל אביב בהיכל נוקיה בשבוע הבא אמר אדלשטיין: "יש פה כמה ילדים שפעם ראשונה יהיו ביד אליהו. הם יעברו גם את זה. הכל צריך לעבור, זה תהליך, הפועל תל אביב לא תצליח ביום אחד, בשבילנו זה עוד משחק ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully