וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינקוביץ': "היינו בעננים, קיבלנו אגרוף וירדנו לקרקע"

בבני יהודה הסבירו את היכולת החלשה בהפסד לקרית שמונה בשכונת התקווה: "צריך להמשיך לעבוד עם הרגליים על הקרקע"

ספורט 2

המגרש המיתולוגי בשכונת התקווה כך נראה, איבד מקסמו עבור בני יהודה, שספגה הקבוצה הפסד ביתי צורב 2:0 לקרית שמונה, בדיוק כפי שקרה באותו מגרש בעונה שעברה, אז ניצחו הצפוניים 0:1 בדרך לאליפות היסטורית. הזהובים הגיעו למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, במצב רוח טוב ועם המון בטחון, אך שום דבר לא עבד לקבוצה של דרור קשטן, שנראתה רע מאוד כמעט לכל אורך המשחק.

דרור קשטן מאמן בני יהודה. יותם רונן
"ברגיג התרגש מאוד מעצם זה שמשחקים בשכונה". קשטן/יותם רונן

קשטן שוב פתח במערך של שלושה בלמים, כאשר הבלם גל כהן, שביקש לא לשחק בשל שבר בכף ידו, עלה בסופו של דבר עם חבישה מיוחדת, סד שקיבע את כף ידו וזריקה לשיכוך כאבים. קשטן ערך חילוף מוקדם כבר בדקה ה-30 כאשר החליף את המגן הצעיר ליאור ברגיג והעלה במקומו את פדרו גלבאן שהפיח מעט רוח חיים במשחקה של הקבוצה, אך גם הוא לא הצליח להושיע מההפסד הביתי.

"השיקול בחילוף היה שהילד ליאור ברגיג התרגש מאוד מעצם זה שמשחקים בשכונה", הסביר קשטן את החילוף המוקדם. "הסימנים כבר היו בחימום. זה קורה, זה תהליך של שחקן צעיר שמשתלב בקבוצה הבוגרת וראינו את חוסר הביטחון שלו. קרית שמונה ניצלו את זה והגיעו לאגף שלו ולכן החשיבה שלי היתה לעשות את החילוף עוד לפני השער שספגנו ואז גם הגיע השער, אז מטבע הדברים זה גם היה חילוף יותר התקפי".

היום יתברר אם הקבוצה תעמוד לדין בשל השלכת חפצים של הקהל לכר הדשא וזאת לאחר שצוות השופטים הבחין במהלך המשחק וגם בסיומו בכך שאוהדי הקבוצה השליכו חפצים לעבר ספסלה של קרית שמונה ולכיוון כר הדשא. לחובתה של בני יהודה עומד עונש על תנאי בגין השלכת חפצים במשחק הביתי מול בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי בני יהודה. יותם רונן
יעלו לקבוצתם ביוקר? אוהדי בני יהודה/יותם רונן

"אני לא יודע מה קרה לנו", אמר ננאד מרינקוביץ' בסיום המשחק. "אני רוצה קודם כל לברך את קרית שמונה על הניצחון. שיחקנו רע במחצית הראשונה, שיחקנו רע מאוד. אחרי ההפסקה התחלנו לשחק אבל עדין משהו לא עבד. אולי היינו חסרי מזל. פגענו בקורה שלוש פעמים במהלך המשחק ואני חושב שבאמת נתנו הכל במחצית השנייה, אבל היינו חסרי מזל".

מרינקוביץ' התייחס לדברי מאמנו שחש כבר במהלך השבוע שמשהו נראה לא טוב כבר בהכנות: "אם דרור אמר את זה אז כנראה שזה היה ככה. אני לא יודע מה קרה לנו. אולי הגענו אחרי שני ניצחונות רצופים ואחרי הניצחון על מכבי בשבוע שעבר, הרגשנו עם הראש בעננים, אבל קרית שמונה הגיעה ונתנה לנו אגרוף והורידה אותנו לקרקע. ככה זה היה גם לפני ארבעה או חמישה משחקים כך שאנחנו צריכים להתעורר ולהמשיך לעבוד עם הרגליים על הקרקע".

הקשר התייחס למשחק הליגה הקרוב בחוץ נגד הפועל באר שבע והוסיף: "זה בהחלט יהיה משחק קשה, אבל נבוא לבאר שבע וננסה לנצח גם שם. אנחנו חייבים לנצח את המשחק הבא אם אנחנו רוצים להישאר בצמרת הטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully