וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את בני יהודה

מערכת וואלה! ספורט

25.11.2012 / 22:24

אופיר מזרחי, חלוצה הצעיר של קרית שמונה, ערך הופעת בכורה מוצלחת בשכונת התקווה כשכבש (24), אבוחצירא השלים (90)

ספורט 2

יש רגעים בכדורגל הישראלי שאתה יודע שכדאי לשנן אותם היטב. אחד מהם היה הערב (ראשון) בשכונה כשלראשונה אפשר היה לראות מעט מהכישרון של חלוצה הצעיר של עירוני קרית שמונה אופיר מזרחי, שערך הופעת בכורה במדי האלופה הישראלית, ואף כבש את שער הניצחון ב-0:2 על בני יהודה. הזהובים, שקיוו להמשיך את המומנטום החיובי מהשבועות האחרונים, ספגו הפסד שלישי והתקוות להיצמד לצמרת הגבוהה נגנזו בשלב הזה.

אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
מי יכול לחלום על בכורה טובה יותר? אופיר מזרחי/יותם רונן

קרית שמונה, שניצחה במשחק אחד מבין 13 האחרונים שלה, ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי להתגבר על התקופה הקשה שבה היא נמצאת. אחרי העזיבה של לאסלו לנצ'ה, החליט ברק בכר להקפיץ ל-11 את מזרחי, שנחשב לכובש מצטיין בליגה לנוער. זה בהחלט השתלם למאמן כי בדקה ה-24 השחקן הצעיר החזיר על האמון עם שער פנטסטי.

דרור קשטן, שהחליט לפתוח שוב עם פדרו גלבאן על הספסל, לא היסס להודות בטעות שלו, כשהעלה את הארגנטינאי בדקה ה-30 כמחליף, וראה את גלבאן דומיננטי מאוד. בני יהודה אמנם החלה לאיים על השער, אבל שום דבר מזה לא הסתיים בכדור ברשת. מנגד, שמעון אבוחצירא היה חתום על ההחמצה הגדולה של המשחק בדקה ה-60, אחרי שהחלוץ בעט משלושה מטרים למשקוף. אבל הסבלנות השתלמה כי בדקה ה-90 אבוחצירא כבש את שער השדה הראשון שלו העונה בליגה.

בסופו של דבר קרית שמונה מצליחה לעצור כאמור את המומנטום השלילי שלה ובזכות הניצחון היא מדלגת למקום השביעי. בני יהודה שהייתה יכולה לצמק את הפער ממכבי תל אביב לחמש נקודות נשארת במקום הרביעי. עוד לפני שריקת הפתיחה ובמהלך החימום נזרקה מהיציע חבילת ניירות אל עבר המגרש, ואלו פגעו במצחו של דן איינבינדר שנחתך. קשר קרית שמונה ירד לחדר ההלבשה, ואחרי כמה דקות חזר לשבת על הספסל. מעניין לראות איך בהתאחדות יגיבו למקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. יותם רונן
המאזן העגום של ניצחון אחד ב-13 משחקים הסתיים. איזי שרצקי/יותם רונן

מחצית ראשונה

דקה 1 - שי שטרית הוציא לדרך את המשחק בין בני יהודה לעירוני קרית שמונה במגרש המיתולוגי בשכונת התקווה.

דקה 6 - הגבהת כדור חופשי לתוך הרחבה הורחקה על ידי הגנת בני יהודה והגיעה לסינטאיהו סלליך, שבעט לכיוון השער אבל מצא את איציק כהן, שהיה פנוי מול דלה איינוגבה, אך ההמשך של הבלם הלך החוצה.

דקה 15 - המשחק אמנם החל בקצב טוב, אבל שתי הקבוצות מרבות לאבד כדורים וממעטות להגיע למצבים. כך בטח לא נוכל לשפר את מאזן השערים הנמוך של המחזור.

דקה 24 - גול! אופיר מזרחי, שקיבל הזדמנות ראשונה בהרכב, ניסה להכניס כדור לשמעון אבוחצירא, סארי פלאח נגע בכדור והשאיר אותו למזרחי, ששעט על המציאה ובעט פנימה. 0:1 לעירוני קרית שמונה. שער בכורה בהופעת הבכורה של מזרחי.

דקה 29 - ננאד מרינקוביץ' שיגר בעיטה מצד שמאל של הרחבה, שנעצרה רק בעמוד השער והצילה את דני עמוס מספיגת השוויון.

דקה 30 - דרור קשטן מחליט להגיב לנעשה במגרש והחליט לוותר על ליאור ברגיג כדי לשלב את פדרו גלבאן בכדי לתגבר את החלק הקדמי של הזהובים.

דקה 38 - שתי בעיטות חופשיות מסוכנות של פדרו גלבאן איימו על השער של קרית שמונה. בהזדמנות הראשונה גל כהן לא הגיע בנגיחה אל הכדור, ולאחר מכן הארגנטינאי סחט הצלה אדירה מצוינת מדני עמוס.

בריאן חרסיסיץ' שחקן עירוני קרית שמונה לפני עוז ראלי שחקן בני יהודה. יותם רונן
שתי הקבוצות הגיעו במומנטום הפוך, בריאן חרסיסיץ' הצליחו להתאושש/יותם רונן

מחצית שנייה

דקה 46 - לפני שממשיכים, סיכום קצר של המחצית הראשונה. קרית שמונה מובילה 6:7 באיומים על השער, בני יהודה מובילה 2:3 בבעיטות למסגרת ו-1:4 בקרנות לזהובים.

דקה 51 - כדור קרן של גלבאן הוגבה לעבר הרחבה, אבל הורחק עד כפיר אדרי, שהמשיך עם בעיטה חזקה שחלפה מעל השער.

דקה 60 - כזו הזדמנות הרבה זמן לא נראתה במגרשים. אופיר מזרחי נותר באחד על אחד מול איינוגבה, אבל שוער בני יהודה הצליח להדוף עם הגוף היישר אל אבוחצירא, שמשלושה מטרים הפציץ משום מה את המשקוף ובזבז הזדמנות נדירה.

דקה 61 - גם סלליך הגיע להזדמנות טובה כשבעט כדור מצד ימין של הרחבה, אבל סחט הצלה אדירה מאיינוגבה, שהדף לקרן.

דקה 64 - קשטן ממשיך להמר על התקפה אחרי שהוא רואה את קרית שמונה תוקפת בחמת זעם. אדם הרפקה ואמיר עגייב נכנסו במקומם של אור ברוך ואביב חדד. זה ישתלם לו?

דקה 67 - חשבנו שראינו הכל עד שאמיר עגייב סבסב את ההגנה, השאיר לאיבשקביצ'יוס, עמוס הדף אל גלבאן שירה אל הקורה, ואדם הרפקה ניסה את מזלו בפעם השלישית, אבל הכדור שפשף את הקורה. קרית שמונה נחלצת בהרבה מזל.

דקה 81 - איזו החמצה גדולה של קרית שמונה. סלליך היה פנוי ברחבה, אבל התמהמה, החליט לפרגן לאבוחצירא, ששיגר בעיטה לא מספיק מדויקת שיצאה החוצה.

דקה 90 - גול! פעולה מצוינת באגף השמאלי של קרית שמונה הסתיימה עם שער כאשר אחמד עאבד המחליף הוציא כדור רוחב לעברו של שמעון אבוחצירא שפשוט גלגל פנימה, 0:2 לקרית שמונה, שער שדה ראשון לאבוחצירא העונה בליגה.

סיכום: 15:15 באיומים, 5:6 בעיטות למסגרת לקרית שמונה, 2:8 בקרנות לבני יהודה.

אור ברוך שחקן בני יהודה לפני דושאן מאטוביץ' שחקן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
חזר מפציעה ולא הצליח לאיים על השער. אור ברוך/יותם רונן

הרכבים

בני יהודה: דלה איינוגבה, ליאור ברגיג (פדרו גלבאן 30), אביב חדד (אמיר עגייב 63), גל כהן, סארי פלאח, כפיר אדרי, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ', אור ברוך (אדם הרפקה 63).

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איציק כהן, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי (דן איינבינדר 80), אדריאן רוצ'ט, סינטאיהו סלליך (ליאור לוי 84), שמעון אבוחצירא, אופיר מזרחי (אחמד עאבד 74).

שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה (משמאל) עם איציק כהן. יותם רונן
יכולים לצאת לדרך חדשה? שיר צדק ואיציק כהן חוגגים את שער היתרון/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully