וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר על אופיר מזרחי: "הרווחנו רכש"

מאמן קרית שמונה פרגן לכוכב, שכבש בניצחון על בני יהודה. קשטן: "האזהרות שלי נפלו על אוזניים ערלות". הזהובים לדין?

ספורט 2

עירוני קרית שמונה מתחילה לחזור לעצמה? על פי המשחק שלה הערב (ראשון) נגד בני יהודה נראה שהיא בהחלט בכיוון הנכון. האלופה הישראלית לא ממש התרשמה מרצף שני הניצחונות של הזהובים, הייתה דומיננטית יותר במחצית השנייה, וחזרה משכונת התקווה עם ניצחון 0:2 אחרי שערים של אופיר מזרחי, שערך הופעת בכורה (24), ושמעון אבוחצירא, שכיפר על החטאה נוראית וסגר את הסיפור בתוספת הזמן של המשחק.

ובכל זאת היה אירוע שהעיב את מספר כדורגל מצוין. עוד במהלך החימום נזרקה חבילת נייר מיציע אוהדי בני יהודה, שפגעה במצחו של דן איינבינדר, שנחתך. הקשר ירד לקבל טיפול רפואי בחדר ההלבשה, ושב להתיישב על הספסל, אבל מאוד יכול להיות ששופט המשחק שי שטרית יציין את האירוע בדו"ח השיפוט, מה שיביא להעמדת הזהובים לדין.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. יותם רונן
"יש לנו דרך, אנחנו עוברים תקופה לא קלה ויש הרבה ביקורות". שחקני קרית שמונה משחררים לחץ/יותם רונן

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר, היה מאוד מחויך בסיום, ושיחרר אנחת רווחה. "מבחינה מקצועית אופיר התאים לי למשחק היום. רציתי אותו מזמן, הוא התגייס, אבל בסופו של דבר הרווחנו רכש", אמר המאמן המנצח. "אני מקווה לשלב כמה שיותר שחקנים מהנוער. ידעתי שהוא מוכן, היו קצת חששות אבל ידעתי בתוך תוכי שהוא מוכן. יש לו עוד הרבה עבודה ואני מקווה שהוא יתרום לנו הרבה.

"לאסלו (לנצ'ה) לא התאקלם פה, היה לו קשה ושחררנו אותו כי אנחנו לא מחזיקים שחקנים בכוח", המשיך בכר. "בינתיים אנחנו מסתדרים עם מה שיש. יש לנו דרך, אנחנו עוברים תקופה לא קלה ויש הרבה ביקורות. חדר ההלבשה בריא, אנחנו יחד ומלוכדים. איזי שמח מאוד על המהלך עם אופיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
"בינתיים מסתדרים עם מה שיש". ברק בכר/יותם רונן

שמעון אבוחצירא, שכבש כאמור את השער השני במשחק, היה מרוצה: "הייתה לידה קשה. אני שמח שבסופו של דבר נכנס הגול. זה חשוב במיוחד לקבוצה עצמה. נלחמנו והגול השני היה צריך לבוא מוקדם יותר. אני שמח מאוד שזה נכנס, זה מגרש מאוד ביתי ובני יהודה קבוצה טובה".

דרור קשטן מאמן בני יהודה. יותם רונן
לא מוכן להתחייב על שינוי השיטה. דרור קשטן/יותם רונן

מאמן בני יהודה, דרור קשטן, לא אהב את המשחק של הקבוצה שלו, והודה בכך. "היה משחק גרוע מאוד במשך 90 דקות. פשוט לא הגענו למשחק", סיכם המאמן הוותיק. "כל מהלך שלנו היה מהלך גרוע ואיטי. חששתי מהמשחק הזה וכנראה שהאזהרות שלי נפלו על אוזניים ערלות. מכל משחק צריך להסיק את המסקנות. בוודאי שהיכולת הזו לא יכולה להספיק למשחק הבא.

"כל הקבוצה לא הייתה טובה", המשיך קשטן. "אני לא רוצה לדבר על חלקים בקבוצה. גם במחצית הראשונה קרית שמונה שלטה, אבל לא הגיעה למצבים. במחצית השנייה הם היו יכולים להבקיע כמות נכבדה של שערים. מטבע הדברים ב-0:1 הלכנו קדימה וכל התקפה מתפרצת שלהם הייתה מסוכנת, ואכן הם הבקיעו את השער השני בזמן פציעות". על האפשרות שהוא יוותר במשחקים הבאים על מערך של שלושה בלמים, הוסיף קשטן: "אנחנו נשחק בשיטה שלנו, ניערך ונסיק את המסקנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully