וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גרנט דורש מסידני 1.5 מיליון ד' עד סיום העונה

באוסטרליה טוענים שהישראלי יגיע רק תמורת סכום נכבד: "הוא קיווה לחזור לצ'לסי, והוא שוקל זאת רק כי אין לו הצעה מאנגליה"

יותר משבועיים אחרי התפטרותו של איאן קרוק מאימון פ.צ סידני, הקבוצה האוסטרלית השאפתנית עדיין מחפשת מאמן, ואברהם גרנט ממשיך לככב ברשימת המועמדים לאמן את אלסנדרו דל פיירו. בין המוזכרים האחרים לתפקיד בתקשורת האוסטרלית נמצאים מאמן נבחרת אוסטרליה לשעבר פרנק פרינה, המאמן הישראלי-אוסטרלי מירון בלייברג והמאמן הסקוטי אוסטרלי ארני מריק שמאמן את נבחרת הונג קונג.

הבוקר (שני) מדווחת רשת SBS האוסטרלית שגרנט דרש מראשי סידני משכורת של 1.5 מיליון דולר עד לסיום העונה על מנת שיסכים להגיע למועדון. המשמעות היא שהישראלי רוצה להרוויח 78,000 דולר למשחק, בהנחה שסידני, שמדורגת במקום האחרון בטבלה אחרי שמונה מחזורים, לא תעפיל לפלייאוף.

"סידני נמצאת על הרדאר שלו, אבל רק בגלל שאף קבוצה בפרמיירליג לא פנתה אליו", סיפר בדיווח מקורב לגרנט. "האמת היא שהוא קיווה לחזור לצ'לסי לפני שרפא בניטז מונה למחליפו של רוברטו די מתאו, והעניין בסידני מונע יותר על ידי סוכנו, פיני זהבי, וייתכן שלכן הדרישות הכספיות שלו גבוהות והכיוון הוא חוזה לטווח קצר".

"אברם לא מתנגד לחלוטין לרעיון הזה", הוסיף המקורב. "אבל הוא נראה לא סביר, אלא אם תהיה הצעה כספית שהוא לא יוכל לסרב לה. הוא דורש את הסכומים אותם הוא השתכר בפרטיזן, אז הוא לא יתפשר על פחות מכך בסידני. נכון שהיו מגעים ראשוניים איתם, אבל אברם די קשור לבית שלו בתל אביב. הבן שלו גויס למילואים בעקבות המצב בעזה, ובנוסף אשתו השחקנית היא אישיות טלוויזיונית בישראל והיא לא רוצה לעזוב את המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully