וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "העונה שלי בצ'לסי הניחה יסודות לשנים הבאות"

המאמן שנפש בתאילנד במהלך החודש התראיין ל"פוקט גאזט": "לא האמינו שאוכל להביא את הקבוצה לאן שהיא הגיעה"

אברהם גרנט, ששמו עלה בימים האחרונים בהקשר של מכבי חיפה ופ.צ. סידני, נפש במהלך החודש בתאילנד, ועוד לפני שעלתה המועמדות שלו לקבוצות בישראל ובאוסטרליה העניק ראיון לעיתון "פוקט גאזט", בו דיבר על התקופות שלו בישראל, באנגליה ובסרביה.

"לא היה קל להגיע לאנגליה", אמר גרנט, "הם לא מקבלים מישהו ממדינה כל כך קטנה. התחילו לשים לב אלי במוקדמות גביע העולם 2006, קמפיין שאותו סיימנו בלי הפסד".

גרנט נשאל על השחקן הישראלי הטוב ביותר שעמו עבד: "הדרכתי הרבה שחקנים טובים, אבל אם אני חייב לבחור אומר שזה יוסי בניון. התחלתי לאמן אותו בגיל 19 וראיתי את ההתפתחות שלו בקריירה". לאחר מכן השיב, איך לא, לשאלה כיצד הצליח להשתחל לנעליו של ז'וזה מוריניו בצ'לסי.

"אני יכול להגיד שמיד אחרי המינוי אמרו לי שלא אוכל להצליח. כולם ציפו שאכשל, אבל לא ויתרתי ועשיתי הכל לטובת הקבוצה. שחקנים אמרו לי שלא האמינו שאיזשהו מאמן יכול להגיע אחריו ולהביא את הקבוצה לאן שהבאתי אותה. זו הייתה עונה טובה שהניחה את היסודות לצ'לסי בשנים הבאות".

ולסיום, קינח המאמן בהגנה על ג'ון טרי: "עשו מהפרשיות שלו יותר מדי, הוא לא גזען. בכדורגל האנגלי אין בעיית גזענות יותר מזו שיש בכל ליגה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully