וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לגרנט, שוחחה גם עם בן שמעון

אם בעיית המיסוי תקשה על מינוי גרנט, חיפה תפנה ללרנקה שתערים קשיים על שחרור מאמנה. גם בנאדו וז'וטאוטאס מועמדים

one

צפו בתקציר משחקו האחרון של ראובן עטר במכבי חיפה

יעקב שחר הודיע על פיטוריו של ראובן עטר ממכבי חיפה כבר לאחר תשעה מחזורים, ובורסת שמות המועמדים להחליפו כבר החלה. הירוקים צברו רק שבע נקודות בפתיחת העונה הרעה בתולדותיהם, וכעת מחפשים מחליף לקראת משחק התחתית החשוב מול בני סכנין ביום שני. שחר אמר כי "הודעה על המאמן הבא, תבוא לאחר שיוחלט ויסוכם עם אחד המועמדים", כאשר הכוונה היא למנות מאמן תוך 24 שעות. אז מי יישב על הקווים?

מכבי חיפה פנתה כבר הערב (שלישי) רשמית לאברהם גרנט ובשיחה אף עלתה בעיית המיסוי של המאמן, שמונעת כרגע את חזרתו ארצה. יחד עם זאת, בחיפה היה מי שציין כי שחר היה מאוד רוצה לראותו בקבוצה. גרנט עצמו לא החליט האם בכוונתו לחזור לאמן בישראל, אך סיפר למקורביו הערב: "אני מאוד מכבד את יעקב שחר".

בנוסף, חיפה שוחחה הערב לרן בן שמעון, אך במקרה שלו עלתה בעיה אחרת. מקורות בקפריסין מסרו כי נשיא א.א.ק לרנקה לא מתכוון לשחרר את המאמן בשלב זה ואם חיפה תרצה אותו, היא תצטרך לשלם פיצוי גבוה משום שהמאמן המוערך נמצא בעיצומו של מאבק האליפות. בכיר במועדון היה אפילו נחרץ יותר: "לא נשחרר את בן שמעון גם תמורת פיצוי". בן שמעון היה אמור להגיע לחיפה בתחילת העונה, אך שחר העדיף בסופו של דבר את עטר, מה שהתברר בדיעבד כבחירה שגויה.

אברהם גרנט מאמן פרטיזן בלגרד. אדריאן הרבשטיין
יחזור לקדנציה שנייה בירוק? אברהם גרנט/אדריאן הרבשטיין

גרנט ובן שמעון מאוד מוערכים על ידי הנשיא שחר. גרנט, 57, הוביל את מכבי חיפה לשתי אליפויות רצופות בעונות 2000/1 ו-2001/2 לפני שמונה למאמן נבחרת ישראל. בהמשך יצא לקריירת אימון אירופית ועבר בפורטסמות (שתי קדנציות), צ'לסי, ווסטהאם ופרטיזן בלגרד אותה עזב בתום העונה שעברה.

בן שמעון, 42, הוזכר בעבר כמועמד למכבי חיפה, לפני מינויו של עטר. הוא הדריך במשך שש את עירוני קרית שמונה, עם הפסקה קצרה לקדנציה לא מוצלחת במכבי תל אביב. אחרי עונת האליפות אשתקד, סיים את תפקידו ומונה למאמן א.א.ק לרנקה בשורותיה הוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבא.

מי שכבר הוזכר כאחד המועמדים לאמן את הקבוצה הוא מאמן קבוצת הנוער ושחקן העבר אריק בנאדו. בלם העבר, 38, פרש בתום עונת 2010/11 בגלל מום בלב וכעבור מספר חודשים הצטרף לצוות האימון של אלישע לוי כעוזר. עטר לא רצה אותו איתו בצוות הנוכחי ובנאדו מונה למאמן קבוצת הנוער אותה הוביל לפתיחת עונה מצוינת ולמאזן מושלם אחרי שמונה מחזורים. לגבי בנאדו, ראוי לציין, כי קבוצת הנוער אמורה לצאת בימים הקרובים לטורניר ראווה בארצות הברית. אם יוחלט שבנאדו יעמוד על הקווים מול סכנין, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער שמוליק חנין עשוי להדריך את הקבוצה בטורניר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ריימונדס ז'וטאוטאס. Mindaugas Kulbis, AP
גם הוא על הפרק. ריימונדאס ז'וטאוטאס/AP, Mindaugas Kulbis

בכל מקרה, קיים סיכוי גדול שבנאדו, שעטר לא רצה אותו בצוות המקצועי בקיץ, יכין את הקבוצה לקראת המשחק נגד בני סכנין ביום שני. בנאדו קיבל הודעה כי יעביר את אימוני הקבוצה עד הודעה חדשה, כשהכוונה כאמור היא למנות מאמן תוך 24 שעות. מאמן הכושר אורי הראל ומאמן השוערים אבי פרץ ישארו בצוות בכפוף להחלטת המאמן החדש.

גם שחקן העבר ריימונדאס ז'וטאוטאס בתמונה. ז'וטאוטאס, 40, שיחק במכבי חיפה בין השנים 1999-2003, זכה עמה בשתי אליפויות והשתתף איתה בליגת האלופות. בקיץ 2005 פרש ממשחק פעיל וקריירת האימון שלו כוללת שנה בנבחרת ליטא, ממנה התפטר באוקטובר 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully