וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אברהם גרנט מועמד לאמן את פ.צ סידני

המאמן הישראלי יחבור לאלסנדרו דל פיירו? על פי הדיווח בתקשורת האוסטרלית, הוא נמצא ברשימת המועמדים הסופית

האם אברהם גרנט יאמן אלסנדרו דל פיירו? על פי דיווח באוסטרליה, המאמן הישראלי הציע את שירותיו כמאמן לפ.צ סידני, הקבוצה בה חתם רק לאחרונה "הנסיך" והספיק לכבוש שלושה שערים יפים עד כה. נציגים של גרנט כבר פנו לראשי הקבוצה האוסטרלית, שמאמנה האחרון, איאן קרוק, הגיש את התפטרותו מהקבוצה בתחילת השבוע, לאחר פתיחת עונה רעה של הקבוצה השאפתנית. לאחר שישה מחזורים, סידני מדורגת במקום השמיני בלבד מתוך עשר קבוצות, כשהם הצליחו להשיג שש נקודות עלובות.

אברהם גרנט מנג'ר צ'לסי עם עוזרו סטיב קלארק. Phil Cole, GettyImages
מצא עבודה חדשה? אברהם גרנט/GettyImages, Phil Cole

עוד מדווח באוסטרליה כי הוא אחד מבין כמה מועמדים סופיים לתפקיד, וכי ההנהלה תדון ברשימה ביום שישי הקרוב על מנת לבש החלטה. בין המועמדים שהוזכרו היו מאמן נבחרת אוסטרליה לשעבר פרנק פרינה, והמאמן הישראלי-אוסטרלי מירון בלייברג. מה שאולי עשוי לסייע לגרנט להשיג את המשרה היא העובדה שהבעלים של הקבוצה האוסטרלית הוא הרוסי ממוצא יהודי, דויד טרקטובנקו. נשיא טוני פיגנטה סירב להגיע לכל ידיעה הנוגעת למאמן הבא של הקבוצה, אך הדגיש כי הוא לא שולל אף אחד מהשמות שיוזכרו.

גרנט אימן לאחרונה את פרטיזן בלגרד, עימה זכה באליפות סרביה, אך הפסיד את הגביע ליריבה השנואה, הכוכב האדום. בעברו שימש כמנג'ר צ'לסי, עימה העפיל לגמר ליגת האלופות, ולאחר מכן כמנג'ר ווסטהאם וכמנהל מקצועי בפורטסמות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully