וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פאלרמו ניצחה 1:3 את קטאניה בדרבי

מיקולי כבש את שער הליגה ה-100 שלו ואיליצ'יץ' הצטיין עם צמד בחגיגה על היריבה המושבעת בסיציליה. זהבי לא שותף

אחרי שלושה משחקי דרבי מאכזבים ופתיחת עונה איומה בליגה האיטלקית, פאלרמו סוף כל סוף התפוצצה. קבוצת התחתית של ג'אן פיירו גאספריני הגיעה ללא השוער סמיר אויקאני ועוד שני מורחקים, אבל נקמה הערב (שבת) ביריבתה המושבעת קטאניה על המפגשים הקודמים עם 1:3 גדול ברנצו ברברה. בעקבות הניצחון התרחקה פאלרמו באופן זמני שלוש נקודות מהקו האדום, בעוד קטאניה נעצרה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד ונותרה במקום השביעי עם 19 נקודות.

פבריציו מיקולי שחקן פאלרמו (מימין) חוגג שער עם חבריו. GettyImages
שער 100 בליגה. פבריציו מיקולי עם החברים/GettyImages

פבריציו מיקולי חזר מפציעה היישר אל ההרכב והוריד לספסל את התכשיט הארגנטינאי פאולו דיבאלה (החליף את מיקולי בדקה ה-66). כבר אחרי 10 דקות ההחלטה התבררה כנכונה, כשהגנת קטאניה כשלה במניעת כדור רוחב והקפטן הכריזמטי השתלט ומ-17 מטרים ירה לחיבורים את שערו ה-100 בקריירה בסריה A. ציון דרך מרשים לחלוץ הנבחרת לשעבר, ועוד במשחק משמעותי כמו הדרבי הסיציליאני.

פאלרמו הגדילה את יתרונה במחצית השנייה עם בעיטה שטוחה לרשת של יוסיפ איליצ'יץ', אחרי פריצה מסחררת של פרנקו בריינצה בדקה ה-49. הסלובני סיפק את משחקו הטוב ביותר מאז נחת באיטליה, ובדקה ה-60 דהר ממחצית המגרש, הטעה את פרנצ'סקו לודי והכניע את מריאנו אנדוחאר. לודי עצמו צימק 10 דקות לאחר מכן, בבעיטה חופשית אומנותית מ-25 מטרים. ערן זהבי נותר על הספסל של פאלרמו ולא שותף.

אוהדי פאלרמו בדרבי נגד קטאניה. GettyImages
סיציליה נצבעה ורוד. אוהדי פאלרמו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully